Karodiv 0 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Mam kłopot, otóż: W Audi ubyło mi oleju, na bagnecie jest tylko mała kropelka. Olej ten przemieścił się do zbiornika z płynem chłodniczym. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że może to być uszczelka pod głowicą, aczkolwiek płynu chłodzącego mi nie ubyło, na bagnecie nie ma go również, auto nie kopci. Wydaje się również, że może to być pęknięta głowica, ale auto ma moc, nie słychać jakichś tam większych niepokojących dźwięków. Ostatnie, co może być, to uszkodzona chodniczka i to według mnie jest możliwą przyczyną, aczkolwiek czy to jest możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Jest to możliwe. Wyjnij chłodniczę i organoleptycznie oceń, czy nie jest zniszczona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek969.86 0 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Tak jest to bardzo możliwe ze chłodnica oleju mogła pęknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Ja bym raczej obstawiał uszczelkę pod głowicą. Jak uszczelka siądzie i pójdzie z kanału olejowego na kanał chłodniczy to ani kopcić nie będzie płynu także nie będzie ubywać. Ale dla pewności sprawdź chłodniczkę i od razu wymień oring. Ja sprawdzałem zawsze w taki sposób ze jedną rurke od chłodniczki zatykałem a w drugą sprężone powietrze i całość do wody i patrzyłem czy gdzieś nie lecą bąbelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Nic nie kombinuj i nie jezdzij po mechanikach,bo Ci głowe uszykuja ze bedziesz zielony. Wymien uszczelke pod glowica i bedzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aron21 2 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Jeszcze dla pewności przed wymiana uszczelki pod głowicą sprawdz czy jest bardzo duże ciśnienie na wężach chłodnicy . U znajomegow AFN nie było żadnych niepokojących objaw walniętej uszczelki nie dymił nie ubywało oleju plyn max a ciśnienie w wężach takie że wydawało by się prawie jakby z plastiku były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się