-
Postów
52 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
17O tommy24
Informacje
-
Imię
tom
-
Miasto
Alphen
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Właśnie nie mam , A4 jest w salonie na sprzedaż i zastanawiam się jakie są różnice i czy gra warta świeczki
-
Czy są jakieś różnice mechaniczne w tych silnikach ? Lub 122 a 177 ? Inna sprężarka lub wtryski Czy dolot ?
-
Czy felgi 19 8,5J z et 25 mają racje bytu w B8?
-
Kiere zmień na ściętą, poza tym mega fura
-
Witam. Mam problem z doborem dystansu do felg z otworem centrującym okolo 71mm. Przy poprzednich felgach(foto nr2) miałem założone dystanse 10mm z pierścieniem 66,5mm. Niestety "nowe" felgi mają dużo płytszy frez(foto nr1) pod pierścień centrujący i felga nie siada do końca na dystansie (brakuje około 1,5mm) . Jakichś pomysł jak to ogarnąć ? Są jakieś gotowe rozwiązania czy trzeba by toczyć ? Dlaczego zastosowano taki płytki frez pod pierścień,spotkał się ktoś kiedyśz podobnym przypadkiem ?
-
Audi a4 B8 lift s line 3.0 Quattro Lava Grey
tommy24 odpowiedział(a) na barca8585 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
-
Czarne felgi słabo mi podeszły dlatego wpadł w międzyczasie nowy wzór RS w 19 calach. Niestety frez centrujący na feldze jest mniejszy niż w poprzednich i dystans nie siada do końca Dlatego wstępnie założone beż poszerzenie. Ktoś coś podpowie jak to ugryźć bo dystansów z takim pierścieniem nigdzie nie widzę .
-
Czy 20' na takiej gumie(Dunlop SP Winter Sport 3D 265-35-R20) i obniżonymi zawieszeniu mają racje bytu w B8 ?
-
Właśnie ceramikę (c5 wheel armour gtechniq) już próbowałem. Niestety nie wiele pomogło. Szprychy jeszcze jako tako ,ale rant i miejsce połączenia szprych z rantem są bardzo trudne do domycia(z ceramikączy bez). Ranty nie są lakierowane i praktycznie co roku trzeba je jeszcze ponownie polerować bo inaczej felgi wyglądają na zajechane. Jeśli plastidip nie zda egzaminu to go poprostu zerwę ?
-
W ramach luzów i zmęczenia ciaglym czyszczeniem felg w zeszły weekend potraktowałem je Plastidipem. Najpierw czarny grunt i później dwie warstwy lakieru. Na razie całość wygląda ładnie, zobaczymy jak sie będzie sprawować. Ma ktoś doświadczenie w tym temacie? Jak je zabezpieczać Plastidip zeby syf jak najmniej się czepiał?
-
Widzisz tak to czasem bywa w życiu. Miało być samo sprzęgło dlatego też nie szukałem za granicami NL. A wyszło jak zawsze.... Dzięki za info na przyszłość ?
-
Przy mocno załadowanym aucie na wyższych biegach(3,4,5,6) sprzęgło zaczęło delikatnie podslizgiwać. Przy normalnej jeździe w pojedynkę nie dało się nic zauważyć. Wstępnie chciałem zmienić tylko tarczę i docisk, niestety zamówiłem Luka(bo takie mi strona podpowiedziała) i oczywiście nie pasowało z kołem Sachs które zastaliśmy w aucie. Samego sprzęgła Sachs do CJCA nie mogłem dostać od ręki i musiałem kupić komplet. Co prawda dwumasa jeszcze by pewnie pochulała, ale luzy już były sporo. No niestety tak wyszło i tanio nie było. Graty około 700€ plus robota.
-
Audi A4 B8 1.8 TFSI (160KM) Moja Piękność
tommy24 odpowiedział(a) na NelsonPL temat w Audi A4/S4/RS4 B8
No jak możesz tak mówić. Przecież to "sklep audi" robił -
Dzisiaj odebrałem A4. Niestety przy przebiegu 170k musiałem wymienić komplet dwumasy ze sprzęgłem(niestety droga impreza). Przy okazji został ogarnięty service olejowy .
-
Toś panie mi wykrakał, dzisiaj zaczęło podslizgiwać na 5-6 biegu.