Skocz do zawartości

ksio87

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ksio87

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    Skoda
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AUM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

472 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ksio87

1

Reputacja

  1. ksio87

    Za duże spalanie gazu

    To spora różnica w wadze, więc spalanie wydaje mi się w porządku @jolley
  2. ksio87

    Za duże spalanie gazu

    @jolley waga auta też ma jakiś tam wpływ na spalanie. O1 jest stosunkowo lekka, na wadze wyszło 1360kg.
  3. ksio87

    Za duże spalanie gazu

    @jolleyostatnio trasa dwie osoby +bagaże Białystok- Elbląg. Ekspresówka S8 (tempomat 150km/h) - trochę wojewódzkiej (100-120km/h) - ekspresówka S7 (tempomat 150km/h). 380km 38l LPG ;). Przed zmianą sondy lambda wyszłoby ok 12l/100km. Octavia 1 195km 280Nm, skrzynia 5, przy 150km/h ok 3800rpm.
  4. Nigdzie nie napisalem ze jest ubogo, tylko ze zubaża mieszanke - czyli ma za bogata i leci na - 032 długa na LPG po kilkuset km okolice -4 - -5%. Auto jest po lekkim koksie ale wtryski Pb nie sa zapetlone, a czas wtrysku Pb na LPG jest jeszcze krótszy. Czyli dążyć do tego samego czasu wtrysku PB na LPG co jest na Pb a co za tym idzie korekty lambdy beda zblizone do siebie. Obnizac mnoznik? I takie ustawienie wtedy bedzie OK?
  5. Witam, eksperymentuje troche z dostrojeniem LPG po czasach wtrysku Pb. Zrobilem logi dynamiczne grupy 002 i 033 na Pb oraz na LPG i tak je porownuje jaki czas wtrysku Pb byl przy danych obrotach na Pb, a jaki na LPG. Z tego co widze to czasy Pb na LPG sa krotsze od czasu wtrysku Pb na Pb i wakaja sie od 2 do 3,5ms. Z kanalu 033 wynika rowniez ze na LPG od 2100rpm do 6100rpm lambda zubazala mieszanke od -4% do -11 (w jednym momencie) w wiekszości wskazania lambdy wynosily ok -8%. Natomiast na Pb lambda wskazywała wartosci od ok -4% (przy nizszych obrotach) do ok +5% (od 5000rpm). Czy naniesc delikatne korekty w stagu, obnizyc mnoznik tak by czasy wtrysku PB na LPG zblizone byly do czasu wtrysku PB na Pb?
  6. ksio87

    Za duże spalanie gazu

    Jakis czas temu bujalem sie z duzym wg mnie spalaniem lpg - ok 15l w miescie. Spalanie porownywalem z autem brata rowniez Octavia tylko, ze po wiekszych modach (hybryda, fmic, tip, wtryski) ale z takim samym osprzetem lpg. Jezdzimy podobnie robimy w 95% miasto i u niego spalanie wynosi ok 12-13l. Znajomy tuner stwierdzil ze mam na granicy wyeksploatowania sonde labda. Zmienilem sonde, zrobiony zostal program na ok 210km 310Nm i auto pali obecnie 12l LPG w miescie. Warto zwrocic czasem uwage na te czesc.
  7. Świece to powinny być pfr6q.
  8. Witam Panowie. Zawsze po serwisie gazu sprawdzam sobie na vagu grupe 32. Bywalo ze dlugoterminowa wskazywala na zbyt bogata mieszanke o wartosci ok -18% innym razem po przegladzie mieszanka byla za uboga i korekty byly powyżej +10%. I w takich przypadkach jechalem do gazownika na skorygowanie dawek po czym bylo OK i korekty wahały sie w granicach -4%/+4%. Po ostatniej wizycie u gazownika korekta dlugoterminowa non stop wskazuje 0%, Konsultowalem sie z gazownikiem, podpinal kompa sprawdzal dawki i mowi ze wszystko jest okej... Chyba bede musial pojezdzic na Pb troche zeby sprawdzic czy lambda ruszy, bo w przeciwnym wypadku czeka mnie wymiana na nowa? Silnik 1.8t AUM. Pozdrawiam!
  9. I jak juz po korekcie? Bo widze ze DP zawital na pokladzie.
  10. Na chwile obecna bledy jakie sie pojawiaja to zwiazane z wywaleniem SAI i n 249 oraz odkad pamietam blad sporadyczny Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!). Z tego co mi wiadomo bledy zwiazane z SAI nie powinny miec wplywu na prace silnika? Auto do niedawna jechalo tak jak na ponizszych logach. Nic nie bylo zmieniane w mapie, gaz zainstalowany jeszcze przed modem a nastepnie wystrojony. 115 118 http://vaglog.pl/log_205829.html 002 020 http://vaglog.pl/log_205830.html 031 033 http://vaglog.pl/log_205828.html
  11. Ok, dzieki za sugestie. Na dniach podjade na test szczelnosci. Edit 18.04.2016 Witam po dosc dlugiej nieobecnosci... w tym czasie auto bylo na usunieciu pompy SAI i wymianie niektorych rurek i zaworków: 06a 103 213 af 035 103 245 a 06a 133 783 h 06a 133 751 ae 06a 103 213 f oraz przy okazji wymienilem wtyczki od cewek, bo stare mialy powylamywane zatrzaski. Skoda jedzie lepiej ale nadal cos jej dolega... zrobilem logi przed resetem bledow i po: 1 Logi przed usunieciem bledow: statyczny: 031 032 033 http://vaglog.pl/log_259029.html dynamiczne: grupa 020 118 http://vaglog.pl/log_259026.html grupa 002 115 http://vaglog.pl/log_259028.html grupa 031 033 http://vaglog.pl/log_259027.html 2 Logi po usunieciu bledow: grupa 020 118 http://vaglog.pl/log_259031.html grupa 002 115 http://vaglog.pl/log_259033.html grupa 031 033 http://vaglog.pl/log_259032.html Proszę o sugestie co moze byc nie tak?
  12. Witam, Pacjent: 1.8T AUM po lekkim modzie + LPG Jakis czas temu po przelaczeniu na Pb zauwazylem, ze przy bucie auto powyzej 3500 obrotow traci moc i nie da rady krecic do 6000 obrotow. Na biegu jalowym odcina zaplon przy ok 5000 obrotow. Na gazie tez mam wrazenie ze jest troche przymulone. Po podpieciu vcds zadnych bledow, korekty na 032 wynosily kolejno -7,2% oraz -10,3%. Skasowalem bledy i zrobilem logi na Pb98 i na LPG (dwa logi bo bateria w lapku padla..). Jesli chodzi o: - swiece - nowe pfr6q - cewki - wymienione na Bosch niecale 2 lata temu - przeplywomierz - wymieniony na regenerowany Bosch ponad rok temu - pompa paliwa - wymieniona jakis chinczyk 1,5 roku temu Pb: Grupa 033, 118: http://vaglog.pl/log_253388.html Grupa 002, 031: http://vaglog.pl/log_253389.html Grupa 020, 115: http://vaglog.pl/log_253390.html LPG: Grupa 002, 031: http://vaglog.pl/log_253386.html Grupa 020, 115: http://vaglog.pl/log_253387.html Jak patrze na te logi to jedynie turbo moim zdaniem trzyma zadane cisnienie, a reszta to tragedia... Prosze o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Z gory dziekuje i pozdrawiam!
  13. Zdrowa seria. Mozesz jeszcze zrobic logi jesli masz mozliwosc grupy 002 020 031 033 115 118.
  14. Tytuł wskazuje na to, że jest koloru czarnego Czarne A3 8P AXX 2.0TFSI quattro 300KM / 400NM by gregor10.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...