Skocz do zawartości

ampera4

Pasjonat
  • Postów

    122
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ampera4

Osiągnięcia ampera4

0

Reputacja

  1. ampera4

    Potrzebna pomoc SKRZYNIA

    chyba problem pozostaje rozwiazac samemu...
  2. ampera4

    Potrzebna pomoc SKRZYNIA

    Witam Panowie Jako ze chce zaaplikowac do samochodu okolo 150 koni bo pod maska szalu nie ma a samochodu zmieniac nie chce licze sie z tym ze skrzynia 5 biegowa to z pewnoscia wyrok dla silnika Pytanie brzmi czy do samochodu audi a4 1.9 tdi 115 ajm 2000 r ze skrzynia 5 biegowa (wsteczny wrzucamy jak 6 bieg) podejdzie skrzynia 6 biegowa i jaka musi byc to skrzynia? Jakie sa ewentualne przerobki? sprzeglo, dzwignia zmiany biegow, lapy itp itd. Nie chce rozkrecac samochodu i po kolei wszystko sprawdzac poniewaz jest to czasochlonne a samochod potrzebuje na codzien dlatego tez pytanie kieruje do osob ktore maja pojecie w tym temacie lub robili juz taka przerobke. Dodam ze po udaniej wymianie stara skrzynie oddam za rozsadna cene. bede bardzo wdzieczny za pomoc i uwagi. pozdrawiam ampera4
  3. ampera4

    Opilki w czesci ssacej

    ok jutro zabieram sie do czyszczenia dzieki za porady machina ---------- Post dopisany 16-01-2013 at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany 14-01-2013 at 20:17 ---------- Nie chce zakladac nowego tematu wiec zapytam tutaj. Jako ze pytalem o swiece dogrzewajace jakie sa zastanawia mnie czy w b5 po 2000 roku byly tez oprocz 3 swiec dogrzewajacych plyn chlodniczy montowane nagrzewnice elektryczne w kokpicie? ma ktos pojecie na ten temat ? czy wlasnie swiece grzejace plyn zastepowaly nagrzewnice elektryczne ? ktore stosowano w starszych modelach.szukalem dzis u siebie od strony kierowcy tam gdzie powinny isc kable zasilajace ta nagrzewnice ale niestety nic nie znalazlem. jak dowiedziec sie czy mam ta "elektryczna nagrzewnice" ?
  4. czyli jednym slowem ciezko palacy diesel przy -15 ze sprawnymi swiecami zarowymi naprawdopodobniej jest juz lekko podjechany Dzieki panowie za udzual w temacie
  5. A VNT tak przypadkiem nie zapiecze po kilku takich eksperymentach ?
  6. Sens jest taki zeby inni podzielili sie ze swoimi doswiadczeniami w kwestii odpalania diesla zima. Filmik tak na zachete. Spotkalem sie z opinia ze swiece zarowe w dieslach grzeja nawet latem po odpaleniu silnika poki nie osiagnie odpowiedniej temperatury Guzik prawda.Podlaczylem miernik w fajke i zaraz po starcie nawet na mrozie siece sa odlaczane i zaczyna grzac "dogrzewacz" plynu chlodniczego. Chyba ze inaczej jest w innych silnikach.. ale na pewno nie w AJM
  7. Z tymi obrotami to musi byc norma U mnie na wszystkich sprawnych swieceach wystepuje ta sama objawa czyli troche wyzsze obroty zaraz po odpaleniu i spadaja. Dzis rowniez jak przy odlaczonych swiecach odpalilem przy okolo -10 obroty wywalilo na prawie 1,5 tys i po chwili spadly.
  8. ampera4

    Opilki w czesci ssacej

    czy takie opilki moga zaszkodzic silnikowi ? aluminium jest dosc miekkie i sa naprawde wielkosci "brokatu"
  9. nie widzicie gdzie stal termometr ? gdyby silnik mial 50 stopni to przy przylozeniu termometru od razu byloby co najmniej 10 na + ... poza tym gdzie niby mialem jezdzic samochodem skoro na filmie wyraznie widac ze nie ma zalozonega nawet zawieszenia I owszem dzisiaj po nocy odpalilem przy -10 bez najmniejszych problemow
  10. ampera4

    Opilki w czesci ssacej

    Problem polega na tym ze turbina 10 tys temu byla regenerowana. Oleju nie puszcza wag wykazuje ze pompuje tez odpowiednio. Podejrzanych dzwiekow brak. Jak pierwszy raz zauwazylem te opilki odeslalem turbine do servisu Panowie stwierdzili ze z nia wszystko w porzadku... Jakis inne pomysly ? dodam ze wczesniej jak mialem stare turbo nie zwrocilem uwagi czy te opilki tam byly wydaje mi sie ze nawet nie zagladalem w te miejsce. Jak sprawdzalem szczelnosc swojego ic jeszcze na starej turbawce przy okazji czyscilem go bezyna ekstrakcyja po akcji czyszczenia gdy wylewalem bezyne w plynie znajdowaly sie opilki aluminium... a ze moj ic byl nieszczelny kupilem uzywany orginal ktorego tez mylem no i z niego rowniez wyplynely drobne opilki ... Co do swiec dzieki wielkie za info
  11. ampera4

    Opilki w czesci ssacej

    Czy minimalne opilki aluminium w czesci ssacej a dokladnie zatrzymujace sie na gumowym kolanku przed egr sa czyms normalnym ? spotkal sie ktos z czyms takim ? za pomoc wielkie dzieki ---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:49 ---------- Przy okazji jak ktos wie prosze napisac czym roznia sie swiece dogrzewacza plynu od zwyklych o ile sie roznia
  12. Witam owszem byly pompy wtryskowe w tych samochodach ale bodajze juz tylko w silnikach 2,5 tdi 1.9 tdi a4 b6 - bardzo trefny wybor polecam goraco samochodzik chociaz jest w nim malo miejsca Dlaczego boisz sie pompowtryskow ? ja i wielu innych mamy i jezdzimy Krazy powszechna oponia ze pompowtryski to samo zlo ale tak nie jest. Wielu uzytkownikow cieszy sie z posiadania silnika wlasnie z system zasilania PD (pumpe duse czyli pompowtryski) Zalety takiego silnika to wysoka dynamika i przy normalnej jezdzie naprawde niskie spalanie. Wielu uzytkownikow podziela opinie ze trzeba uwazac na tankowane paliwo poniewaz pompowtryski sa uczulone na jakosc paliw... osobiscie znam ludzi ktorzy starymi PD walili na opale przez 100 tys km i silniki do dzis smigaja ze az zloto. Niedawno czytalem artykul w ktorym to porownywano uklad zasilania pompowtryskiwaczy do comon raila (CR) Ostateczna opinie padla ze PD jest wydajniejszym i oszczedniejszym rozwiazaniem ale z uwagi na "ekologie" doinwestowano technologie cr jak i dlaczego zapraszam do odwiedzin wujka google on ci wszystko opowie Wazne zeby w silniku zasilanym ukladem PD stosowac oleje o odpowienich normach zalecanych przez producenta i wszysttko MUSI BYC OK. ostateczny wybor nalezy do Ciebie Ja osobiscie mam PD i nie zamienilbym na VP pozdrawiam
  13. ampera4

    Dziurawa pompa wtryskowa

    Robilem pompe z ktorej az lalo sie po odpaleniu od strony sekcji tlocznej a samochod palil od strzala:wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...