lzaborowski 0 Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Wiem Koledzy, że to forum od audi, ale mo przyjaciel prubował na forum forda i nic mu nie powiedzieil i mnie poprosił o pomoc. Otórz jest tak, że przy wciskaniu gazu do pewnego momentu jest wszystko ok, ale przychodzi moment gdy autko przestaje ciągnąć. Dzieje się to w granicach ok 2500 obrotów i trwa do momentu kiedy wyłączy sie silnik. Po ponownym uruchomieniu wszystko jest ok do czasu przkroczenia prędkości obrotowej ok 2500 - wtedy chrakterystyczny "hamulec" i przestaje ciągnąć. Podpiołem Vaga i wyskoczyły mi dwa błędy: 65535 oraz 00575. Zrobiłem logi dynamiczne: logi grupy 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3419aa3fee3aceb.html grupy 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4e0620042e1c508f.html grupy 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e43dbbe9c1bd39b.html grupy 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/545d560fb2f77ac4.html Wydaje mi się, że jest tu ostre przeładowanie i do czasu kiedy jest to bezpieczne to autko chodzi ok, ale jak za dużo to przechodzi w tryb awaryjny. Ale to są wyłącznie moje amatorskie przemślenia. Proszę o sugestie Expertów. Od czego pwonieinem zacząć wymianę? Z góry dziękuję Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek98igo 0 Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 jestem w szoku pierwszy raz widze takie wymagane doladowanie 0.4bara w 1Z wymagane doladowanie jest na poziomie 0.8bara czyli tyle ile laduje twoje turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
marewel 3 Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Na oko to przeplywka padla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darev 0 Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Ja bym obstawiał za kierownicami w turbo, brakuje 011BS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek98igo 0 Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Ja bym obstawiał za kierownicami w turbo, brakuje 011BS. przeciez 1Z nie ma kierownic w turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzanek85 3 Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Przepływka dawek nie tnie jest padnięta ale nie do końca. MI się wydaje że ktoś grzebał w sofcie albo auto ma jakiegoś boxa z alledrogo bo turbinka ładuje tak jak powinna w 1Z a ciśnienie wymagane przez ECU jest z kosmosu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marewel 3 Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Box nie miesza w cicnieniech tylko w dawkach z tego co wiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lzaborowski 0 Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Koledzy dzięki za sugestie, ale póki co to nadal niewielw eiem Załąćzam jeszcze jeden log 011, w który midać to charakterystyczne odcięcie ciągu. Innych logów nie robiłem bo to samo wyszło co wczęśniej log 011 http://www.fotosik.pl/usun_zdjecie.php?dCode=e19b7db06425a736f8975d5f9dd57d Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 9 Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 sprawdz czujnik cisnienia daladowania [a dokladnie przewod cisnieniowy od IC do ECU] Link to comment Share on other sites More sharing options...
marewel 3 Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Moze masz dywanik pod pedalem i nie byl wciśnięty gaz do podlogi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek98igo 0 Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 to by nie doladowywal ,a tutaj widac ze cos jest nie tak z wymaganym ECU Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now