Skocz do zawartości

Waść Kolorowość

Pasjonat
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Waść Kolorowość

Informacje

  • Imię
    WW
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

514 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Waść Kolorowość

1

Reputacja

  1. Witam, Wywali czasem błąd 17965 Charge Pressure control positive deviation przeładowanie I teraz tak Map sensor czy jest zapłon czy silnik zapalony wskazuje to samo i stoi na 2983,5 Na 100% jest uwalony czy coś jeszcze może być ? jak sie dodaje gazu to czasem zajedzie do około 2500 Po odpięciu wskazuje okolice 800 mbar
  2. Sprężanie 10,5 10,5 7,5 10,2 Tak więc robie porno Chyba jednak to sworzeń się rozpruł Skąd bierzecie graty ? Panewki pierścienie korby sworznie itp ?
  3. Witam Mam takie objawy w silniku cykanie czegoś tam nie mogę zlokalizować co tak cyka, ciepły zimny tak samo. Napinacz nowy łańcuch też stetoskopem na górze nic nie słychać., Czy łańcuch od pompy oleju może tak cykać jak ma urwany ślizg ?. I Stefan Batory jest z bagnetu i korka oleju to do czyszczenia odma ? czy pierścień któryś do pupy ?
  4. Istnieją podkładki by podnieść przód ? Czy tylko wymiana sprężyn ?
  5. Bezdymny soft Synchronizacja wałka do poprawy, Jeżeli jeździł w Niemczech to w Polsce też będzie jeździł. A sprzęgło może już papa robić
  6. Masz soft Mnie się wydaję około 130 kunia Moment może być coś koło tego co k-power zmierzył
  7. Waść Kolorowość

    BEX

    Witam Coraz silniej wdziera mi się odgłos diesla z silnika. Przy pokrywie zaworów. Czy ktoś wie czy wałki z wolnossącego 1.8 APG (Audi a3 8L) można zakładać do BEX. Wkładają ludzie wałki z ADR-a, a czy ktoś wie jak wygląda sprawa wałków z innego wolnossaka. Może to to samo Mam wałki z a3 z popychacze itp.
  8. Na prawidłowo wystrojonej instalacji lpg oraz napisania softu pod lpg, Spalanie 12 nie budzi zdziwienia Mi pali około 12, zejście niżej to też nie jest wyczyn
  9. Ja mi taka śrubka, a właściwie korek wpadła w trawe i nie mogłem znaleźć to kupiłem zwykły korek bodajże G1/8 w sklepie z armaturą za grosze omijając ASO
  10. Jak szczelny układ to turbo padaka. Zrobisz turbo, to będzie Ci wtryski pętlić mocno i będzie trzzeba większe i znów poprawa programu
  11. Bazując się na logu wszystkie hamowania które miałeś będą w granicach 140 koni. W logu nie widzę 150 koni program do poprawy i niech zmniejszy doładowanie bo niepotrzebne aż tak wysokie na 150 koni Kąt synchronizacji wałka na ciepłym silniku jest w granicach zero stopni ? A tak off top ile max Nm ogarnia sprzęgło avb ?
  12. Kąt synchronizacji wałka sprawdź na ciepłym silniku, jak dobrze pamiętam to kanał 04 ostatnia rubryka, powinna być zero A turbo to log 11 możesz podejrzeć czy zadana ciśnienie jest równe fizycznemu
  13. Jak dla mnie limitery ustawione od czapy, średni ten program. Patrząc na AFR nie potrzebne, aż tak wysokie doładowanie. A błędów żadnych nie ma ? A te 150 koni to jest potwierdzone hamownią ?
  14. Na moje oko dłubnięte AVJ. A log kanału 20 aż boli, napinacz nie hałasuję zbyt mocno ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...