Skocz do zawartości

franiomrozik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O franiomrozik

Osiągnięcia franiomrozik

0

Reputacja

  1. A podłączenie do VAGA coś pokaże przy tempomacie tego typu? Do kompa już podłączałem. Wyświetliło mi takie błędy: 16516 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High P0132 - 35-10 - - - Intermittent 17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Lean P1138 - 35-10 - - - Intermittent 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Mógłby mi ktoś powiedzieć coś więcej o tych błedach? Szczególnie czego dotyczy ten ostatni? Czy może mieć jakiś związek z tempomatem?
  2. Manetka od tempomatu jest przy kierownicy. Jak zdjąłem obudowę z kierownicy to przewody od niej odchodziły i szły gdzieś głębiej. A grucha chyba na zdjęcie się nie załapała bo wężyki, które odchodzą od pedału gazu i hamulca idą właśnie do komory silnika do jakiejś takiej pompki. Więc te wężyki które są na drugim zdjęciu mogą mieć wpływ na działanie tempomatu? U mnie są trochę sparciałe. Może jak je wymienię to coś się zmieni.
  3. Witam. Szukając przyczyny nie działania tempomatu dotarłem pod osłonę silnika. Po jej zdjęciu zobaczyłem przełamany plastikowy przewód/wężyk zaznaczony na zdjęciu. Chciałem zapytać do czego służy ten przewód? Jak się nazywa, czego mam szukać w sklepie i o co pytać? Samochód mam od trzech tygodni i nie zauważyłem żeby się działo coś złego. Co wogóle mogło być nie tak z samochodem przez ten przełamany wężyk? Drugie pytanie dotyczy również przewodów, zaznaczonych na drugim zdjęciu, których stan wskazuje na lekkie zużycie. Od czego są te przewody? Te przewody chyba mogę zastąpić zwykłymi kupowanymi "na metry" w motoryzacyjnym? Chciałem jeszcze tylko zaznaczyć, że jestem nowy na forum i jeśli coś napisałem lub zrobiłem nie tak to proszę o wyrozumiałość.
  4. Witam wszystkich bardzo serdecznie :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...