Skocz do zawartości

brutus_szczecin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O brutus_szczecin

Osiągnięcia brutus_szczecin

0

Reputacja

  1. Z związku rozwijającym się interesem, pilnie sprzedam swoje auto lub, dopłace do autolawety do 35.000 zł.
  2. Bardzo fajne wyposażenie, plus za Q i duże V
  3. Z tego co kojarzę Q i ośka w B5 to całkiem inna buda i taka opcja nie przejdzie Jak Q to taki problem, to zmienie kiedyś na S4 Dobra, szykuje się do wyjazdu 3 majcie się.
  4. ja też poczekam, jak będziesz kiedyś jeszcze dzwonił to zapytaj jaki zapas w sterwoniku zostawili dla 2.4 165km Napewno się rozejrze, pogadam, ale dzisiaj wieczorem wyjeżdżam za granicę i wracam za 2 tygodnie, więc napewno dam znać jak wróce. Jak patrzyłem na niemczech (na szybko) 180ps/262nm ---------- Post added at 00:07 ---------- Previous post was at 00:02 ---------- zastanawiam się nad wrzuceniem Q oczywiście przełożenie z drugiego auta... tylko nie wiem jak z kosztami i poziomem trudności, bo mechanikiem to ja okrętowym jestem ---------- Post added at 00:14 ---------- Previous post was at 00:07 ----------
  5. Napewno się tym zajmę, myśle o czerwcu lub lipcu, bo przed tym zabiegiem wydech przelot i końcowy od jakiegoś lepszego producenta. Wkładka K&N i lżejsze koło zamachowe. Wtedy możemy zwirusować
  6. kolego z marzeniami, silnik od esy na przednią ośke zobacz ile osób pisze o wadach, nazbierało się chyba więcej niż zalet pozatym esa to esa, Q to Q! To jak dymać bez kut....
  7. za dużo zalet ma dla mnie Vałeczka żeby kupić dmuchawkę dzwonie do V-techa i zobaczymy co powiedzą, robiłem u nich już 2 auta, więc bardziej wiarygodni -> no i jestem już po rozmowie, 2.8 30v v6 193ps/280nm w serii. maksymalnie z tego silnika mogą wyjąć 220hp i 320nm, usłyszałem że producent zostawił dużą rezerwę-zapas mocy. Więc mój przewidywalny chip może się sprawdzić. Zwłaszcza że chipowali A8 z takim silnikiem z wykresem na 210ps i 310nm. Koszta 2100zł i 2letnia gwarancja na sterownik i program. ---------- Post added at 10:27 ---------- Previous post was at 09:59 ---------- w Niemczech taniej 209ps i 311nm http://www.google.de/imgres?imgurl=http://www.autochip.eu/de/graph/volkswagen-passat-28-v6-193hp-1.png&imgrefurl=http://www.autochip.eu/de/power-tabelle-preis/volkswagen/volkswagen-passat-28-v6-193hp/&usg=__lZhccxtDaaHw1m3LUT36omRrhtE=&h=160&w=255&sz=3&hl=pl&start=27&zoom=1&tbnid=vNV6bgh3YYuuRM:&tbnh=115&tbnw=173&ei=PBJfT7C7Ac3ntQa517m7CQ&prev=/search%3Fq%3Daudi%2B2.8%2Bv6%2Bchip%26hl%3Dpl%26sa%3DX%26biw%3D1024%26bih%3D434%26tbm%3Disch%26prmd%3Dimvnsfd&itbs=1&iact=hc&vpx=628&vpy=191&dur=4369&hovh=128&hovw=204&tx=148&ty=96&sig=103141324512359418805&page=3&ndsp=16&ved=1t:429,r:14,s:27 ---------- Post added at 10:32 ---------- Previous post was at 10:27 ---------- to w Niemczech masz różnice jeszcze większą, A8 319nm! http://www.autochip.eu/de/power-tabelle-preis/audi/audi-a8-28-v6-30v-193hp/
  8. ostatni element plastikowy http://img851.imageshack.us/img851/9720/zdjcie0244h.jpg jeszcze zastanawiam się, nad dekorem plastiku od filtra powietrza,może to doda mi chociaż 2hp
  9. np.firma DETECH dla 2.8 30v Przyrost mocy po chiptuningu dla wybranego samochodu wynosi: 209 KM / 304 NM . wolnossącego,z dużą pojemnością też można ładnie podkręcić http://detech.pl/?site=2 do Olafa - jest szansa... :D wg tego ja ze swojego mogę uzyskać 190KM:doh: Ty 190 a ja 209 będę celował w moment 300-305nm. http://audi-c4.pl/printview.php?t=675&start=0&sid=4c354e321cf2d03d8874c207ea140288 (pozyjemy,zobaczymy...jeśli nie osiągne takiego przyrostu,to i tak zabawie się wydechami itd) A jak to nie wystarczy to już tylko s4 ratuje )
  10. np.firma DETECH dla 2.8 30v Przyrost mocy po chiptuningu dla wybranego samochodu wynosi: 209 KM / 304 NM . wolnossącego,z dużą pojemnością też można ładnie podkręcić http://detech.pl/?site=2 do Olafa - jest szansa... :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...