Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów dynamicznych Bex


czechcu

Rekomendowane odpowiedzi

Maks czas wtrysku wynosi 20 ms przy 6 tys wszystko powyżej to wtryski otwarte na maksa, niech kolega zloguje 002 na piatym biegu to zobaczy coś sie dzieje z czasami wtrysku i dlaczego moc faluje, korekty zapłonu? kanał 020 maks korekta sterownika to cos koło 12-14 cf w logach 10,5 wiec nie dużo brakuje, potem motor zaczyna dzwonić :)

Dzięki Łukasz, zbieram wiedzę dzięki której z czasem może będę mógł coś sensownego wywnioskować!

Muszę wreszcie zlogować swojego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maks czas wtrysku wynosi 20 ms przy 6 tys wszystko powyżej to wtryski otwarte na maksa, niech kolega zloguje 002 na piatym biegu to zobaczy coś sie dzieje z czasami wtrysku i dlaczego moc faluje, korekty zapłonu? kanał 020 maks korekta sterownika to cos koło 12-14 cf w logach 10,5 wiec nie dużo brakuje, potem motor zaczyna dzwonić :)

Ale co w sytuacji gdy jest teraz w aucie sterownik ze zmienionym programem skąd zgrasz seryjną wersje sterownika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maks czas wtrysku wynosi 20 ms przy 6 tys wszystko powyżej to wtryski otwarte na maksa, niech kolega zloguje 002 na piatym biegu to zobaczy coś sie dzieje z czasami wtrysku i dlaczego moc faluje, korekty zapłonu? kanał 020 maks korekta sterownika to cos koło 12-14 cf w logach 10,5 wiec nie dużo brakuje, potem motor zaczyna dzwonić :)

Ale co w sytuacji gdy jest teraz w aucie sterownik ze zmienionym programem skąd zgrasz seryjną wersje sterownika?

Org wsad sciągasz z neta, to program abt? to pewnie w ecu założone zabezzpiecznie i nie wgrasz do tego stera, trzeba by innego ecu zaadoptować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz13 powiedz mi czy Ty jesteś w stanie zrobić program ?

Czechcu Przepraszam że w twoim temacie ale to może nam pomóc[emoji6]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob loga 031+032+033

soft seryjny do wgrania, ecu zabezpieczone bedzie jak jest abt/mtm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob loga 031+032+033

soft seryjny do wgrania, ecu zabezpieczone bedzie jak jest abt/mtm

A czy idzie to jakoś zweryfikować kogo to soft?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu macie loga typowego objawu braku paliwa, być może w Twoim przypadku paliwa brakuje nieznacznie, w przypadku z tego linku widać gwałtowne zwalnianie i przyspieszanie. Nie ma jednak przy tym spalania stukowego, więc nie należy się z tym przypadkiem utożsamiać

002,031,115

020,033,118

Jeżeli mogę posłużyć się przykładem z Twojego loga i zadać pytanie. Jak to jest możliwe że masz ciśnienie osiągnięte większe jak zadane o 0,2 bara skoro to zwykłe k03s, coś źle ustawione, coś niesprawne?

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mogę posłużyć się przykładem z Twojego loga i zadać pytanie. Jak to jest możliwe że masz ciśnienie osiągnięte większe jak zadane o 0,2 bara skoro to zwykłe k03s, coś źle ustawione, coś niesprawne?

Zdrowe K03s da rade tyle dmuchnac :) a przeladowanie o 0,2 bara wynika prawdopodobnie z tak napisanego programu... Do takiego doladowania wypadaloby wsadzic dp, wieksze wtryski, fmica (choc niekoniecznie bo w BEXie sa dwa smice i jak widac temperatura w dolocie jest w granicach 25*C) no i oczywiscie dobrze wystroic. Wtedy nie byloby takich kwiatkow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca zgodzę się z frazą "wynika prawdopodobnie z tak napisanego programu..." Jak jest program napisany to widać w kanale 115 w rubryce Absolute Pres. tej po lewej stronie, czyli zadane przez program ciśnienie. To po stronie prawej to ciśnienie osiągnięte i na nie ma wpływ kilka innych rzeczy aniżeli sam program. Nadwyżka ciśnienia skąd się wzięła? Gruszka nie zdążyła upuścić ale takie coś na zwykłej k03s? Raz kiedyś widziałem takie coś na hybrydzie k04 która dawała ciśnienie jak głupia i kiedy indziej jak auto przeładowywało. Zaspokoi ktoś moją ciekawość skąd nadwyżka ciśnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


slo, dnia 29 Marz 2015 - 17:00, napisał:

ta moc spada czy szarpie budą ?

Uczucie takie jakbys popuszczal na chwile gaz...

Mialem kiedys taki objaw u siebie, auto przyspieszalo pulsacyjnie tak jakbym dodawal i odejmowal gaz. Podmienilem zawor n75 z drugiego auta i wszystko sie wyjasnilo. Kupilem ori n75 i Octa przyspiesza elegancko. Jesli masz mozliwosc podmianki tego zaworu to moze warto sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca zgodzę się z frazą "wynika prawdopodobnie z tak napisanego programu..." Jak jest program napisany to widać w kanale 115 w rubryce Absolute Pres. tej po lewej stronie, czyli zadane przez program ciśnienie. To po stronie prawej to ciśnienie osiągnięte i na nie ma wpływ kilka innych rzeczy aniżeli sam program. Nadwyżka ciśnienia skąd się wzięła? Gruszka nie zdążyła upuścić ale takie coś na zwykłej k03s? Raz kiedyś widziałem takie coś na hybrydzie k04 która dawała ciśnienie jak głupia i kiedy indziej jak auto przeładowywało. Zaspokoi ktoś moją ciekawość skąd nadwyżka ciśnienia?

Rozumiem że chodzi tobie o przeładowanie w zakresie obrotów od 2440-3440 /min ?

jakie jest ciśnienie fabryczne dla k03s?

Auto na tą chwilę ma wymienione świece na Bosch platynowo-irydowe

Kolejne logi będą robione w sobotę (o ile nic się nie zmieni)

A ile ten zawór N75 ori kosztuje?

Edytowane przez czechcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A ile ten zawór N75 ori kosztuje?

Zawór w ASO Skoda kosztuje ok. 220zl mozna walczyc o rabat. Nie wiem jaki jest u Ciebie n75 bo u mnie 06A96283E. Ale zanim go kupisz moze poszukaj kogos na podmianke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile ten zawór N75 ori kosztuje?

Zawór w ASO Skoda kosztuje ok. 220zl mozna walczyc o rabat. Nie wiem jaki jest u Ciebie n75 bo u mnie 06A96283E. Ale zanim go kupisz moze poszukaj kogos na podmianke.

Na tą chwile nie mam od kogo podmienić a szkoda wszelkie poszlaki przydatne :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadaj ze Tomkiem ( slo )

no i są logi, robilismy na 3 i 5 biegu.

3 bieg:

Grupa 031, 032, 033: http://vaglog.pl/log_211721.html
Grupa 003, 115, 001: http://vaglog.pl/log_211722.html
5 bieg:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompę paliwa to sprawdzał ktoś w tym aucie ?

Była wymieniana 2 krotnie aktualna również pochodzi z Bex-a i w poprzednim aucie było wszystko ok

Dodatkowo zostały zmienione świece na platynowo irydowe i nadal brak poprawy

Edytowane przez czechcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program jest kupowaty, przy 5,5 zapętlają sie wtryski i komp tnie doładowanie i dlatego huśtawka mocy powyżej tych obr.

Zapętlają sie dlatego ze zadany afr jest za niski i dochodzi korekta zapłonu która jeszcze powoduje dodatkowe podlewanie przez program, wymiana pomp nie pomoże.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...