Skocz do zawartości

tommy24

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

13

O tommy24

Informacje

  • Imię
    tom
  • Miasto
    Alphen

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich. Kilka dni temu zostałem właścicielem A4 35 tfsi z 2021 z ręczną skrzynią biegów. Czy ktoś może mi doradzić jaki do niego lać olej przy przebiegu 140k ? Motula czy może coś innego do tych motorów? Win to WAUZZZF48NA003674 Z góry wielkie dzięki
  2. Witam wszystkich. Kilka dni temu zostałem właścicielem A4 35 tfsi z 2021 z ręczną skrzynią biegów. Czy ktoś może mi doradzić jaki do niego lać olej przy przebiegu 140k ? Motula czy może coś innego do tych motorów? Win to WAUZZZF48NA003674 Z góry wielkie dzięki
  3. Witam. Też kupiłem egzemplarz z 21 roku kod silnika jak wyżej DMSB . Wiadomo może już coś odnośnie programu do tej wersji? Czy muszę dzwonić do Ecu Project Wrocław w tej sprawie?
  4. Właśnie nie mam , A4 jest w salonie na sprzedaż i zastanawiam się jakie są różnice i czy gra warta świeczki
  5. Czy są jakieś różnice mechaniczne w tych silnikach ? Lub 122 a 177 ? Inna sprężarka lub wtryski Czy dolot ?
  6. tommy24

    B8 TrOOOOp

    Czy felgi 19 8,5J z et 25 mają racje bytu w B8?
  7. Kiere zmień na ściętą, poza tym mega fura
  8. tommy24

    Dobór dystansów do felg

    Witam. Mam problem z doborem dystansu do felg z otworem centrującym okolo 71mm. Przy poprzednich felgach(foto nr2) miałem założone dystanse 10mm z pierścieniem 66,5mm. Niestety "nowe" felgi mają dużo płytszy frez(foto nr1) pod pierścień centrujący i felga nie siada do końca na dystansie (brakuje około 1,5mm) . Jakichś pomysł jak to ogarnąć ? Są jakieś gotowe rozwiązania czy trzeba by toczyć ? Dlaczego zastosowano taki płytki frez pod pierścień,spotkał się ktoś kiedyśz podobnym przypadkiem ?
  9. Polecam Eibach -40mm
  10. Czarne felgi słabo mi podeszły dlatego wpadł w międzyczasie nowy wzór RS w 19 calach. Niestety frez centrujący na feldze jest mniejszy niż w poprzednich i dystans nie siada do końca Dlatego wstępnie założone beż poszerzenie. Ktoś coś podpowie jak to ugryźć bo dystansów z takim pierścieniem nigdzie nie widzę .
  11. tommy24

    B8 TrOOOOp

    Czy 20' na takiej gumie(Dunlop SP Winter Sport 3D 265-35-R20) i obniżonymi zawieszeniu mają racje bytu w B8 ?
  12. Właśnie ceramikę (c5 wheel armour gtechniq) już próbowałem. Niestety nie wiele pomogło. Szprychy jeszcze jako tako ,ale rant i miejsce połączenia szprych z rantem są bardzo trudne do domycia(z ceramikączy bez). Ranty nie są lakierowane i praktycznie co roku trzeba je jeszcze ponownie polerować bo inaczej felgi wyglądają na zajechane. Jeśli plastidip nie zda egzaminu to go poprostu zerwę ?
  13. W ramach luzów i zmęczenia ciaglym czyszczeniem felg w zeszły weekend potraktowałem je Plastidipem. Najpierw czarny grunt i później dwie warstwy lakieru. Na razie całość wygląda ładnie, zobaczymy jak sie będzie sprawować. Ma ktoś doświadczenie w tym temacie? Jak je zabezpieczać Plastidip zeby syf jak najmniej się czepiał?
  14. Widzisz tak to czasem bywa w życiu. Miało być samo sprzęgło dlatego też nie szukałem za granicami NL. A wyszło jak zawsze.... Dzięki za info na przyszłość ?
  15. Przy mocno załadowanym aucie na wyższych biegach(3,4,5,6) sprzęgło zaczęło delikatnie podslizgiwać. Przy normalnej jeździe w pojedynkę nie dało się nic zauważyć. Wstępnie chciałem zmienić tylko tarczę i docisk, niestety zamówiłem Luka(bo takie mi strona podpowiedziała) i oczywiście nie pasowało z kołem Sachs które zastaliśmy w aucie. Samego sprzęgła Sachs do CJCA nie mogłem dostać od ręki i musiałem kupić komplet. Co prawda dwumasa jeszcze by pewnie pochulała, ale luzy już były sporo. No niestety tak wyszło i tanio nie było. Graty około 700€ plus robota.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...