Skocz do zawartości

s3bA666

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O s3bA666

Informacje

  • Imię
    Seba
  • Miasto
    Ch-no

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia s3bA666

0

Reputacja

  1. Co myślicie o tych korbach? Warto je brać? http://re5pect.pl/kute-korbowody-techno-5-vag-1-8t.html Do nich chce dobrać panewki king racing.
  2. Pytanie gdzie można dostać takie śruby?? Najlepiej nowe...Silnik 1.8t. Albo dostać jakieś naprawdę dobre używki.Nie wiem czy dobrze robię każda dokręcam na 30nm wyciągają się aż w końcu pękają.Jak ktoś ma z chęcią kupie. Dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi..
  3. s3bA666

    1.8t dobór panewek

    Witam.Jakiś czas temu kupiłem dól silnika(cylindry posiadają ślady honowania) i powoli zabieram się do składania.Głupio by było nie wymienić panewek jak już wszystko na wierzchu. Stare są firmy Kolbenschmidt wymiar STD. Może założyć coś mocniejszego? Tylko jakie? Albo na dól zwykłe, a na korbowych mocniejsze?
  4. Napinacz skv bodajże (nie ja odbierałem części ze sklepu). W starym ślizgi były już zjechane, jutro mogę zdjęcia zrobić.Znaki nie były przesunięte. Dziś miałem czas wymieniłem wałek ssący i szklanki. Bez zmian...Ktoś coś doradzi? Po wykręceniu głowicy i przy obrotach wału wyczuwalny luz na na pierwszym tłoku, można go dopchnąć.Czyli wychodzi na to że panewka.
  5. Wymiana napinacza nie pomogła. Po zdjęciu wałka się okazało, a wcześniej tego nie zobaczyłem: Czy wymiana wałka i szklanki pomoże? Może lepiej od razu wszystkie szklanki wymienić?
  6. Brak czasu...Jutro będę dopiero robić.
  7. Przypomniało mi się.Jakoś miesiąc temu pompa paliwa mi nawaliła, auto stało kilka dni. Po zamontowaniu nowej pompy i odpaleniu auto chodziło dosłownie jak diesel przez jakieś 5 min. Potem było już normalnie. Napinacz łańcuszka rozrządu zamówiony. W przyszłym tygodniu się zobaczy.
  8. Dziś trochę posprawdzałem, turbo ok, rozrząd, kompresja w tłokach w przedziale od 13-13,5 bara. Ciśnienie oleju na zimnym 7 barów na rozgrzanym spada do 2. Przy 2 tyś obrotach około 4 bary. Wałki też wyglądają ok. No i na rozgrzanym ciszej było..
  9. Witam sytuacja miała w trasie, jadąc usłyszałem ze silnik zaczął inaczej chodzić jakby chrobotać..Zjechałem na pobocze sprawdzam, a na bagnecie od oleju prawie sucho...no to dolałem 1 litr. Jednak nie wiele to pomogło, a zaczęło się robić coraz gorzej..Głośniej.Aż w końcu zatrzymałem się no i wiadomo holowanko.Aktualnie silnik chodzi tak: Dodam że teraz z korka od oleju występuje przedmuch gdzie wcześniej tego nie było.
  10. Poleci ktoś adapter pod filtr oleju? Może być z allegro.
  11. @booster Po wymianie wtrysków temperatura spadła, moc też.
  12. Nie pamiętam dokładnie coś między 0,5-0,7 bara. Ale coś jest nie tak bo ostatnio po dłuższej jeździe nawet 1,5 bara widziałem.
  13. DP, TIP, FMIC, kolektor nierdzewka,hybryda K04
  14. Mocy jeszcze nie znam. Mam zamontowany wskaźnik EGT. Sam czujnik został wspawany w kolektor tam gdzie łączą się wszystkie rury. Sam jestem zdziwiony że trochę za gorąco.
  15. Ok wtryski wpasowane. Jutro montuje całość.Kolektor wtryski i listwę. Jeszcze nikt jestem przed programem. I czy po programie temperatura spalin się zwiększy? Bo już teraz po max bucie mam 950°C. Bieg jałowy 500°C normalna jazda 700°C
×
×
  • Dodaj nową pozycję...