-
Postów
44 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Remigiusz

Informacje
-
Imię
Remigiusz
-
Miasto
Zielona Góra
Auto
-
Model
S8 D2
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
4.2 V8
-
Kod silnika
AVP
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witajcie, kopci i nie jedzie, pracuje jak zetor. Po mocniejszym butowaniu zmienia kąt wtrysku . Co miesiąc muszę ustawiać od nowa. Zmienione prawie wszystko: wywalony EGR, zmieniony kolektor dolotowy, dolot turbiny, MAP 051C, Turbo BRD, wałek 38E, wtryski 230, fmic. Koła 18 na 225 tył i 215 przód. W chwili obecnej, aby nie kopcił za mocno ustwiona dawka na 7 mg. Wynik VAG: 1 Fault Found: 17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation P1248 - 35-10 - - - Intermittent Diagnostyka dynamiczna: http://vaglog.pl/log_214183.html http://vaglog.pl/log_214184.html http://vaglog.pl/log_214185.html http://vaglog.pl/log_214186.html http://vaglog.pl/log_214187.html http://vaglog.pl/log_214188.html http://vaglog.pl/log_214189.html http://vaglog.pl/log_214190.html http://vaglog.pl/log_214191.html http://vaglog.pl/log_214192.html http://vaglog.pl/log_214193.html Co to może być?
-
Usuniecie dwumasu --> jednomas + sprzeglo (z czego?)
Remigiusz odpowiedział(a) na booster70 temat w Audi A4 B5
Wymień, drogi nie jest. Sprzęgło nie tylko od 1z. Musi mieć wieniec po stronie bloku. -
Wytrzyma, musi... ale pożyjemy - zobaczymy.
-
Usuniecie dwumasu --> jednomas + sprzeglo (z czego?)
Remigiusz odpowiedział(a) na booster70 temat w Audi A4 B5
Koło jednomasowe od silnika 1Z 026105269L - koniecznie takie, które ma wieniec po stronie bloku silnika; Zestaw LUK 623 113 900 lub sachs 3000 722 002 Uszczelniacz wału silnika: Elring 342.093 rozmiar 85x105x11 Zestaw śrub do przykręcenie koła jednomasowego N 90 20 61 03 Robisz wg schematu: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-afn-zamiana-kola-dwumasowgo-kolo-jednomasowe-afn-1z-67213/ Ja zrobiłem w swoim i jestem bardzo zadowolony, sprzęgło jest mięciutkie, trzeba się przyzwyczaić. ps. Na wszelkie pytania chętnie odpowiem. -
Nie odsyłaj wtrysków, one są dobre. Włóż wszystko z powrotem. Mam nadzieję, że zrobiłeś jakieś znaki zanim przesunąłeś pompę? Jeżeli tak, ustaw wszystko na znaki. Potem gaz w podłogę i kręcisz, jak odpali, to bierz vaga do ręki i basic settings grupa 000 i druga pozycja, jak najbliżej 51. Musi Ci się udać!
-
Załóż wtryski, popraw kąt wtrysku i daj dawkę na poziomie 5, 6 mg. Jedź do tunera i on zrobi co ma zrobić.
-
Ecu wymienione. Ono było przyczyną. Stare ECU usmażone. Okolice ECU jak i samo ECU suche. Diabli wiedzą co się stało:( Temat do zamknięcia.
-
Na Twoich nowych wtryskach powinien normalnie pracować. po ustawieniu prawidłowego kąta i dawki musi pracować. To że pompa będzie miała cięzko - zgoda, ale pracować (odpalać i pracować) powinien normalnie
-
Kolektor kolektorem, ale czyszczenie EGRa musowe!
-
Za duża ta dawka, przestaw nastawnikiem na 4,6 mg.
-
Samo z siebie? tak po prostu?
-
W a4 b5 nie ma tego nr. jest analogiczny z numerem, 212 i jest pod kierownicą.
-
Sprawdź jaką masz dawkę. Wiadomo że masz opóźniony kąt wtrysku. Ale jaką masz dawkę? Grupa 001 pozycja 2.
-
Montujesz wtryski, ustawiasz kąt wtrysku na 51. czyli grupa 000 pozycja druga. Czyli luzujesz 4 śrubki na pompie wtryskowej i delikatnie przesuwasz pompę w stronę silnika, czyli zwiększasz wartość kąta. sprawdzasz dawkę paliwa - ustawiasz np. 4,6mg - grupa 001 pozycja druga. luzujesz 4 śrubki nastawnika i pukasz w niego w stronę rozrządu albo skrzyni w zależności jaką wartość chcesz uzyskać.
-
Immo odpada. Kontrolka na blacie zapala się i gaśnie. Kontrolka od świec szybko mruga.