-
Postów
116 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O rogerwro

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Wrocław PL/ Mol BE
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Witam zmieniłem radio z nieori pionier na nieori JVC bo płyta nie hulala a w JVC mam USB i aux. Ktoś nieźle wcześniej rezal bo była platanina kabli na maxa. Tył mam aktywny z wzmacniaczem i subem wiec wypiete kable z pinami od tylnych głośników z kostki iso wpialem w 3 kostke w piny 1 i 2. PIN 3 czyli +12 v na wzmacniacz do jakiegoś niebieskiego od radia.radio idzie po zaplonie bo został pociagniety extra kabel od świateł wydaje mi sie i jak je odpale to lekko buczy z tyłu a jak włączę światła to mocniej. Jak to wyeliminować mając wszystko po przekreceniu zapłonu?
-
Sprawdź wężyk ciśnieniowy, który idzie do gruszki od turbo i EGR. Mógł się poluzować lub jest przetatry
-
Witam! Szwagier posiada a6 c6 z 2009 roku standardowo 239KM po modzie na 296KM Ogólnie auto zadbane i bezproblemowe, najechane 200 tyś. Ostatnio zauważył mały problem, gdyż na 4 5 i 6 biegu powyżej 3tyś obroty same z siebie rosną. dorzucam filmik moze coś pomożecie https://youtu.be/LiuHY9SIs7w
-
Które 1BA lepsze do 2.5Q ? z 1.9Q czy 1.8T Q ? szukajka nie pomogła
-
Jakie mam tarcze i zaciski hamulcowe w Audi A4 B6/B7
rogerwro odpowiedział(a) na smart.bart temat w Audi A4 B6/B7
dzieki a wiesz przy jakiej grubosci tarcz trzeba je wymienic? -
Jakie mam tarcze i zaciski hamulcowe w Audi A4 B6/B7
rogerwro odpowiedział(a) na smart.bart temat w Audi A4 B6/B7
1KP 1LT pomozecie? -
zareklamuje napewno gosc wzial 310 euro ;/ Zareklamowalem. Gość sprawdził okazało się ze rotor alternatora padnięty. Jak to się ma do poprzedniej naprawy i co dalej robić z mechanikiem bo nie widzi mi się płacić znów 300 e
-
szczotki wymienione ale moim zdaniem jezeli szczotki sa wytarte to kontrolka powinna mrugac itp a tu bam zapalila i nie gasnie moze jakis kabel czy cos?
-
Witam, w moim b6 zapaliła się kontrolka ładowania więc oddałem auto do warsztatu. Gość wymienił szczotki i regulator. 3 dni był spokój,niestety dzisiaj się zapaliła ponownie. Co dalej robić. Czy mogło paść coś więcej? Dodam, że kontrolka paliła się światłem ciągłym i teraz tak samo ;/
-
AUDI A4B6 2.0 Alt czujnik uderzeniowy przod Jaki kolor kabli
rogerwro odpowiedział(a) na piotrjunak1 temat w Audi A4 B6/B7
a pasazera? mam czerwony i fioletowy a we wtyczce oznaczenia 1 i 2 ktory jest ktory? -
ustawiłem od nowa:wink: obecnie mam 1.8 ATDC skreciłem mocno silnik mial 90st na blacie, roboczej 82.5-83.6st. narazie jest elegancko, zobaczymy jak jutro, jak troszke posmigam
-
tzn? ---------- Post dopisany at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany at 07:51 ---------- racja Krzychu, teraz mam okolo 2.0 ale BTDC, Grupa 004BS ale kurde jak usawialem mialem ATDC, przysiegam:grin: cos sie moglo poprzestawiac samo?
-
VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 907 401 D Component and/or Version: 2.5L V6 TDI 0000SG 0014 Software Coding: 02015 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79238417384 Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79238417384 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent moc jest caly czas, co dalej? Krzysiu, nic nie namodziłem, robiłem tak, jak mówiłeś ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:24 ---------- a coś mogłem naruszyć? ---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:27 ---------- jeszcze jedno zauwazyłem, gdy gasze auto, tzn. odkrecam kluczyk to mignie mi kolntrolka ABS na cwierc sekundy, wczesniej tego nie widzialem ---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ---------- moze cofnac minimalnie w lewo, w strone BTDC, bo robilem 2 razy, najpierw zszedlem z 4.8-5.0 na 3.6 a pozniej z 3.6 na 1.8-2.0 ale ten 2 raz byl baaardzo ciezki ---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ---------- wyglada na to ,ze jak kat byl zly, to bledu nie bylo, a jak ustawilem na dobry, to blad sie pojawil:facepalm:
-
oksprawdze wiweczorem bledy i wtyczke, dzieki
-
Witam, wczoraj ustawilem kąt wtrysku na 1.8 do 2.0 ATDC na Late. Auto dzisiaj odpalilo dobrze za 1 razem na zimnym silniku i wszystko jest okej. Problemem, bądź nie -jest kontrokla ESP, która dzisiaj mi się zapaliła 2 razy na kilka sekund, jaki związek ma to z moim ustawianiem kąta? Czymś to grozi?