Skocz do zawartości

Lukat

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lukat

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Lukat

0

Reputacja

  1. Właśnie nie wiem i dlatego zadaje pytania. Pytam po prostu czy jesteś pewny, bo kiedyś czytałem o źle ustawionym LPG i stąd były takie korekty. Wiesz wymienić pół samochodu i wydać kasę to nie problem... EDIT: Ok Łukasz13, a dla potomnych: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/67409-b5-awt-wartosci-wyuczone-korekty-dlugoterminowe-czy-da-sie-wykasowac/
  2. Sprawdziłeś to "organoleptycznie" że kasuje się adaptacja, po skasowaniu błędów? Hm ...wydaje się zbyt proste...idąc tym tropem po co komu adoptować przepustnicę "procedurą" skoro wystarczy skasować błędy i powinna mieć ustawione podstawowe parametry.
  3. Spróbuję sprawdzić kompresorem jakoś. Więc na podstawie korekty stwierdzasz, że do wymiany? A dlaczego nie bierzesz pod uwagę rozjechanej mapy benzynowej? Auto jeżdziło już jakiś (długi) czas na źle ustawionym LPG i stąd może być tak duża korekta. Może potwierdzić to fakt, że auto jeżdziło do 3 tys obr a od czasu jazdy tylko na PB wkręca się na obroty i jest w ok.
  4. Aż tak źle? Za mało pokazuje? Dolot wizualnie sprawdzony, a w jakiś inny sposób można to zrobić dokładniej? Łukasz13 masz ten sam silnik, ile Tobie pokazuje przepływka?
  5. Od tamtej pory auto jeździło tylko na PB. Dziś skasowałem n/w błędy: 16524 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 2) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16684 Losowe wypadanie zapłonu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16685 Brak zapłonu cylinder 1 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16687 Brak zapłonu cylinder 3 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16686 Brak zapłonu cylinder 2 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16688 Brak zapłonu cylinder 4 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16486 Przepływomierz - niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Po skasowaniu zrobiłem logi: http://vaglog.pl/log_203341.html002, 115, 001 http://vaglog.pl/log_203342.html033, 118 http://vaglog.pl/log_203343.html003, 020 Auto teraz jak widać wkręca się na obroty prawidłowo, moje wnioski: -przez źle ustawiony gaz rozjechała się kompletnie mapa PB -nadal korekty są do d...25% czyli max ( jak je skasować?) Po jeżdzie powtórzł się jeden błąd: 16524 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 2) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem ale pewnie dlatego, że druga sonda jest "odsunięta" emulatorem mam rację? Proszę o ocenę logów i komentarz do powyższego. Co powiecie o przepływce i turbinie? Jak zresetować sterownik a konkretnie korekty? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  6. Dzięki za zainteresowanie. Sytuacja miała miejsce kilka dni po wymianie wtrysków, nie cały tydzień. Na początku były kłopoty na zimnym no a potem okazało sie, że ogólnie nie wkręca się ponad 3tys. Przepływka Bosha. W tej chwili auto jeżdzi tylko na PB i jest już lepiej, wchodzi na obroty, "przeszło mu" chyba, może to mapa PB się jednak rozjechała aż tak. W środę zrobie logi na PB i wstawie, niech ktoś powie jakie grupy logować. Gdzieś dziś przeczytałem że wystarczy dynamicznie 002 + 115, 003 + 020, 033 + 118. Co myślicie?
  7. Witam, auto z lpg, na lpg chodzi dobrze, kręgi do odcinki natomiast na benzynie wchodzi maksymalnie do 3tys obr i dalej nie idzie, błedy z vaga: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-10 - - - Intermittent 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-00 - - 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-00 - - 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-10 - - - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 35-10 - - - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent Były kasowane i wracają, zrobiłem logi i proszę o ich analizę http://vaglog.pl/log_202919.html002, 031,033 http://vaglog.pl/log_202920.html000,001,003 http://vaglog.pl/log_202924.html004 http://vaglog.pl/log_202923.html003 http://vaglog.pl/log_202922.html000 http://vaglog.pl/log_202921.html018, 014 http://vaglog.pl/log_202925.html002, 033, 031 http://vaglog.pl/log_202927.html003, 020, 032 http://vaglog.pl/log_202926.html115, 118, 002 Ostatni link na PB a na końcu na LPG. Pomożcie co to może być. Dziś mechanik ma sprawdzić ciśnienie manometrem, zobaczmy co będzie. EDIT: Okazało się, że pompka daje dobre ciśnienie...Ogólnie taka sytuacja nastąpiła po wymianie listwy wtryskowej od lpg...Niech ktoś się wypowie czy mapa PB może rozjechać się na tyle, że auto się będzie tak zachowywało? Jakby przy 3tys/obr cos odcinało.... Pytanie drugie czy jeśli zresetuję sterownik do ustawień fabrycznych i pojeżdzę na PB to powinno wrócic do normy? No i jak sterownik zresetować?
  8. Jestem Łukasz. Posiadam Toledo II ale jadę jutro oglądać A4 B5, więc chciałem na dobry początek zapoznać się z informacjami na temat zakupu auta. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...