Skocz do zawartości

KoZaL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KoZaL

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KoZaL

0

Reputacja

  1. Witam Czytam wasze dywagacje nt wtryskow CAPA/CCWA oraz jakosci paliwa, postanowilem dorzucic cos od siebie Nie udzielam sie na forum ale na biezaco obserwuje co sie dzieje. Mam A5 z CAPA, porobione "troche" modow mechanicznych, w tej chwili kontynuuje modyfikacje i usprawniam jednostke. Moja CAPA generuje na chwile obecna 370+/760+ z dodatkowa pompa na seryjnych wtryskach (nie sa to liczby wyssane z palca, 100-200km/h b4 - 10.2sec). Oczywiscie auto jest wystrojone z glowa, EGT znosne jak na takie parametry i termike 3.0tdi. Mysle ze do konca maja skoncze grzebanie silnika i bede mogl zaprezentowac "wypociny" W kwestii doladowania A5 Revo 2+ Roberta z Bukaresztu to 2.15 w picku (soft 2.15pick, 1.95 po dlugosci) dla 2260vk nie jest czyms strasznym (znam auta z tym turbo ktore dmuchaja po dlugosci caly czas 2.1+ i wszystko smiga). Oczywiscie nie mozemy tutaj mowic o powyzszych modyfikacjach z przeznaczeniam dla cywilnego "Kowalskiego", jednak parametry te sa do osiagniecia i do jezdzania. Moje auto jest daily carem zrobilem na w/w setupie ponad 30tys i wszystko smiga, gdyby nie fakt jakosci paliwa. Tu chcialem tez dorzucic moja obserwacje z paliw. Zawsze staram sie zalewac shella v-power diesla na ktorego nie narzekam (z wystestowanych paliw najlepszy stosunek parametrow do EGT). Niestety miesiac temu bylem zmuszony zalac na markowej czesto uszeszczanej stacji BP. Cale szczescie za 150zl. Auto pod obciazeniem zaczelo dziwnie przydymiac, szarpac, poczulem to takze na mojej "dupochamowni" . Faktow dlugo nie laczylem, paliwo spuscilem, wymienilem filtr, zalalem liqui czyszczacy, shella za 200 i wszystko wrocilo do normy. Niestety po raz drugi BP zaliczyla u mnie wtope. 5 lata temu byla identyczna sytuacja w mojej 330d. Tak wiec stwierdzam iz w odniesieniu do modyfikacji auta, "naszym" glownym problemem (zakladajac jezdzenie z glowa) nie jest problem wytrzymalosci jednostki ale tego co do niej zalewamy. Na to czesto wplywu niestety nie mamy. Choc tak jak ktos wspomnial wczesniej warto wybrac jedna sprawdzona stacje i tam tankowac. Oczywiscie mozna trafic kumulacje w postaci zmeczonych wtryskow i zalania "gnoju" na stacji Moj post nie mam na celu wymadrzania i chwalenia sie wiedza, jest dodany w celach pokojowych Pozdrawiam ps. sorki za byki post pisany na szybko
  2. Witam Chcialbym Wam przedstawic fajny i zarazem przydatny gadget do Audi A4/S4. Nie jest to zadna Chinszczyzna tylko bardzo dobrej jakosci produkt z USA. Osobiscie wytestowalem to w mojej A4 B8 2.0TFSI i z czystym sumieniem moge polecic. Szczegolowe informacje oraz video w ponizszym linku: VIDI Pozdrawiam
  3. Witam wszystkich Audi maniakow ja pomykam: Audi A5 3.0 TDI CAPA 240kucy 2008r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...