Skocz do zawartości

r90k

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O r90k

Osiągnięcia r90k

0

Reputacja

  1. Wczoraj podczas jazdy nie mogłem zredukować z 4-go biegu na 3-ci (nie mogłem go wbić,wypychało mi lewarek) Wystąpiło to parę razy. Dzisiaj tylko raz. Jest to trochę kłopotliwe bo trzeba albo 2-gi bieg wbić albo się rozpędzać na 4-tym biegu. Jakie mogą być tego przyczyny i czy można z tym jeździć jakiś czas ??
  2. Już jest wszystko w kit Po płukaniu nagrzewnicy odpowietrzyłem kolejny raz układ i gitara !!!! Dzięki za pomoc. [br]Dopisany: 04 Luty 2012, 19:13_________________________________________________Jak będę miał więcej czasu napisze jak przepłukać nagrzewnice nie ożywając szlaucha bo w tak niskich temp nie miałem jak go podłączyć [br]Dopisany: 04 Luty 2012, 19:15_________________________________________________Płukanie nagrzewnicy kiedy nie mamy dostępnego szlaucha: 1.Po nalaniu płynu do płukania chłodnic i uzupełnieniu wodą, podłączyłem pompkę od spryskiwaczy. 2.zamykamy obieg płynu. Potrzebne będą jeszcze dodatkowe węże żeby dopasować końcówki ponieważ węże od nagrzewnicy maja większą średnicę jak od pompki. 3. Kabelki do aku i jazda. 4. Potem spuściłem płyn z chłodnicy wytwarzając ciśnienie zwykłą pompka do roweru 5. Płukanie tym płynem powtórzyłem jeszcze 2 razy. 6. Podłączyłem cały układ chłodzenia i zapełniłem płynem do chłodnic. 7. Czekałem aż się odpowietrzy (chociaż na wolnych obrotach strasznie powoli to szło) postanowiłem sie przejechać i wtedy zauważyłem poprawę. 8. Kolejne odpowietrzanie i wszystko w kit Szkoda że nie miałem kranu z wodą ale pod blokiem na mrozie ciężko zrobić taki zabieg na nagrzewnicy. Pozdrawiam.
  3. Dzieki wiec zabiore sie do jej przepłukania
  4. Czujnik wody jest na kanale 51 w Vag-u ?? Ponieważ: Vag na kanale 51 pokazuje mi 90 stopni na liczniku tak samo, natomiast na kanale 49 w zależności od obrotów wskazuje od 86 do 95 stopni. na vagu nie pokazało błędów na kanale 1 (wyskoczyło .0) Odpowietrzałem spory czas układ i zaczęło leciusieńko lepiej grzać. Jak włączyłem nawiew na maksa (żeby sprawdzić jak grzeje) po chwili na kanale 49 temp. spada tak do ok. 85 z 94. Cały czas ida babelki z odpowietrznika przy nagrzewnicy oraz do zbiorniczka (którego uniosłem do góry ile pozwoliły przewody. Jak ustawi sie obroty na ok 2000 to dopiero zaczynają sie coś szybciej dziać, a mianowicie chodzi o to że płyn zaczyna sie bardziej sączyć z odpowietrznika nagrzewnicy. Jeszcze mam pytanko mianowicie kanałów na Vagu. Reszta kanałów do czego jest????
  5. Dzięki wielkie... Jeszcze mam tylko pytanko odnośnie wentylatora , cały czas chodzi i na wolnych obotach silnik nie chce sie nagrzac. musze go zatrzymac i dopiero sie rozgrzewa. czym to jest spowodowane?? moze jakis czujnik temp padnięty?? [br]Dopisany: 02 Luty 2012, 15:57_________________________________________________Jak mi się uda dojść z tym do ładu napisze co było przyczyną i zrobię jakieś podsumowanie. :>
  6. Ma tą samą temperaturę co przewód dostarczający wodę do nagrzewnicy. Jak odkręciłem korek spustu chłodnicy, lekko pociekł płyn, dopiero jak odpaliłem silnik zaczął normalnie ciec. Czyżby niedrożna chłodnica?
  7. Odpowietrzałem tak jak mi napisałeś ale nie sikało zdrowym ciśnieniem, pewnie nagrzewnice mam zapierniczona i nie idzie ciśnienie. Dopiero jak podkręciłem obroty to płyn zaczął sikać z odpowietrznika. Dzięki :>
  8. Posiadam Audi A4 B5 1,9 TDI 90KM Klimatronik Nie grzeje mi dobrze w środku, Czytałem już mnóstwo wątków każdy po części pasował do problemu. Jednak nic nie pomaga, Wymieniłem termostat, Płyn w chłodnicy (bo stary to była jakaś sraczka, śmierdząca zdechła rybą). Sądzę że nagrzewnicy nie mam uszkodzonej bo chyba jak tak by było to ten smród od płynu czułbym w środku. Zabrałem się do odpowietrzania Nagrzewnicy. Wyczytałem w książce do napraw że do silników wysokoprężnych obieg wody w nagrzewnicy leci od lewej strony do prawej. Kiedy Zabrałem się do wszystkiego w praktyce i zobaczyłem że mam na odwrót podłączone węże cieczy chłodzącej Zamieniłem tak jak było w książce (tak jak na dodanym obrazku)Nie wiem czy najlepiej zrobiłem ale sugerowałem się książka. Zacząłem odpowietrzanie.... jakaś godzinę auto chodziło na wolnych obrotach, cały czas jak naciskałem węże, wydostawało się powietrze z odpowietrznika. Już nie chciało mi się czekać wiec zacisnąłem zacisk. Po tym zabiegu jakby było lepiej (ale nieznacznie) jednak to nie to w porównaniu do grzania w golfie kolegi. Niestety nie miałem jak przepłukać (odkamienić) nagrzewnicy Dodam także że przewód dolny od chłodnicy jest cały czas zimny nawet jak temp. silnika wynosi 90stopni. Jeszcze jedno wiatrak cały czas chodzi. Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem co dalej zrobić nie narażając się na koszty. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 02 Luty 2012, 13:54_________________________________________________Jak ktoś może to Prosiłbym o sprawdzenie w swoim aucie jak są podłączone węże z obiegiem wody w TDI-ku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...