Skocz do zawartości

Tomekb

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomekb

Osiągnięcia Tomekb

0

Reputacja

  1. Mam bardzo podobny problem ze swoją A-4 . Tylko,że Ja się poddałem nie mam zamiaru już inwestować w A-4.Ciekaw jestem jak motor będzie reagował gdy będzie temp. otoczenia +10.Myślę że nie zgaśnie.
  2. Dziękuję za podpowiedzi temat zamykam.Jutro biore się za odme
  3. Umnie wygląda na to,że zasysa lewe powietrze tylko gdzie? Sprawdzałem złącza i nic, dziś dobieram się do odmy.Bo na gazie to śmiga zawaliście[br]Dopisany: 01 Luty 2008, 07:44 _________________________________________________Dziś sprawdziłem odme zauważyłem uszkodzenie w niewidocznym miejcu.A tak na marginesie to co daje ta odma, ma jakiś wpływ na pracę silnika?
  4. Witam forumowiczów! Problem w mojej A-4 jest taki : Przy niskich temperaturach silnik zgaśnie i odpalam ponownie to juz jest oki,ale jak dodaje gazu to silnik faluje, zaczyna się dławić i strzelać jak fiat 126p. Latem tego zjawiska nie ma jest normalnie( czyżby MAF Sensor szwankuje? ) jedynie tylko temp na zegarze przy rozgrzanym silniku cały czas wynosi 90C nawet podczas długiej jazdy. Podpiołem kompa, ale nic nie wykazuje.Zaczołem mierzyć czujnik tem ciecz chłodz. doszedłem do wniosku że do wymiany.Pomogło tylko na obroty przestały falować,ale co do reszty to bez zmian.Jedynie tylko przy odłączeniu klemy akumulatora wywaliło błędy: 18010-Power supply terminal: voltage too low, G62- wysoki sygnał , G70 niski sygnał Czy ktoś ma jakies rady od czego zacząć, o co chodzi z tymi sygnałami niski, wysoki.
  5. Witam wszytkich forumowiczów! Mam na imię Tomasz mieszkam we Włodawie posiadam od 6 lat A-4 95r. 1.8 20V z instalacją LPG
×
×
  • Dodaj nową pozycję...