Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziurawa pompa wtryskowa


keepper45

Rekomendowane odpowiedzi

twoje pytanie jest podobne do tego co zrobic zeby na swiecie niebylo przemocy! zrob jakies zdjecie pompy skad cieknie itd wtedy ktos cos ci doradzi pozdrawiam:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najczęsciej padają uszczelki pod pokrywą nastawnika lub pod nastawnikiem. Też to przerabiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompiarz mi mówił że ma dziennie kilka telefonów z tym samym problemem. Twierdzi, że musieli zacząć coś dodawać do paliwa bo zajmuje się tym 30 lat i wcześniej sporadycznie pojawiały się problemy z uszczelkami, a od kilku miesięcy non stop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie te uszczelki masz w pompie od nowości czyli ponad 10 lat bujda o paliwie aż śmieszy policz sobie w przybliżeniu ile tysięcy cykli nagrzewania i chłodzenia przeszły te oringi w pompie, ci pompiarze to już nie mają co wymyślać

a po drugie to każde ruszenie nastawnikiem lub odkręcenie dekla powoduje po pewnym czasie pocenie w tych miejscach ich styku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No możliwe. Jak wyjąłem te uszczelki to były tak twarde, że się nie dziwie że ciekło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm zobaczyłem filmik i postanowiłem coś zapytać ........

Kiedy był wymieniony zawór na filtrze paliwa ? patrząc na fotki to chyba dawno nie był ...

Pytam bo ja miałem podobny problem z odpaleniem...Po prostu zawsze było wszysko ok palił po postoju na rys a tu nagle tak jak Tobie ........a jak zaskoczył to już było wszystko ok ...

Wymieniłem ten zawór na filtrze i po problemie ....

Moze i u Ciebie ma to związek z takim odpaleniem.:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fitlr paliwa jest wymieniany co 10 tys km. Ostatnia wymiana jakieś 5 tys km temu (wiosna/lato) Ale o zaworku przy tym filtrze to pierwsze słyszę.

Gdzie jest ten zaworek i jakie to są koszty, bo zacząłbym od najtańszych rzeczy. Chociaż patrząc na pompe to i tak czeka ją regeneracja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykle wymieniają uszczelki, czyszczą nastawnik, ustawiają dawkę i ciśnienie w pompie. Mało kto bawi się w podmianą zużytych elementów na inne - dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w domu dużo części zamiennych do pomp wtryskowych także osobiście jestem w stanie wymienić to, co nie domaga. Łącznie z korpusem na ten, bez luzów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fitlr paliwa jest wymieniany co 10 tys km. Ostatnia wymiana jakieś 5 tys km temu (wiosna/lato) Ale o zaworku przy tym filtrze to pierwsze słyszę.

Gdzie jest ten zaworek i jakie to są koszty, bo zacząłbym od najtańszych rzeczy. Chociaż patrząc na pompe to i tak czeka ją regeneracja.

Tu jest ten zawór ..Koszt jego to zamiennik około20-30zł FEBI a ori to około 85zł

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zauwarzylem ze mam podobny problem tylko ze u mnie to pali ok ale przy pompie widze rope da rade samemu od góry toto rozebrać wymienic ta uszczelke?Taki zestaw boscha 36 zeta chyba kosztuje . Tylko to poskladac pozniej ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszą uszczelke z góry czyli pod pokrywą nastawnika wymieniasz bez problemu. Tą bezpośrednio pod nastawnikiem też wymienisz, tyle że musisz ustawić dawke na końcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...