Skocz do zawartości

kamil_radom

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamil_radom

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamil_radom

0

Reputacja

  1. Witam. U mnie tez autko ciężko pali po dłuższym postoju. Dla przykładu: Po nocy po 10 godz. auto potrafi zapalić od strzała i jest ok. Jade do pracy zostawiam auto na 9 godz i tu zaczyna się problem ale nie zawsze. Dziś kręcić musiałem 3x po 15-20 sek i dopiero zapalił co potem wiązało się z lekkim telepaniem ale tylko przez chwile. Ten problem u mnie występuje sporadycznie. Zauważyłem tylko że gorzej pali wieczorem niż w dzień. Ne wiem może tu ma związek temperatura otoczenia?. Wymieniłem filtr paliwa + zaworek zwrotny oraz czujnik temperatury. Czytałem o tym włączniku świateł wiec i jego wymieniłem na nowy ale dalej to samo. Obstawiam wtryski albo pompę paliwa której w ogóle nie słyszę. Proszę o pomoc
  2. Witam. Z moim autkiem dzieje się coraz gorzej. Po podłączeniu do vaga występuje w/w błąd już od dłuższego czasu. Kasowanie nie pomaga i teraz pytanie mam do was czy to czujnik temperatury paliwa?. Sprawdziłem styki i wszystko wygląda że jest ok. Objawy jakie teraz zauważyłem: - duże spalanie średnio po mieście 9,8 - 10,02 masakra - zapach spalin dookoła samochodu nie do wytrzymania - ciężki rozruch na zimnym jak i na ciepłym silniku od 2-4 razy kręci - odczuwalne telepanie silnikiem z przerwami. Dodam że próbowałem vagiem podnieść dawkę wtryskiwanego paliwa ale bez efektów, podnosiłem obroty by zapobiec telepaniu. Wszystko to robiłem w login: kod 12233 - adaptacja 01,02,03,05. Ustawiłem jeszcze kąt wtrysku na rozrządzie na 0,0 a było 1,1. Proszę o pomoc.
  3. Dzięki za odp. A co oznacza kiepsko ustawionego kąta synchro?
  4. Witam. Audi A4 B6 1.9 TDi 130(kM) 2001 Bardzo proszę o analizę moich logów statycznych i dynamicznych. Auto ma parę usterek, które ciężko zlokalizować np: turbina przechodzi w tryb awaryjny (rzadko to występuje), kopci przy przyspieszaniu i na postoju, silnik drga na jałowym biegu. Auto straciło moc i dynamikę. Bardzo proszę o pomoc. Logi Statyczne z grup: 000;003;004;011. Blok 000 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 003 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 004 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 011 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi Dynamiczne z grup: 000;003;004;008;010;011;013 Blok 000,004 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 003 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 008 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 010 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 011 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 013 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi robiłem pierwszy raz więc wybaczcie mi jak zrobiłem coś nie tak. Sprawa pilna bo auto zachowuje się coraz gorzej. ---------- Post dopisany 31-03-2014 at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany 30-03-2014 at 23:45 ---------- Czy ktoś mi pomoże na tym forum?
  5. Hej. U mnie podobna sprawa tylko żę do tego dochodzą chyba wtryski. Blok 011 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  6. Witajcie Cieszę się że jestem nowym użytkownikiem tego popularnego forum czterech kółek Posiadam samochód Audi A4 B6 1.9 TDI 130kM 2002 rok. Jak uzyskam dostęp do wszystkich funkcji forum to prześle fotki. pozdrawiam i proszę o ciepłe przyjęcie mnie do grona klubu A4klub.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...