Skocz do zawartości

waxim

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O waxim

Osiągnięcia waxim

0

Reputacja

  1. Dzięki. Oczywiście pomogło Teraz mam inny problem nie mogę uruchomić tempomatu tzn zakodowałem go według instrukcji i nic sprawdziłem w blokach pomiarowych pedały i wydaje sie że jest ok tzn reagują pod wpływem nacisku, manetka temp też wydaje się że jest dobra gdyż w ostanim okienku bloku pomiarowego gdy jest w pozycji off są zera ale gdy ruszam nią to wartości się zmieniają jedynie gdy naciskam set nic nie pokazuje. Tak więc znowu prosze o pomoc co może być nie tak.
  2. Chodzi o to że wszystko zrobiłem zakodowałem nowy moduł dodałem tempomat ( który nie działa ale to prawdopodobnie w związku z tym że nie zrobiłem G85 ) Wchodząc w 03 ABS nie mogę wejść w 11 login gdyż te pole mam nie aktywne czyli kolor szary. reszta jest aktywna. Możliwe że muszę się zalogować przez 16 security acces ale nie wiem jaki tam podać kod. próbowałem 09555 gdyż taki mam typ lub 04255 ale ani jeden ani drugi nie działa.
  3. Witam. Po wejściu w 03 ABS nie mogę się zalogować tzn ta funkcja jest niedostępna mogę wejść tylko w 07 kodowanie. Według instrukcji potrzebuje obydwie funkcje aby usunąć błąd G85 Jak aktywować logowanie ?
  4. Na 100% coś jest z zamkiem nie tak gdyż nawet teraz nie da się otworzyć kluczem. Samochód mam od miesiąca i jakoś wcześniej nie potrzebowałem otwierać kluczykiem tak więc nawet nie sprawdziłem. Mam nauczkę na przyszłość
  5. W klapie nie mam zamka. Wszystko już opanowane niestety bez włamu się nie obeszło. Tak więc najpierw wejście do samochodu później adaptacja kluczyka ze stacyjki i wszystko działa Podziękowania dla naszej Policji za szybka reakcję. Kolega próbował w jakiś sposób otworzyć drzwi, chyba wyglądalo to bardzo podejrzanie gdyż po 5 min zjawiły się trzy radiowozy. Na szczęście byłem już w drodze i dojechałem kilka minut po tym jak przyjechała policja tak więc udało mi się wytłumaczyć że to jednak mój samochód. Podsumowując. Nie polecam wyciągać baterii z pilota i grzebać przy drzwiach kolo godz 23:00 bo może się to skończyć spisaniem przez policję
  6. Przepraszam jeżeli temat nie jest w dziale w którym być powinien Pomocy. Wypadła mi bateria z pilota po włożeniu jej z powrotem nie mogę wejść do samochodu. Nie działa pilot. Nie mogę otworzyć drzwi kluczykiem. Co mam zrobić Audi A4 B7 rocznik 2005 Jest jakiś sposób aby bez wybijania szyby wejść do środka. Dodam że drugi kluczyk też nie działa lecz nie działał już wcześniej.
  7. waxim

    Immobilizer

    Panowie chyba jestem jednym z nielicznych którym ten sposób nie pomogł nawet powiem wiecej, to na 90% nie immo sie zepsuło tylko kluczyk. Jestem o tyle w złej sytucji gdyz posiadam tylko jeden a pewien jestem z tego powodu że robiłem juz wszystko z lutowaniem włacznie nawet nowe kabelki bezpośrednio do płytki z immo przylutowywałem i nic ciagle signal too low i nagle oświecenie (przeciez ja mam do zamków w drzwiach inny kluczyk poprzedni właściciel cos chyba kombinował ale nie ważne) szybka burza myśli i podłączyłem tamten kluczyk ( oczywiscie nie miał prawa zadziałac ale posiadał wewnatrz transponder ) szybko analiza z VAGa i co widze nie signal too low tylko unauthorized coś tam czy jakoś tak Czyli immo raczej sprawne Ale nie o to chodzi Traz chyba tylko programowanie nowych kluczyków w serwisie ale cóż pocieszam się tym że czegoś nowego sie nauczyłem
  8. waxim

    Immobilizer

    Witam wszystkich Panowie i Panie sprawa wyglada tak. Zrobiłem wszystko to co było opisane w pierwszym poście uzyłem środka kontakt s do czyszczenia styków no i lipa dalej lampka immo mruga a vag pokazuje sygnal too low Co wy na to? Co mozna jeszcze zdziałać aby cos z tym zrobic PEASE HELP
  9. Witam wszystkich maniaków jedynej słusznej marki :drool: Niedawmo zakupiłem A4 no i życie stało sie prostrze :> Tak więc ciesze się że mogłem dołączyc do zacnego grona klubu AUDI A4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...