Skocz do zawartości

shakall

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O shakall

Informacje

  • Imię
    shakall
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia shakall

0

Reputacja

  1. Zdrowe K03s da rade tyle dmuchnac a przeladowanie o 0,2 bara wynika prawdopodobnie z tak napisanego programu... Do takiego doladowania wypadaloby wsadzic dp, wieksze wtryski, fmica (choc niekoniecznie bo w BEXie sa dwa smice i jak widac temperatura w dolocie jest w granicach 25*C) no i oczywiscie dobrze wystroic. Wtedy nie byloby takich kwiatkow.
  2. Wedle zalecen zrobilem logi grupy 4 statyczne - auto rozgrzane http://vaglog.pl/log_189550.html Pozdrawiam.
  3. Dzięki za info biorę się za to dokładniej. Zlogowałem ponownie auto. Oto logi Basic settings http://vaglog.pl/log_189451.html http://vaglog.pl/log_189450.html http://vaglog.pl/log_189449.html Statyczne http://vaglog.pl/log_189454.html http://vaglog.pl/log_189452.html http://vaglog.pl/log_189453.html Dynamiczne http://vaglog.pl/log_189460.html http://vaglog.pl/log_189461.html http://vaglog.pl/log_189462.html http://vaglog.pl/log_189457.html http://vaglog.pl/log_189458.html http://vaglog.pl/log_189459.html Jeszcze raz proszę o analize.Pozdrawiam
  4. Witam proszę o analizę logów, auto jest po programie na 183 km i 365 nm zamiast kata ma DP.Jak do tąd nie mam z nim żadnych problemów ,ale chce wiedzieć czy logi są prawidłowe . http://vaglog.pl/log_189326.html http://vaglog.pl/log_189325.html http://vaglog.pl/log_189324.html Z góry dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam!
  5. Problemem okazała sie pompa paliwa, zmieniłem na VDO i znowu zbiera sie jak trzeba.
  6. Witam ! Miałem taki sam przypadek z turbosprezarką w ajm . Auto było po programie,mocy mu przybyło i turbinę wywaliło:) Okazało sie ze urwało wirnik. Auto zostawiłem dla mechanika. Wymienił olej silnikowy,filtry, wyczyscił intecooler z odłamków metalu a przy okazji turbospreżarkę od awx. Auto jeździ lekko ospale wiec czeka mnie korekta softu.
  7. Witam , dzisiaj zauważyłem ze auto na każdym biegu podczas jazdy nie może przekroczyć 4000 obr/min , natomiast na biegu jalowym wkreca sie do odciecia ,wcześniej nie było takiej sytuacji , po podpieciu do vaga nie ma zadnych błedow ,gdzie moze byc problem ??
  8. Dziekuje za opis, kawalek wykalaczki rozwiazalo problem Pacjentem byl avant 1.9 TDI ajm 2000r .
  9. Dzieki:) ---------- Post dopisany 22-08-2012 at 09:48 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2012 at 16:26 ---------- Sprawa rozwiązana: Drgania na postoju są przyczyną zużycia wtrysków, narazie zalewam srodek liqly moly do czyszczenia wtrysków itd. Wibracje podczas przyspieszania to był rozwalny przegób na półosi
  10. Witam forumowiczów, Wymienilem poduszki obie pod silnikiem na oryginalne z serwisu FIRMY AVON made in GB a drgania nie ustały!!! Jedyne co na plus to został skasowany bląd vagiem. Samochod to audi A4 Avant 1.9 tdi AWX. Problemem sa lekkie chwilowe drgania na biegu jałowym. A podczas jazdy na biegu 3-4-5 podczas zwiekszania obrotów nasilają sie moocniej drgania, gdy predkość sie ustabilazuje drgania maleją, na luzie nie ma drgań. Podlaczyłem vaga pokazał sie blad, numeru nie pamietam :bląd poduszki 1 i 2.(problem z napieciem czy sterowaniem) Z góry dziekuje ---------- Post dopisany 22-08-2012 at 09:47 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2012 at 14:27 ---------- Sprawa rozwiązana: Drgania na postoju są przyczyną zużycia wtrysków, narazie zalewam srodek liqly moly do czyszczenia wtrysków itd. Wibracje podczas przyspieszania to był rozwalny przegób na półosi
  11. Witam forumowiczów, Wymienilem poduszki obie pod silnikiem na oryginalne z serwisu FIRMY AVON made in GB a drgania nie ustały!!! Jedyne co na plus to został skasowany bląd vagiem. Samochod to audi A4 Avant 1.9 tdi AWX. Problemem sa lekkie chwilowe drgania na biegu jałowym. A podczas jazdy na biegu 3-4-5 podczas zwiekszania obrotów nasilają sie moocniej drgania, gdy predkość sie ustabilazuje drgania maleją, na luzie nie ma drgań. Podlaczyłem vaga pokazało mi blad, numeru nie pamietam :bląd poduszki 1 i 2.(problem z napieciem czy sterowaniem) Z góry dziekuje za pomoc
  12. Witam forumowiczów, Wymienilem poduszki obie pod silnikiem na oryginalne z serwisu FIRMY AVON made in GB a drgania nie ustały!!! Jedyne co na plus to został skasowany bląd vagiem. Samochod to audi A4 Avant 1.9 tdi AWX. Problemem sa lekkie chwilowe drgania na biegu jałowym. A podczas jazdy na biegu 3-4-5 podczas zwiekszania obrotów nasilają sie moocniej drgania, gdy predkość sie ustabilazuje drgania maleją, na luzie nie ma drgań. Podlaczyłem vaga pokazało bląd : numeru nie pamietam :bląd poduszki 1 i 2.(problem z napieciem czy sterowaniem) Sprawa rozwiązana: Drgania na postoju są przyczyną zużycia wtrysków, narazie zalewam srodek liqly moly do czyszczenia wtrysków itd. Wibracje podczas przyspieszania to był rozwalny przegób na półosi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...