heraklit 0 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Jakiś czasem temu pojawiły się w moim aucie wibracje/ drgania, choć bliżej temu do wibracji. Jest to odczuwalne przez fotel, kierownicę. Wibracje nie są permanentne. Potrafią się pojawić w czasie jazdy, od razu po odpaleniu, albo nie ma ich wcale. Również natężenie wibracji jest różne: są bardzo odczuwalne a czasem mniej dokuczliwe. Najbardziej są słyszalne na biegu jałowym, w czasie jazdy już nie, tylko dźwięk silnika jest taki bardziej „dudniący”. Nie ma żadnych innych objawów: komputer czysty, przyspiesza normalnie, obroty nie falują. Pojechałem do kilku (trzech) mechaników w tym i do ASO. Sprawdzili poduszki są ok, zasugerowali, że to może być dwumasa. Po zebraniu funduszy wymieniłem ją,- auto jak drga tak drga. Panowie proszę was o pomoc, jakąś radę, wskazówkę gdzie szukać usterki! Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiko79 3 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 a uszczelka pod pokrywą zaworów? Może gdzieś olej podcieka na świece i stąd te drgania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heraklit 0 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 a uszczelka pod pokrywą zaworów? Może gdzieś olej podcieka na świece i stąd te drgania... Raczej jest sucho. Przysłuchiwałem się, gdzie najbardziej słychać/czuć te wibracje. Na moje to najbardziej słychać to z tyłu na rurach wydechowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IroN_87 0 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Obroty na jałowym stoją w miejscu? nie falują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszby 0 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Pozwolę sobie zacytować opinie z innego forum: "Co do wibracji , czy delikatnych drgan to niestety jest to wina dwumasu i nic z tym nie zrobisz nawet zmieniajac na nowy.Ten typ tak bedzie mil po prostu wina designu kola dwumasowego.Do tego ulozenie silnika powoduje ze buda jest niezmiernie wrazliwa na roznego rodzaju drgania" U mnie w pasku też występują delikatne wibracje. Ale się tym nie przejmuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heraklit 0 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 "Co do wibracji , czy delikatnych drgan to niestety jest to wina dwumasu i nic z tym nie zrobisz nawet zmieniajac na nowy.Ten typ tak bedzie mil po prostu wina designu kola dwumasowego. Tylko u mnie są chwile w których nic nie wibruje. A poza tym to się zaczęło kilka miesięcy temu, przedtem była cisza. ---------- Post dopisany at 13:41 ---------- Poprzedni post napisany at 13:41 ---------- Obroty na jałowym stoją w miejscu? nie falują? Stoją idealnie, nic nie faluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hołowczyc20 10 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 U mnie też występowały wibracje,ale to tylko na wolnych obrotach i możecie wierzyć lub nie mi to ustąpiło po wymianie oleju:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian2007 4 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 A wymieniałeś Całe sprzęgło czy tylko tarczę i docisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekSPI 1 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Tu kolega pisze ze z okolic wydechu. Ja mialem podobny przypadek w arosie 2 1.7sdi byla wyczuwalna mala niedogodnosc okazalo sie obejma na wydechu puscila. Koszt 10zl;). A ulga niesamowita. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekonom 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Witam Pozwolę odgrzać kotleta. Jestem w identycznej sytuacji jak autor wątku. Dwumasa wraz ze sprzęgłem wymieniona i nic nie pomogło. Poduszki silnika wymienione obie i nic się nie zmieniło. Pompa wysokiego ciśnienia paliwa sprawna. Wszystkie filtry również wymienione. Drgania są odczuwalne co jakiś czas na postoju. Raz są mocniejsze raz słabsze. Zauważyłem, że przed wymianą jak i po przy puszczaniu samego sprzęgła czuć cykliczne uderzenia. Jakieś sugestie ? P.S. Mechanik powoli zaczyna mieć mnie dosyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszby 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Zawór regulacji ciśnienia.... koszt nieduży , a może to jest to. http://a4-klub.pl/2-0t-232/all-b7-problemy-obrotami-94067/ Ja tez miałem takie delikatne wibracje na postoju tak jakby trzęsło silnikiem . Takie objawy miałem już od dawna ale się tym nie przejmowałem. Ale teraz doszło dodatkowo falowanie obrotów na ciepłym i gwizd przy schodzeniu z obrotów co ewidentnie sugerowało padniety zawór. Po wymienie wibracje zniknęły jak równiez pozostałe dolegliwości. Do mojego silnika BWA zawór z końcówką N ok.170 PLN + uszczelka ok.100 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się