Skocz do zawartości

sebek969.86

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebek969.86

Osiągnięcia sebek969.86

0

Reputacja

  1. sebek969.86

    wymiana rolki

    Będzie pasować śmiało można zakładać powiem tak zalety to że pasek nie dostaje takich drgań a co za tym idzie wydłuża żywotność napinacza i co najfajniejsze nie piszczy pasek cisza pod maska aż miło dla ucha
  2. Tak możesz wystarczy schłodzić zimną wodą pompę wtryskową a dokładnie głowicę wysokiego ciśnienia taki żeliwny element pompy wtryskowej.
  3. Nie prawidłowo wyregulowany luz dźwigienek pompowtryskiwaczy
  4. mądre książki podają że przyczyną może być też uszkodzenie zaworu odciążający pompy wtryskowej
  5. za ssało olei z chłodnicy powietrza i się zapalił i to stopiło tłoka za wysoka temperatura się wytworzyła
  6. Tak jest to bardzo możliwe ze chłodnica oleju mogła pęknąć.
  7. Można tak zrobić tylko pytanie po co? robota ta sama koszt, kompletu sprzęgła koła dwumasowego jest nie wiele droższy niż sztywnego a przyjemność z jazdy o wiele lepsza coś ten kolega za bardzo prze sadził z tą ceną.
  8. bo po wymianie paska nie został ustawiony kąt wtrysku ale nie będę gdybał ani strzelał co jest bo nie wiem jaki to jest silnik. może zamienione zostały wężyki? i coś mi się nie podoba że nie został ustawiony na fabryczne znaki ale o tym to wtedy można porozmawiać jak dowiesz się jaki masz silnik.
  9. nie założony jest wężyk od podciśnienia sterowania turbiną
  10. to określ kolego jaką masz wersie. Moje pytanie rozrząd był ustawiony na blokady?
  11. sebek969.86

    Co to za cykanie?

    wypadało sprawdzić stan koła czy nie jest uszkodzone lub gdy jest zwykłe wymienić ze sprzęgłem koszt ok 150 PLN. Nie zapominajmy że napinacz to element zużywający się i przy wymianie rozrządu warto sprawdzić jego stan i ewentualnie też go wymienić a nie oszczędzać i czekać aż się rozsypie.
  12. sebek969.86

    Co to za cykanie?

    Przyczyna to nie zamiennik do bani tylko uszkodzone koło pasowe alternatora chodzi o sprzęgło które sie w nim znajduje i to ono wykańcza napinacz. Ruvill wytrzymuje na zwykłym kole pasowym max. 50tys.km
  13. nic nie łącz po prostu wypnij boxa przemyj styki we wtyczkach preparatem typu WD 40 lub innym złącz kostki pomijając boxa
  14. czyli wiesz co masz już zrobić wypiąć i zapomnieć o problemie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...