Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba o analize logów 1.8T AUM


ksio87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pacjent: 1.8T AUM po lekkim modzie + LPG

Jakis czas temu po przelaczeniu na Pb zauwazylem, ze przy bucie auto powyzej 3500 obrotow traci moc i nie da rady krecic do 6000 obrotow. Na biegu jalowym odcina zaplon przy ok 5000 obrotow. Na gazie tez mam wrazenie ze jest troche przymulone. Po podpieciu vcds zadnych bledow, korekty na 032 wynosily kolejno -7,2% oraz -10,3%. Skasowalem bledy i zrobilem logi na Pb98 i na LPG (dwa logi bo bateria w lapku padla..).

Jesli chodzi o:

- swiece - nowe pfr6q

- cewki - wymienione na Bosch niecale 2 lata temu

- przeplywomierz - wymieniony na regenerowany Bosch ponad rok temu

- pompa paliwa - wymieniona jakis chinczyk 1,5 roku temu

Pb:

Grupa 033, 118: http://vaglog.pl/log_253388.html
Grupa 002, 031: http://vaglog.pl/log_253389.html
Grupa 020, 115: http://vaglog.pl/log_253390.html

LPG:

Grupa 002, 031: http://vaglog.pl/log_253386.html
Grupa 020, 115: http://vaglog.pl/log_253387.html

Jak patrze na te logi to jedynie turbo moim zdaniem trzyma zadane cisnienie, a reszta to tragedia...

Prosze o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Z gory dziekuje i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz co sie dzieje z tipem bo gdzieś mozesz mieć tam dziure, ew. zasysa się przy wiekszym obciązeniu i turbina zaciąga gdzies lewe powietrze, ogólnie szedłbym tym tropem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzieki za sugestie. Na dniach podjade na test szczelnosci.

Edit 18.04.2016

Witam po dosc dlugiej nieobecnosci... w tym czasie auto bylo na usunieciu pompy SAI i wymianie niektorych rurek i zaworków:

06a 103 213 af

035 103 245 a

06a 133 783 h

06a 133 751 ae

06a 103 213 f

oraz przy okazji wymienilem wtyczki od cewek, bo stare mialy powylamywane zatrzaski.

Skoda jedzie lepiej ale nadal cos jej dolega... zrobilem logi przed resetem bledow i po:

1 Logi przed usunieciem bledow:

statyczny: 031 032 033 http://vaglog.pl/log_259029.html

dynamiczne:

grupa 020 118 http://vaglog.pl/log_259026.html

grupa 002 115 http://vaglog.pl/log_259028.html

grupa 031 033 http://vaglog.pl/log_259027.html

2 Logi po usunieciu bledow:

grupa 020 118 http://vaglog.pl/log_259031.html

grupa 002 115 http://vaglog.pl/log_259033.html

grupa 031 033 http://vaglog.pl/log_259032.html

Proszę o sugestie co moze byc nie tak?

Edytowane przez ksio87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No masz cos tam konkretnie namieszane, sonda wogole nie koryguje, bledy jakie teraz wywala? Ta mapa co masz wgrana jest naoewno dobra? Jakies kable od lpg nie sa podlaczone do sond w aucie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chwile obecna bledy jakie sie pojawiaja to zwiazane z wywaleniem SAI i n 249 oraz odkad pamietam blad sporadyczny Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!). Z tego co mi wiadomo bledy zwiazane z SAI nie powinny miec wplywu na prace silnika? Auto do niedawna jechalo tak jak na ponizszych logach. Nic nie bylo zmieniane w mapie, gaz zainstalowany jeszcze przed modem a nastepnie wystrojony.

115 118 http://vaglog.pl/log_205829.html

002 020 http://vaglog.pl/log_205830.html

031 033 http://vaglog.pl/log_205828.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...