harnas

Pasjonat
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O harnas

    1. harnas

      Witam mam taki problem,otóż czy da się zamienić licznik UK NSI bez fis-a z 4 zegarami na licznik VDO z fis-em i 6 zegarami,nie wiem gdzie szukać,nigdzie nie ma konkretnej odpowiedzi tylko jakieś teorie albo że ktoś komuś mówił że jego znajomy zmienił itp itd moja niunia to B5 1.9 TDI z 99r.
    2. Dzisiaj przez pół dnia walczyłem z niepokojącymi stukami z tylnego zawieszenia i znalazłem przyczynę :> otóż poluzowały się śruby górnego mocowania amortyzatorów,po dokręceniu śrub stukanie znikło,ale od jazdy na naszych drogach i sztywnego zawieszenia śruby po jakimś czasie się poluzują,w wolej chwili dołożę pod śruby podkładki sprężynowe bo nie przychodzi mi do głowy nic innego co mogło by zapobiec ponownemu poluzowaniu śrub, jeżeli macie jakiś lepszy pomysł to proszę o info[br]Dopisany: 26 Maj 2009, 20:33_________________________________________________A jednak nie pomogły na długo moje starania tłucze się tak jak się tłukło. Podobno mam powybijane górne mocowania (łożyska) amorków te metalowo-gumowe.Cena w granicach 130-150 zł/szt
    3. podłączam się do tematu mam to samo,dodam że zaczęło się tak dziać po założeniu nowych amorków i springów zawias -40 dziwne stukanie,z lewej strony nawet jak jadę sam to się coś tłucze,zastanawiam się czy to przypadkiem nie tłumik ?? (wymienione wieszaki tłumików na nowe ori) zastanawiam się czy to tłumik czy może amortyzatory klapy bagażnika ?? doradźcie coś bo nie wiem już co mam robić czy może tłumiki na sztywno??
    4. harnas

      też mam u siebie sekwencje od ponad roku i jak na razie to na trasie udało mi się zejść do 8,4 l ale jazda spacerowa,po mieście połyka 12,5 l średnio, a jak troszkę mocniej pedał wciskałem to max mi wyszło 15,6 a w zimie to różnie bywa ale jest faktycznie tak jak koledzy wcześniej pisali w granicach 16-17l i żadne ustawienia mi nie pomogły żeby zejść niżej
    5. Śmigam sobie fajną furką Audi A4 1,8T Avant S-Line 150 KM(110 KW) przy 5700 obr/min 210 Nm przy 1750 obr/min Niesamowita