Skocz do zawartości

lukasz1813

Pasjonat
  • Postów

    166
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukasz1813

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lukasz1813

1

Reputacja

  1. Witam Mam zamiar kupić Audi A4 B6 z silnikiem 2.5 v6 163 KM Czy to ten sam silnik co w B5? Na co zwrócić uwagę przy jego zakupie? Czy przebieg 380 tyś i automatyczna skrzynia to dużo jak na ten silnik?
  2. Zamieniałem n75 z n18 i tak samo jeździ... Pęcherzy nie widać w układzie paliwowym. Poci mi się za to z lewej głowicy przy wtryskach ( cieknie lekko paliwo ) Wydaje mi się że to z wężyków przelewowych, jutro je wymienię na nowe i pojadę na kompa zrobić błędy. ---------- Post dopisany 23-05-2014 at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany 21-04-2014 at 19:59 ---------- Koledzy jak objawia się uszkodzony przepływomierz ??? Jak można go sprawdzić ?
  3. Witam kolegów Założone zostały nowe wężyki przelewowe i wymienione uszczelki gumowe te przy wtryskach. Taka operacja załatwiła całą sprawę, okazało się że to nie był wyciek paliwa ale oleju z uszczelek. Teraz to szukam nowego właściciela dla Audi
  4. A czemu życzysz powodzenia? Czy to takie trudne je wymienić ?
  5. Oki kolego na pewno się odezwę. Jeszcze muszę sprawdzić te bąbelki w rurce paliwowej
  6. Dzisiaj kolega mi podpowiedział że to te uszczelki obok wtrysków są do wymiany. Wymienię je na nowe i będziemy widzieć co się dzieje.
  7. Ciśnienia po otwarciu korka wlewu oleju nie ma. Wymienię jeszcze podkładki miedziane i będę widział co się dalej dzieje. Jutro zrobię filmik jak wyglądają te pęcherze w rurkach. ---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ---------- Powiedzcie mi koledzy jeszcze za co są odpowiedzialne te czujniki pokazane na zdjęciu.
  8. Witam Mam taki problem w 2.5 V6 że cieknie mi paliwo z wtryskiwaczy w lewej głowicy. Wymienione zostały już wężyki przelewowe ale to nic nie pomogło. Dodam że obok tych gumowych uszczelek ( na zdjęciu zaznaczonych ) widoczne są pęcherze powietrza. Gdzie szukać przyczyny takiego problemu? Czym to jest spowodowane. Dodam jeszcze że gdy silnik pracuje w wężyku doprowadzającym paliwo do pompy widać bąbelki powietrza, samochód dobrze pali. Proszę o jakieś sugestie, rady. Pozdrawiam
  9. Przewody sprawdziłem Słychać jak by turbina pracowała do prawie 3 tyś obrotów a później przestawała :/ wcześniej w 1.9 zamieniłem te zawory i długo jeździłem tak bez jakichkolwiek skutków ubocznych Co jeszcze mógłbym sprawdzić samemu???
  10. Turbo słychać że gwizda Może zamienić zawór N75 na N18????
  11. wszystkie podcisnienia? ---------- Post dopisany at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany at 21:22 ---------- wezyk idacy do gruszki jest oki bo sztana pracuje jak go odepne
  12. Oki kolego ale obecnie nie ma mnie w pl i nie mam takiego dostępu do mechaników... A może nóż widelec ktoś podpowie co można samemu sprawdzić samemu, czego się chwycić y to sprawdzić...
  13. Sztangę sprawdzałem odpinając wężyk od gruszki. Ładnie pracuje. Dodam że samochód ładnie pali na zimnym jak i na ciepłym silniku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...