Skocz do zawartości

heraklit

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O heraklit

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia heraklit

0

Reputacja

  1. Muszę wymienić sondę lambda w aucie (2.0 TFSI , BPJ, 2007, 170KM) i nie wiem jakiej firmy użyć zamiennika. Możecie coś poradzi i czy raczej wybrać coś ze środka cenowego?
  2. Rozgrzany silnik, po zatrzymaniu się na wolnych obrotach, wskazówka opada na 950 obrotów. Po chwili spada bardzo powoli do 900 – 890 obr, by po chwili wzrosnąć na 910. I teraz jest taki moment, że obroty nie stabilizują się na jednej wartości, ale wskazówka skacze między 910 a 890 (czasami zatrzyma się na dłużej przy 890, ale potem drgnie na 900 – 910). Ostatnio była wymieniana pompa vacum i wydaje mi się, że po tym, obroty nie są stabilne. Może jednak to być zbieg okoliczności. Co może być przyczyną takiego zachowania silnika? (a6 c6, 2007, 2.0TFSI 170KM, 190tyś).
  3. Tylko u mnie są chwile w których nic nie wibruje. A poza tym to się zaczęło kilka miesięcy temu, przedtem była cisza. ---------- Post dopisany at 13:41 ---------- Poprzedni post napisany at 13:41 ---------- Stoją idealnie, nic nie faluje.
  4. Raczej jest sucho. Przysłuchiwałem się, gdzie najbardziej słychać/czuć te wibracje. Na moje to najbardziej słychać to z tyłu na rurach wydechowych.
  5. Jakiś czasem temu pojawiły się w moim aucie wibracje/ drgania, choć bliżej temu do wibracji. Jest to odczuwalne przez fotel, kierownicę. Wibracje nie są permanentne. Potrafią się pojawić w czasie jazdy, od razu po odpaleniu, albo nie ma ich wcale. Również natężenie wibracji jest różne: są bardzo odczuwalne a czasem mniej dokuczliwe. Najbardziej są słyszalne na biegu jałowym, w czasie jazdy już nie, tylko dźwięk silnika jest taki bardziej „dudniący”. Nie ma żadnych innych objawów: komputer czysty, przyspiesza normalnie, obroty nie falują. Pojechałem do kilku (trzech) mechaników w tym i do ASO. Sprawdzili poduszki są ok, zasugerowali, że to może być dwumasa. Po zebraniu funduszy wymieniłem ją,- auto jak drga tak drga. Panowie proszę was o pomoc, jakąś radę, wskazówkę gdzie szukać usterki! Z góry dzięki za pomoc
  6. "dolina" aut niemieckich emerytów pozdrawia:grin: Audi mam od dwóch lat w kombi z silnikiem benzynowym 2.0 TFSI. Rafał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...