
shakall
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O shakall

Informacje
-
Imię
shakall
-
Miasto
Białystok
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zdrowe K03s da rade tyle dmuchnac a przeladowanie o 0,2 bara wynika prawdopodobnie z tak napisanego programu... Do takiego doladowania wypadaloby wsadzic dp, wieksze wtryski, fmica (choc niekoniecznie bo w BEXie sa dwa smice i jak widac temperatura w dolocie jest w granicach 25*C) no i oczywiscie dobrze wystroic. Wtedy nie byloby takich kwiatkow.
-
Wedle zalecen zrobilem logi grupy 4 statyczne - auto rozgrzane http://vaglog.pl/log_189550.html Pozdrawiam.
-
Dzięki za info biorę się za to dokładniej. Zlogowałem ponownie auto. Oto logi Basic settings http://vaglog.pl/log_189451.html http://vaglog.pl/log_189450.html http://vaglog.pl/log_189449.html Statyczne http://vaglog.pl/log_189454.html http://vaglog.pl/log_189452.html http://vaglog.pl/log_189453.html Dynamiczne http://vaglog.pl/log_189460.html http://vaglog.pl/log_189461.html http://vaglog.pl/log_189462.html http://vaglog.pl/log_189457.html http://vaglog.pl/log_189458.html http://vaglog.pl/log_189459.html Jeszcze raz proszę o analize.Pozdrawiam
-
Witam proszę o analizę logów, auto jest po programie na 183 km i 365 nm zamiast kata ma DP.Jak do tąd nie mam z nim żadnych problemów ,ale chce wiedzieć czy logi są prawidłowe . http://vaglog.pl/log_189326.html http://vaglog.pl/log_189325.html http://vaglog.pl/log_189324.html Z góry dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam!
-
Problemem okazała sie pompa paliwa, zmieniłem na VDO i znowu zbiera sie jak trzeba.
-
Witam ! Miałem taki sam przypadek z turbosprezarką w ajm . Auto było po programie,mocy mu przybyło i turbinę wywaliło:) Okazało sie ze urwało wirnik. Auto zostawiłem dla mechanika. Wymienił olej silnikowy,filtry, wyczyscił intecooler z odłamków metalu a przy okazji turbospreżarkę od awx. Auto jeździ lekko ospale wiec czeka mnie korekta softu.
-
Witam , dzisiaj zauważyłem ze auto na każdym biegu podczas jazdy nie może przekroczyć 4000 obr/min , natomiast na biegu jalowym wkreca sie do odciecia ,wcześniej nie było takiej sytuacji , po podpieciu do vaga nie ma zadnych błedow ,gdzie moze byc problem ??
-
[ALL B5] Regeneracja przerywacza kierunkowskazów (po II lifcie)
shakall odpowiedział(a) na Dr.Vee temat w Audi A4 B5
Dziekuje za opis, kawalek wykalaczki rozwiazalo problem Pacjentem byl avant 1.9 TDI ajm 2000r . -
Dzieki:) ---------- Post dopisany 22-08-2012 at 09:48 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2012 at 16:26 ---------- Sprawa rozwiązana: Drgania na postoju są przyczyną zużycia wtrysków, narazie zalewam srodek liqly moly do czyszczenia wtrysków itd. Wibracje podczas przyspieszania to był rozwalny przegób na półosi
-
Witam forumowiczów, Wymienilem poduszki obie pod silnikiem na oryginalne z serwisu FIRMY AVON made in GB a drgania nie ustały!!! Jedyne co na plus to został skasowany bląd vagiem. Samochod to audi A4 Avant 1.9 tdi AWX. Problemem sa lekkie chwilowe drgania na biegu jałowym. A podczas jazdy na biegu 3-4-5 podczas zwiekszania obrotów nasilają sie moocniej drgania, gdy predkość sie ustabilazuje drgania maleją, na luzie nie ma drgań. Podlaczyłem vaga pokazał sie blad, numeru nie pamietam :bląd poduszki 1 i 2.(problem z napieciem czy sterowaniem) Z góry dziekuje ---------- Post dopisany 22-08-2012 at 09:47 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2012 at 14:27 ---------- Sprawa rozwiązana: Drgania na postoju są przyczyną zużycia wtrysków, narazie zalewam srodek liqly moly do czyszczenia wtrysków itd. Wibracje podczas przyspieszania to był rozwalny przegób na półosi
-
Witam forumowiczów, Wymienilem poduszki obie pod silnikiem na oryginalne z serwisu FIRMY AVON made in GB a drgania nie ustały!!! Jedyne co na plus to został skasowany bląd vagiem. Samochod to audi A4 Avant 1.9 tdi AWX. Problemem sa lekkie chwilowe drgania na biegu jałowym. A podczas jazdy na biegu 3-4-5 podczas zwiekszania obrotów nasilają sie moocniej drgania, gdy predkość sie ustabilazuje drgania maleją, na luzie nie ma drgań. Podlaczyłem vaga pokazało mi blad, numeru nie pamietam :bląd poduszki 1 i 2.(problem z napieciem czy sterowaniem) Z góry dziekuje za pomoc
-
Witam forumowiczów, Wymienilem poduszki obie pod silnikiem na oryginalne z serwisu FIRMY AVON made in GB a drgania nie ustały!!! Jedyne co na plus to został skasowany bląd vagiem. Samochod to audi A4 Avant 1.9 tdi AWX. Problemem sa lekkie chwilowe drgania na biegu jałowym. A podczas jazdy na biegu 3-4-5 podczas zwiekszania obrotów nasilają sie moocniej drgania, gdy predkość sie ustabilazuje drgania maleją, na luzie nie ma drgań. Podlaczyłem vaga pokazało bląd : numeru nie pamietam :bląd poduszki 1 i 2.(problem z napieciem czy sterowaniem) Sprawa rozwiązana: Drgania na postoju są przyczyną zużycia wtrysków, narazie zalewam srodek liqly moly do czyszczenia wtrysków itd. Wibracje podczas przyspieszania to był rozwalny przegób na półosi.