Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów dynamicznych Bex


czechcu

Rekomendowane odpowiedzi

Masz bexa po programie widac cos chyba swiece lub cewki niedomagają poza tym ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz bexa po programie widac cos chyba swiece lub cewki niedomagają poza tym ok

Ostatni objaw to spadająca moc na 5 i 6 biegu przy obrotach na poziomie 5-6tyś

2 pompy paliwa przetestowane i nadal to samo

Mam zamiar założyć gaz więc jeżeli to cewki to od nich muszę zacząć!!

Edytowane przez czechcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece wymień i dowiedz się w ASO czy twój furak podlega akcji serwisowej na wymianę cewek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby to dobrze zdiagnozować trzeba wgrac serie, moc spada na wyższych biegach bo wtryski są zapętlone i wymiana pomp nic nie pomoże, korekta zapłonu bardzo duża, do tego przeładowanie, kat tam jeszcze siedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby to dobrze zdiagnozować trzeba wgrac serie, moc spada na wyższych biegach bo wtryski są zapętlone i wymiana pomp nic nie pomoże, korekta zapłonu bardzo duża, do tego przeładowanie, kat tam jeszcze siedzi?

Jeżeli chodzi o spadającą moc to auto ciągnie na moment przestaje znowu ciągnie i tak na zmiane

Kat siedzi

blow off Forge

Filtr powietrza K&N

Jeżeli to coś pomoże

Edytowane przez czechcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby to dobrze zdiagnozować trzeba wgrac serie, moc spada na wyższych biegach bo wtryski są zapętlone i wymiana pomp nic nie pomoże, korekta zapłonu bardzo duża, do tego przeładowanie, kat tam jeszcze siedzi?

Jeżeli chodzi o spadającą moc to auto ciągnie na moment przestaje znowu ciągnie i tak na zmiane

Kat siedzi

blow off Forge

Filtr powietrza K&N

Jeżeli to coś pomoże

To co piszesz to typowy objaw braku paliwa, na logach wtryski są juz zapętlone, a na wyższych biegach jest jeszcze gorzej, dlatego moc faluje, zobacz jakie tam świece siedzą, do kata można by było zjarzeć czy nie przytkany, wiecej nic nie wiadomo czy przez program tak przeładowuje i cofa zapłony czy coś z osprzętem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby to dobrze zdiagnozować trzeba wgrac serie, moc spada na wyższych biegach bo wtryski są zapętlone i wymiana pomp nic nie pomoże, korekta zapłonu bardzo duża, do tego przeładowanie, kat tam jeszcze siedzi?

Jeżeli chodzi o spadającą moc to auto ciągnie na moment przestaje znowu ciągnie i tak na zmiane

Kat siedzi

blow off Forge

Filtr powietrza K&N

Jeżeli to coś pomoże

To co piszesz to typowy objaw braku paliwa, na logach wtryski są juz zapętlone, a na wyższych biegach jest jeszcze gorzej, dlatego moc faluje, zobacz jakie tam świece siedzą, do kata można by było zjarzeć czy nie przytkany, wiecej nic nie wiadomo czy przez program tak przeładowuje i cofa zapłony czy coś z osprzętem.

A jakie świece proponujesz?

Patrzyłem dzisiaj na cewki i siedzą jeszcze ori (może uda się załapać na darmową wymianę w ASO)

Rozumiem że pompa jest ok (mimo to że buczy podczas jazdy) ?

i jeszcze zdjęcie świec

2yl7b4k.jpg

Uszczelka pod klawiaturą do wymiany?24uw0ns.jpg

Edytowane przez czechcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta moc spada czy szarpie budą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoja droga nie wiem co Ty chcesz od tez mocy. Zapierdziela niesamowicie ... :) :) :)

ta moc spada czy szarpie budą ?

Uczucie takie jakbys popuszczal na chwile gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na ile program zrobiony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na ile program zrobiony ?

Nie wiem robiony jeszcze w DE

Chciałem hamować ale wolę najpierw doprowadzić do dobrego stanu

Uszczelka kapy do wymiany. Po wymianie tez bedzie puszczac olej :)

To po co ją wymieniać? :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak z wyczuciem dokręcisz tu np u mnie jest febi i sie delikatnie poci podobno te drozsze nie puszczają i na sylikon w zagieciach musisz dać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby to dobrze zdiagnozować trzeba wgrac serie, moc spada na wyższych biegach bo wtryski są zapętlone i wymiana pomp nic nie pomoże, korekta zapłonu bardzo duża, do tego przeładowanie, kat tam jeszcze siedzi?

Na których logach widzisz to zapętlenie oraz korekty? Jakie powinny być prawidłowe wartości korekt i jakie czasy wtrysków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maks czas wtrysku wynosi 20 ms przy 6 tys wszystko powyżej to wtryski otwarte na maksa, niech kolega zloguje 002 na piatym biegu to zobaczy coś sie dzieje z czasami wtrysku i dlaczego moc faluje, korekty zapłonu? kanał 020 maks korekta sterownika to cos koło 12-14 cf w logach 10,5 wiec nie dużo brakuje, potem motor zaczyna dzwonić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maks czas wtrysku wynosi 20 ms przy 6 tys wszystko powyżej to wtryski otwarte na maksa, niech kolega zloguje 002 na piatym biegu to zobaczy coś sie dzieje z czasami wtrysku i dlaczego moc faluje, korekty zapłonu? kanał 020 maks korekta sterownika to cos koło 12-14 cf w logach 10,5 wiec nie dużo brakuje, potem motor zaczyna dzwonić :)

Czyli reasumując ktoś wycisnął go programem jak cytrynę ? :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...