keepper45 0 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Witam. Pompa w Audi mojej mamy brudna w ropie. Ciężko pali, kąt wtrysku ustawiłem VAGiem. Czy może mi ktoś powiedzieć co można lub co trzeba wymienić w pompie? Ewentualnie jak ja naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 twoje pytanie jest podobne do tego co zrobic zeby na swiecie niebylo przemocy! zrob jakies zdjecie pompy skad cieknie itd wtedy ktos cos ci doradzi pozdrawiam:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/rozbieranie-rozdzielaczowej-pompy-wtryskowej-bosch-vp-37-a-226552/ Miłej lekturki. Mojego autorstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jay_Z 0 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Najczęsciej padają uszczelki pod pokrywą nastawnika lub pod nastawnikiem. Też to przerabiałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jay_Z 0 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Pompiarz mi mówił że ma dziennie kilka telefonów z tym samym problemem. Twierdzi, że musieli zacząć coś dodawać do paliwa bo zajmuje się tym 30 lat i wcześniej sporadycznie pojawiały się problemy z uszczelkami, a od kilku miesięcy non stop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelone28 0 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 pewnie te uszczelki masz w pompie od nowości czyli ponad 10 lat bujda o paliwie aż śmieszy policz sobie w przybliżeniu ile tysięcy cykli nagrzewania i chłodzenia przeszły te oringi w pompie, ci pompiarze to już nie mają co wymyślać a po drugie to każde ruszenie nastawnikiem lub odkręcenie dekla powoduje po pewnym czasie pocenie w tych miejscach ich styku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jay_Z 0 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 No możliwe. Jak wyjąłem te uszczelki to były tak twarde, że się nie dziwie że ciekło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keepper45 0 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 i tutaj jeszcze film z odpalania: Audi A4 B5 1.9TDI [1Z] 1995 - YouTube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 http://s18.postimage.org/x0k92chj9/image.jpghttp://s18.postimage.org/ad4zw71z9/image.jpg http://s18.postimage.org/u90zbqj0l/image.jpg i tutaj jeszcze film z odpalania: Audi A4 B5 1.9TDI [1Z] 1995 - YouTube Hmm zobaczyłem filmik i postanowiłem coś zapytać ........ Kiedy był wymieniony zawór na filtrze paliwa ? patrząc na fotki to chyba dawno nie był ... Pytam bo ja miałem podobny problem z odpaleniem...Po prostu zawsze było wszysko ok palił po postoju na rys a tu nagle tak jak Tobie ........a jak zaskoczył to już było wszystko ok ... Wymieniłem ten zawór na filtrze i po problemie .... Moze i u Ciebie ma to związek z takim odpaleniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keepper45 0 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Fitlr paliwa jest wymieniany co 10 tys km. Ostatnia wymiana jakieś 5 tys km temu (wiosna/lato) Ale o zaworku przy tym filtrze to pierwsze słyszę. Gdzie jest ten zaworek i jakie to są koszty, bo zacząłbym od najtańszych rzeczy. Chociaż patrząc na pompe to i tak czeka ją regeneracja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Regeneracja = wymiania uszczelek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek969.86 0 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 nieszczelny układ paliwowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keepper45 0 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Regeneracja = wymiania uszczelek. na czym polega dokładnie regeneracja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zwykle wymieniają uszczelki, czyszczą nastawnik, ustawiają dawkę i ciśnienie w pompie. Mało kto bawi się w podmianą zużytych elementów na inne - dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek969.86 0 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 to zależy jeśli tylko cieknie to sprawę załatwi sama wymiana uszczelek i po kłopocie jeśli nastąpiło zużycie mechaniczne to sam jej nic nie poradzisz kolega trepek wstawił świetny link to powinno wyjaśnic Ci wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Mam w domu dużo części zamiennych do pomp wtryskowych także osobiście jestem w stanie wymienić to, co nie domaga. Łącznie z korpusem na ten, bez luzów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek969.86 0 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 wszystko się da kwestia jest prawidłowe poskładanie żeby nie nastąpiła większa tragedia po takiej naprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Fitlr paliwa jest wymieniany co 10 tys km. Ostatnia wymiana jakieś 5 tys km temu (wiosna/lato) Ale o zaworku przy tym filtrze to pierwsze słyszę.Gdzie jest ten zaworek i jakie to są koszty, bo zacząłbym od najtańszych rzeczy. Chociaż patrząc na pompe to i tak czeka ją regeneracja. Tu jest ten zawór ..Koszt jego to zamiennik około20-30zł FEBI a ori to około 85zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 0 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Ja zauwarzylem ze mam podobny problem tylko ze u mnie to pali ok ale przy pompie widze rope da rade samemu od góry toto rozebrać wymienic ta uszczelke?Taki zestaw boscha 36 zeta chyba kosztuje . Tylko to poskladac pozniej .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jay_Z 0 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Pierwszą uszczelke z góry czyli pod pokrywą nastawnika wymieniasz bez problemu. Tą bezpośrednio pod nastawnikiem też wymienisz, tyle że musisz ustawić dawke na końcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się