Skocz do zawartości

lzaborowski

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lzaborowski

Osiągnięcia lzaborowski

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki kolego Spanky. Zmiana mechanika zakończona sukcesem!!! Wymieniono rurę w układzie dolotowym (tak mmi to opisał) -gumowa rura ok 5 cm średnicy. Żaden komputer, żaden sterownik! Tak jak pisałeś samochod dostawał za dużo powietrza i z tą to wszystko. Całość trwało godzinkę z diagnostyką i wymianą rury!!! Autko znowu sie ożywiło no i tak nie kopci. Dla wszystkich zainteresowanych - Ja NIE POLECAM SERVISU VASS Z GDYNI!!!! TO ONI MI KAZALI WYMIENIAĆ STEROWNIK SILNIKA ZA 4000! CO PRAWDA KOLEŚ ZA DIAGNOSTYKE (PODŁĄCENIE VAGA) WZIĄL 30 ZŁ ALE W SUMIE ZA NIC, MAŁO TEGO ŹLE ZDIAGNOZOWAŁ!!! W związku z tym poszukowałem innego warsztatu i poprzez znajomego trafiłem do: BS Ebertowski Tel.: 058/588-44-89 Adres: ul. Kwiatowa 3 83-251 Pinczyn Wszystkim polecam Ładnie miło i profesjonalnie Pozdrawiam forumowiczów
  2. niestety zbyt szybko wam odpisałem. Dalej jest tak samo jak byo. Pojechałem do mechanika a ten mówi, że to uszkodzony sterownik silnika Odczytał to z tego błędu co powyżej. Nie wiem czy słusznie. Pojade jeszcze do innego i zobacze co powie Tamten wycenił naprawę na 4000 masakra
  3. dzieki koledzy, jutro sie zajmuje poszukiwaniami czarnej dziurki [br]Dopisany: 15 Listopad 2008, 22:54_________________________________________________Dziękuję Wam koledzy. Była dziura w wężyku. Wystarczyło wymienić wężyki (8 zł) i teraz jest ok. Jeszcze raz wielki dzięki
  4. Witam, tak jak w tytule - prośba o analizę logów Krótkie info: po podłączeniu Vaga pojawia się błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent wykasowanie nic nie daje, bo po przejechaniu kilku km znowu powraca. do tego przy mocnej przygazówce czarny dym z rury (nawet na rozgrzanym silniku) Logowanie: Nie wiem dlaczego nie pokazują mi się wartości w trybie BS. Po podłączaniu kontrolka świec miga tak jakby był w BS ale na kompie sa wartości z MB, daltego grupy BS nie zamieszczam Logi dynamiczne: grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4ece382820d141c6.html grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c61a14fb02addf83.html grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f23af26f03dffefc.html grupa 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44f7f808ea25b0f1.html grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09f305c734ab4415.html wszystkie sugestie będą pomocne. Z góry dziękuję
  5. Koledzy dzięki za sugestie, ale póki co to nadal niewielw eiem Załąćzam jeszcze jeden log 011, w który midać to charakterystyczne odcięcie ciągu. Innych logów nie robiłem bo to samo wyszło co wczęśniej log 011 http://www.fotosik.pl/usun_zdjecie.php?dCode=e19b7db06425a736f8975d5f9dd57d
  6. Wiem Koledzy, że to forum od audi, ale mo przyjaciel prubował na forum forda i nic mu nie powiedzieil i mnie poprosił o pomoc. Otórz jest tak, że przy wciskaniu gazu do pewnego momentu jest wszystko ok, ale przychodzi moment gdy autko przestaje ciągnąć. Dzieje się to w granicach ok 2500 obrotów i trwa do momentu kiedy wyłączy sie silnik. Po ponownym uruchomieniu wszystko jest ok do czasu przkroczenia prędkości obrotowej ok 2500 - wtedy chrakterystyczny "hamulec" i przestaje ciągnąć. Podpiołem Vaga i wyskoczyły mi dwa błędy: 65535 oraz 00575. Zrobiłem logi dynamiczne: logi grupy 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3419aa3fee3aceb.html grupy 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4e0620042e1c508f.html grupy 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e43dbbe9c1bd39b.html grupy 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/545d560fb2f77ac4.html Wydaje mi się, że jest tu ostre przeładowanie i do czasu kiedy jest to bezpieczne to autko chodzi ok, ale jak za dużo to przechodzi w tryb awaryjny. Ale to są wyłącznie moje amatorskie przemślenia. Proszę o sugestie Expertów. Od czego pwonieinem zacząć wymianę? Z góry dziękuję
  7. lzaborowski

    [B5 AFN] Szukam

    Ja mam Vaga, jak masz chwile to podjedź do Pruszcza, to zrobimy logi i damy kolegom do oceny. Daj zanć na maila: [email protected]
  8. Wielkie dzięki Koledzy, chwilowo jestem w delegacji więc jeszcze nie zaglądałem. Jak wróce to się tym zajmę.
  9. Nie sprawdzałem w sposób taki że podmieniałm od kogoś innego, ale robiłem logi 013, i chyba wszystko ok ze wtryskami, także dałem sobie spokuj z wtryskami. A jak Ty sądzisz? te logi są tu wklejone w temacie.
  10. Koledzy, mam jeszcze jedno pytanko, czy oprócz trzęsienia to grozi mi coś poważnego jak nie będę wymieniał tego koła dwumasowego? Bo półki co to funduszy nie za dużo...[br]Dopisany: 17 Maj 2008, 21:45 _________________________________________________Witam ponownie Koledzy Z wymianą dwumasa się jeszcze wstrzymałem, ale po wizycie u mechanika wymieniłęm plecionke, bo przekonywał mnie że to na pewno to. I tak: drgania w znacznym stopniu się zmiejszyły :th: , tzn juz nie trzącha budą i lewarkiem zmany biegów natomiast na kierownicy drgania zostały. Tak więc jednak dwumas też do wymiany ( tak mi sie wydaje) bo wymieniłem juz wszstko co możliwe. Pozdrowienia dal Was i dam znac jak bedzie po wszystkim
  11. Dziękuję za pomoc, zatem zbieram kase ;( i jak juz coś z tym zrobię to dam wam znać
  12. piotr1602, tzn dwumas wymieniac? Czy oprócz tego robic coś od razu np. sprzęgło? czy jak jest wszystko ok to nie ruszac?
  13. Mi też trzęsie ale przy rozgrzanym silniku. Wymieniłem już poduche, plecionka sprawdzona, tu są logi z wtrysków. Czy czeka mnie wymiana dwumasa? Zauważyłem jeszcze, że gdy jadę na rozgrzanym silniku i dojeżdzam np. do świateł, samochód bardzo trzęsie, ale jak tylko dodam lekko gazu tak do 1200 obrotów i puszcze na luz to prawie wszystko się uspokaja. Co Wy na to??? Czekam na sugestie Dziś zrobione logi 013 Friday 16 May 2008 10:21:39 038 906 018 S 1,9l R4 EDC G00SG 1614 Group A: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 Marker STAMP mg/str mg/str mg/str 1,37 0,40 0,19 0,09 2,60 0,40 0,19 0,07 3,85 0,40 0,19 0,07 5,05 0,40 0,16 0,05 6,25 0,40 0,16 0,07 7,45 0,38 0,16 0,05 8,65 0,40 0,14 0,05 9,85 0,42 0,14 0,05 11,05 0,42 0,12 0,05 12,25 0,42 0,12 0,05 13,45 0,42 0,09 0,05 1 14,65 0,42 0,09 0,05 15,85 0,42 0,09 0,09 17,05 0,42 0,09 0,09 18,25 0,42 0,07 0,09 19,45 0,42 0,07 0,09 20,65 0,40 0,05 0,09 21,85 0,42 0,07 0,12 23,03 0,45 0,07 0,12 24,23 0,45 0,07 0,12 25,43 0,47 0,07 0,14 26,63 0,47 0,05 0,14 27,83 0,52 0,09 0,16 29,03 0,56 0,14 0,19 30,23 0,61 0,16 0,21 31,43 0,64 0,19 0,24 32,63 0,71 0,24 0,26 33,83 0,73 0,24 0,26 35,03 0,75 0,28 0,28 36,23 0,75 0,28 0,28 37,43 0,75 0,28 0,28 38,63 0,78 0,31 0,31 39,83 0,80 0,31 0,28 41,03 0,80 0,28 0,26 42,23 0,80 0,26 0,26 43,43 0,78 0,24 0,26 44,63 0,78 0,19 0,24 45,83 0,75 0,16 0,24 47,03 0,75 0,14 0,24 48,23 0,75 0,12 0,21 49,43 0,75 0,07 0,21 50,63 0,73 0,05 0,19 51,83 0,73 0,02 0,19 53,03 0,71 0,00 0,19 tam gdzie marker to załączyłem klimę. Z tego co sie naczytałem to wtryski są dobre, ale Wasza opinia jest najcenniejsza Gdzie jeszcze mam szukać tego trzęsienia?
  14. Mi też trzęsie ale przy rozgrzanym silniku. Wymieniłem już poduche, plecionka sprawdzona, tu są logi z wtrysków. Czy czeka mnie wymiana dwumasa? Zauważyłem jeszcze, że gdy jadę na rozgrzanym silniku i dojeżdzam np. do świateł, samochód bardzo trzęsie, ale jak tylko dodam lekko gazu tak do 1200 obrotów i puszcze na luz to prawie wszystko się uspokaja. Co Wy na to??? Czekam na sugestie Dziś zrobione logi 013 Friday 16 May 2008 10:21:39 038 906 018 S 1,9l R4 EDC G00SG 1614 Group A: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 Marker STAMP mg/str mg/str mg/str 1,37 0,40 0,19 0,09 2,60 0,40 0,19 0,07 3,85 0,40 0,19 0,07 5,05 0,40 0,16 0,05 6,25 0,40 0,16 0,07 7,45 0,38 0,16 0,05 8,65 0,40 0,14 0,05 9,85 0,42 0,14 0,05 11,05 0,42 0,12 0,05 12,25 0,42 0,12 0,05 13,45 0,42 0,09 0,05 1 14,65 0,42 0,09 0,05 15,85 0,42 0,09 0,09 17,05 0,42 0,09 0,09 18,25 0,42 0,07 0,09 19,45 0,42 0,07 0,09 20,65 0,40 0,05 0,09 21,85 0,42 0,07 0,12 23,03 0,45 0,07 0,12 24,23 0,45 0,07 0,12 25,43 0,47 0,07 0,14 26,63 0,47 0,05 0,14 27,83 0,52 0,09 0,16 29,03 0,56 0,14 0,19 30,23 0,61 0,16 0,21 31,43 0,64 0,19 0,24 32,63 0,71 0,24 0,26 33,83 0,73 0,24 0,26 35,03 0,75 0,28 0,28 36,23 0,75 0,28 0,28 37,43 0,75 0,28 0,28 38,63 0,78 0,31 0,31 39,83 0,80 0,31 0,28 41,03 0,80 0,28 0,26 42,23 0,80 0,26 0,26 43,43 0,78 0,24 0,26 44,63 0,78 0,19 0,24 45,83 0,75 0,16 0,24 47,03 0,75 0,14 0,24 48,23 0,75 0,12 0,21 49,43 0,75 0,07 0,21 50,63 0,73 0,05 0,19 51,83 0,73 0,02 0,19 53,03 0,71 0,00 0,19 tam gdzie marker to załączyłem klimę. Z tego co sie naczytałem to wtryski są dobre, ale Wasza opinia jest najcenniejsza Gdzie jeszcze mam szukać tego trzęsienia?
  15. sonnen_x, które logi sprawdzić Vagiem, aby sprawdzić wtyryski? Ja cały czasz walcze z tymi drganiami i póki co jeszcze nic nie wywalczyłem. Plecionkę sprawdzałem jest ok, wiec tak sobie czytam Twoje pomysły i może u mnie też jakiś wtrysk przelewa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...