Skocz do zawartości

cowboy1

Pasjonat
  • Postów

    274
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cowboy1

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    okolice Rzeszowa

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cowboy1

1

Reputacja

  1. Witam,przy wymianie f.paliwa zauwazylem ze paliwo jest koloru czarnego.pewnie vacum pompa odmowila,Pytanie czy sama wymiana uszczelnien pomoze w tym wypadku czy szukac nowej pompy?
  2. Witam.czy udalo Ci sie uszczelnic ,lub wymienic ta pompe vacum,i co sie z nia dzialo,mieszalo Ci sie paliwo z olejem czy podcisnienie bylo kiepskie.Pytam bo u brata w audi 2.0 bmm,paliwo jest zmieszane z olejem (czarne w filtrze paliwa),Probowales ja uszczelniac ?
  3. Tak sa zapowietrzone,pytanie jak pozbyc sie tego powietrza,w piatek pompowalem maszyna 2.2bara w uklad i plyn szedl czysty bez powietrza,vagiem tez pompe uruchomilem i dalej lipa.hamulec jest ale pedal idzie w podloge.czytalem Twoje wypowiedzi w ktorych pisales zeby odpowietrzac na kzyz,tego nie probowalem. ?
  4. Witam Dew,o co chodzi z tym osuszeniem zbiorniczka,bo nie wiem o co chodzi.?
  5. Witam.ostatnio czyscilem zaciski tylnych kol bo byly zabrudzone i zapieczone cylinderki.po zamontowaniu probowalem odpowietrzyc uklad sposobem jeden pompuje a drugi przy odpowietrzniku.zrobilem tak zaczynajac od pt,lt.pp.lpNic to nie pomoglo(dodam ze auto posiada system asr.)pozniej uzylem urzadzenia z allegro do odpowietrzania za okolo 100pln i dalej to samo.dwa dni temu podlaczylem urzadzenie TRW ycb 350 uslawilem cisnienie na 2bar i zaczynalem od pt lt.pp.lp,z kazdego kola polecialo 200ml plynu bez powietrza.i dalej nic,slaby hamulec i pedal leci w podloge.dodam ze jak zdemontowalem tylne zaciski to zalozylem korki na przewody zeby plyn sie nie wylal z ukladu,
  6. cowboy1

    Kopci przy przyspieszaniu

    Bez dymu nie ma ognia...........
  7. Opoznij zaplon to sie bedzie zgadzal wykres....
  8. Witam łozysko jest ok. Wiskoza była zepsuta.Kupiłem zamiennik za 130zl i oczywiscie byl uszkodzony,pozniej załozylem oryginalna uzywana i jest ok. Temat zamkniety.
  9. Edittttt Ty chyba nie wytrzezwialas (łes) po swietach ?
  10. Witam mam pytanie czy wiskoza powinna sie krecic wraz z dodaniem gazu(Temp,silnika60-90 st.)czyli na wolnych obrotach wolno sie kreci a na wysokich tak daje jakby mialo z auta wyskoczyc,i oczywiscie bardzo go slychac. ---------- Post dopisany 07-01-2014 at 08:37 ---------- Poprzedni post napisany 06-01-2014 at 13:01 ---------- Miał ktos taki przypadek ?
  11. Witam odnosnie oleju Motul 10w40.Cztery lata temu kolega kupil Audi z 1Z,220tys,przejechane,wymienilem mu rozrzad i wszystkie plyny,i zalal go MOTULEM 10w40.Pare dni temu przyjechal na wymiane uszczelki pod pokrywa zaworow.Rozkrecilem pokrywe a na głowicy zrobil sie osad okolo 0,05mm ktoren zdrapywalem malym nozykiem.Wygladalo to tak jakby ktos pomalowal czarnym podkladem i nie dal temu wyschnac,wygladalo to tak jakby jakas skorupka czarna przykleila sie do scianek glowicy. Olej zakupil na allegro.
  12. Wedlug mnie to bedzie alternator,dla pewnosci zrzuc pasek z alternatora i wszystkich podzespolow i odpal auto na chwile i wszystko bedziesz wiedzial. ---------- Post dopisany at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:01 ---------- Wewntualnie napinacz paska wieloklinowego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...