Skocz do zawartości

matthew100

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matthew100

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Kod silnika
    AWA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia matthew100

0

Reputacja

  1. W trasie mi pali ok 7,4 litra. Kiedyś palił więcej, ok 10 okazało się, że wtryskiwacz był uszkodzony. Po naprawie wróciło do normy. Miasto ok 8.2l/ duże korki 10.5 litra
  2. matthew100

    Ceny paliw

    Żeby jeszcze z tymi podwyżkami cen wszystkiego szły podwyżki płac to było by spoko...
  3. Dzięki, całkiem spoko to opisali i jednocześnie odrzucili mi z głowy wrażenie, że nowe 2.4 jest tak samo trwałe jak stare. Wychodzi na to, że dobre Audi skończyło się w przypadku A6 na c5, a w przypadku A4 na b7 z 1.8 turbo. Smutne jak przez ekologię marka straciła swą niezawodność. Pozostaje szukać jakiś leciwych staruszków z jeszcze normalnymi benzynami.
  4. To zmienia postać rzeczy. Masz może linka do tego artykułu? Strasznie mało informacji o tym motorze.
  5. Mam dylemat. Planuję zmianę autka i mam kilka pomysłów na nowy samochód. Interesuje mnie motor 2.4 z jednym ale. W a4 b6 ta jednostka była bardzo udana i ma rozrząd na pasku. Teoretycznie ten sam silnik był w a6 c6 ale był jednak trochę zmieniony. Przykład to rozrząd, który jest na łańcuchu i wstrzymuje podobno 200tys. Wymiana podobno ok 5 tys zł. To jeszcze koszty do przeżycia. Ale powiedzcie mi, czy motor 2.4 w c6 jest warty uwagi, czy może okazać się studnią bez dna i lepiej poszukać starej konstrukcji w b6. Dla mnie nie ma różnicy czy to a4 czy a6 pod względem praktycznym oba samochody są znakomite. C6 przemawia do mnie bardziej stylistyką i wyglądem. Szkoda tylko, że jedynym silnikiem MPI jest owe 2.4
  6. Jak już chcesz grzebać to warto zajrzeć do ukł. Hamulcowego. Wymienić klocki jak potrzeba tarcze, zalać świeżym płynem. Zrobilem ostatnio taki serwis w drugim aucie, Seat. Niby klocki jeszcze byly, ale po wymianie samochód o niebo lepiej hamuje.
  7. Mało kto by się odważył zrobić 100 tys. Na rozrządzie. Trzeba wziąć pod uwagę to, że lepiej wydać tysiąc na rozrząd, niż kilkakrotnie więcej gdy rozrząd się zerwie.
  8. Ja mialem kiedyś problem z napinaczem paska oprzyrządowania. Co prawda inny silnik, ale warto sprawdzić.
  9. Ale rozrząd na łańcuchu, który jest z tyłu jak gdzieś wyczytałem? Czyli do wymiany motor cza wyjąć na stół?
  10. Przyjdzie ciepło będę testować, dzięki.
  11. Aż się nie chce wierzyć, że ten silnik przy spokojniej jezdzie spali tylko 20l gazu. Wychodzi to trochę ponad 40zl/ 100km , czyli mniej więcej tyle ile obecnie wydaje na paliwo przy 150 km
  12. Czyli 4.2 w A6 c5 i A4 b6 to ten sam silnik? Tak mi coś przeszło przez myśl, że v8 to jest coś w co może warto zainwestować ?
  13. W sieciówkach takie neutralne szampony idzie dostać? Masz jakieś sprawdzone?
  14. No dobra, ale czy po tych wszyskich etapach jak zbierze się już brudu, mokrego, nie kurz to czy wystarczy auto opłukać, żeby usunąć brud? bo rozumiem,że jak już umyjemy szamponem to wosku już nie ma?
  15. Może u mnie pada jakiś skażony deszcz, ale jak wyschnie np. Na dachu albo masce to zostawia bialo zielony osad. Nie zejdzie inaczej jak myciem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...