Skocz do zawartości

tommy24

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

17

O tommy24

Informacje

  • Imię
    tom
  • Miasto
    Alphen

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Właśnie nie mam , A4 jest w salonie na sprzedaż i zastanawiam się jakie są różnice i czy gra warta świeczki
  2. Czy są jakieś różnice mechaniczne w tych silnikach ? Lub 122 a 177 ? Inna sprężarka lub wtryski Czy dolot ?
  3. tommy24

    B8 TrOOOOp

    Czy felgi 19 8,5J z et 25 mają racje bytu w B8?
  4. Kiere zmień na ściętą, poza tym mega fura
  5. tommy24

    Dobór dystansów do felg

    Witam. Mam problem z doborem dystansu do felg z otworem centrującym okolo 71mm. Przy poprzednich felgach(foto nr2) miałem założone dystanse 10mm z pierścieniem 66,5mm. Niestety "nowe" felgi mają dużo płytszy frez(foto nr1) pod pierścień centrujący i felga nie siada do końca na dystansie (brakuje około 1,5mm) . Jakichś pomysł jak to ogarnąć ? Są jakieś gotowe rozwiązania czy trzeba by toczyć ? Dlaczego zastosowano taki płytki frez pod pierścień,spotkał się ktoś kiedyśz podobnym przypadkiem ?
  6. Polecam Eibach -40mm
  7. Czarne felgi słabo mi podeszły dlatego wpadł w międzyczasie nowy wzór RS w 19 calach. Niestety frez centrujący na feldze jest mniejszy niż w poprzednich i dystans nie siada do końca Dlatego wstępnie założone beż poszerzenie. Ktoś coś podpowie jak to ugryźć bo dystansów z takim pierścieniem nigdzie nie widzę .
  8. tommy24

    B8 TrOOOOp

    Czy 20' na takiej gumie(Dunlop SP Winter Sport 3D 265-35-R20) i obniżonymi zawieszeniu mają racje bytu w B8 ?
  9. Właśnie ceramikę (c5 wheel armour gtechniq) już próbowałem. Niestety nie wiele pomogło. Szprychy jeszcze jako tako ,ale rant i miejsce połączenia szprych z rantem są bardzo trudne do domycia(z ceramikączy bez). Ranty nie są lakierowane i praktycznie co roku trzeba je jeszcze ponownie polerować bo inaczej felgi wyglądają na zajechane. Jeśli plastidip nie zda egzaminu to go poprostu zerwę ?
  10. W ramach luzów i zmęczenia ciaglym czyszczeniem felg w zeszły weekend potraktowałem je Plastidipem. Najpierw czarny grunt i później dwie warstwy lakieru. Na razie całość wygląda ładnie, zobaczymy jak sie będzie sprawować. Ma ktoś doświadczenie w tym temacie? Jak je zabezpieczać Plastidip zeby syf jak najmniej się czepiał?
  11. Widzisz tak to czasem bywa w życiu. Miało być samo sprzęgło dlatego też nie szukałem za granicami NL. A wyszło jak zawsze.... Dzięki za info na przyszłość ?
  12. Przy mocno załadowanym aucie na wyższych biegach(3,4,5,6) sprzęgło zaczęło delikatnie podslizgiwać. Przy normalnej jeździe w pojedynkę nie dało się nic zauważyć. Wstępnie chciałem zmienić tylko tarczę i docisk, niestety zamówiłem Luka(bo takie mi strona podpowiedziała) i oczywiście nie pasowało z kołem Sachs które zastaliśmy w aucie. Samego sprzęgła Sachs do CJCA nie mogłem dostać od ręki i musiałem kupić komplet. Co prawda dwumasa jeszcze by pewnie pochulała, ale luzy już były sporo. No niestety tak wyszło i tanio nie było. Graty około 700€ plus robota.
  13. No jak możesz tak mówić. Przecież to "sklep audi" robił
  14. Dzisiaj odebrałem A4. Niestety przy przebiegu 170k musiałem wymienić komplet dwumasy ze sprzęgłem(niestety droga impreza). Przy okazji został ogarnięty service olejowy .
  15. Toś panie mi wykrakał, dzisiaj zaczęło podslizgiwać na 5-6 biegu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...