Skocz do zawartości

Endriu23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Endriu23

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Białogard

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Endriu23

0

Reputacja

  1. Witam Podbijam temat. Wyskakuje mi taki oto błąd 1 Fault Found: 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal P0706 - 35-00 - - Intermittent Niby nic się nie dzieje oprócz włączania się od czasu do czasu trybu awaryjnego. Auto z dwa razy nie chciało mi przez to odpalić. Raz zauważyłem że biegi na wyświetlaczu wolno przeskakiwały czy też np. przerzucałem bieg na N a na wyświetlaczu mi sie on nie podświetlał. To samo było z P. Da radę to jakoś to w sensownych pieniądzach naprawić? Mechanik zajmujący się skrzyniami przez tel stwierdził ze może być to sterownik a raczej jakiś bezpiecznik który sie w nim znajduje. W optymistycznym wariancie koszt waha się w granicach 1600zł netto i tu niby będzie mechanik wymieniał bezpiecznik. Jak padł całkowicie sterownik to wymiana jego równa się kosztowi 2400zł oczywiście również netto. Z góry dzięki za podpowiedzi
  2. Ciężko powiedzieć. Z tego co mi mila Pani w serwisie powiedziała to tylko rok w którym były wymieniane cewki
  3. tak była. cewki zostały wymienione w 2011
  4. Chłopaki powiedźcie mi bo już się lekko pogubiłem. Rozmawiałem z gościem który zajmuje się samochodami z grupy VW i po odczytaniu błędów stwierdził że to cewki. Błedy jakie wyskoczyły to losowe wypadanie zapłonu oraz wypadanie zapłonu cylinder 2 i 3. Co o tym myślicie? czy to na pewno jest rozrząd czy tez zapchany katalizator? Tym razem nie było błędu związanego z sondą lambda. Zapomniałem wspomnieć, że kontrolka silnika zaczęła się palić przy normalnej jeździe tj. 100km/h. Po czym zgasła.
  5. Nie nie kasowałem. Błędy skasowałem z rana a pomiary były w nocy
  6. Test katalizatorów zrobi za Ciebie odpowiednia opcja w VCDS-ie Domyśliłem się tylko która grupa? takie dane mi wyszły w tym że w grupie 33 powinno być po 0% lecz dodałem gazu i tak pozostało. W sumie jak dodałem gazu do wartości sięgały około 8%
  7. Wartości w poszczególnych grupach wrzucę jutro albo za jakieś 2h bo akurat jestem na wyjeździe. Świece wymieniłem w zeszłym tygodniu. Co do przebiegi to mam "niby" 183tys. Rozrząd był wymieniany przy około 160 tysi. Ps. Drogi taki interes z katami i czy każdy "mechanik" zajmujący się tłumikami poradzi sobie z ich wymianą?
  8. Jak przeprowadzić test katalizatorów bo w tym temacie dopiero raczkuje
  9. Witam Tak i większość osób pisząca tutaj ma problem z wypadaniem zapłonu. Komp informuje mnie o wyrzuceniu zapłonu 1,2,3. (zdarzyło się tak dwa razy tylko ze za pierwszym razem wyrzuciło 1,2.). Do tego również dwa razy wywaliło mi 16805 Podgrzany katalizator poniżej progu wydajności strona 1 - zbyt mała oporność. Objawy jakie zdążyłem zaobserwować to - lekkie falowanie na wolnych obrotach i to nie zawsze, - biegi nie przełączają się gdy wcisnę pedał gazu do końca, na około 7tys obrotach zapala się kontrolka check po puszczeniu gazu gaśnie (automat multi), na trybie ręcznym zmienia biegi bez problemu - ciężko się zbiera na mniejszych obrotach (ponad 10s do 100km/h). Skrzynia jest po kompletnym remoncie więc do niej nie mogę się przyczepić. Dzwoniłem do serwisu i akcja wymiany cewek była przeprowadzana w 2011 r. Odczytałem dane z bloku 93 i są następujące 6,8,13,6. Rozrząd wymieniony przez poprzednika. Pytanie teraz do Was od czego najpierw zacząć? Czy próbować najpierw ustawić rozrząd a raczej wymienić czy może zabrać się za katy? O tych dwóch opcjach wyczytałem w tym poście i albo jedno jest przyczyną albo drugie. Aha bym zapomniał podmieniłem cewki od kumpla i od razu wywaliło błąd cewek 1,2,3. Dzisiaj znowu zrobiłem podmiankę, przy gazowałem, biegi się nie zmieniły ale błąd jak do tej pory nie wyskoczył Świece wymienione na nowe Dzięki wielkie za odpowiedź
  10. czyli normalnie tak jak podłącza się kompa pod gniazdo które znajduje się w środku samochodu? tak jak zawsze podpina się kompa?
  11. wyskakuje błąd czujnika poziomu paliwa nie pompy
  12. od dłuższego czasu zapalał mi sie tryb awaryjny. po podłaczeniu kompa okazało sie ze to bład czujnika poziomu paliwa. Zakupiłem takowy czujnik, wymieniłem i.... nadal wyskakuje bład Powiedźcie mi czy trzeba znowu podłaczyć kompa zeby usunąc bład czy powinno po zmienienu czujnika sam zniknąć? I czy może przez to ciężej palić na rozgrzanym silniku bo takie też obiawy mam. jak zimny to w miarę dobrze ale jak tylko sie rozgrzeje to tak z 10s trzeba go chechłać . Jaka moze być tego przyczyna i czy czujnik paliwa może jakoś na to wpływać? Z góry dzięki za pomoc
  13. Siemka jestem z Białogardu Witam wszystkich wielbicieli A4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...