Skocz do zawartości

Remigiusz

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Remigiusz

Informacje

  • Imię
    Remigiusz
  • Miasto
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    S8 D2
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    AVP
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Remigiusz

0

Reputacja

  1. Witajcie, kopci i nie jedzie, pracuje jak zetor. Po mocniejszym butowaniu zmienia kąt wtrysku . Co miesiąc muszę ustawiać od nowa. Zmienione prawie wszystko: wywalony EGR, zmieniony kolektor dolotowy, dolot turbiny, MAP 051C, Turbo BRD, wałek 38E, wtryski 230, fmic. Koła 18 na 225 tył i 215 przód. W chwili obecnej, aby nie kopcił za mocno ustwiona dawka na 7 mg. Wynik VAG: 1 Fault Found: 17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation P1248 - 35-10 - - - Intermittent Diagnostyka dynamiczna: http://vaglog.pl/log_214183.html http://vaglog.pl/log_214184.html http://vaglog.pl/log_214185.html http://vaglog.pl/log_214186.html http://vaglog.pl/log_214187.html http://vaglog.pl/log_214188.html http://vaglog.pl/log_214189.html http://vaglog.pl/log_214190.html http://vaglog.pl/log_214191.html http://vaglog.pl/log_214192.html http://vaglog.pl/log_214193.html Co to może być?
  2. Wymień, drogi nie jest. Sprzęgło nie tylko od 1z. Musi mieć wieniec po stronie bloku.
  3. Wytrzyma, musi... ale pożyjemy - zobaczymy.
  4. Koło jednomasowe od silnika 1Z 026105269L - koniecznie takie, które ma wieniec po stronie bloku silnika; Zestaw LUK 623 113 900 lub sachs 3000 722 002 Uszczelniacz wału silnika: Elring 342.093 rozmiar 85x105x11 Zestaw śrub do przykręcenie koła jednomasowego N 90 20 61 03 Robisz wg schematu: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-afn-zamiana-kola-dwumasowgo-kolo-jednomasowe-afn-1z-67213/ Ja zrobiłem w swoim i jestem bardzo zadowolony, sprzęgło jest mięciutkie, trzeba się przyzwyczaić. ps. Na wszelkie pytania chętnie odpowiem.
  5. Nie odsyłaj wtrysków, one są dobre. Włóż wszystko z powrotem. Mam nadzieję, że zrobiłeś jakieś znaki zanim przesunąłeś pompę? Jeżeli tak, ustaw wszystko na znaki. Potem gaz w podłogę i kręcisz, jak odpali, to bierz vaga do ręki i basic settings grupa 000 i druga pozycja, jak najbliżej 51. Musi Ci się udać!
  6. Załóż wtryski, popraw kąt wtrysku i daj dawkę na poziomie 5, 6 mg. Jedź do tunera i on zrobi co ma zrobić.
  7. Ecu wymienione. Ono było przyczyną. Stare ECU usmażone. Okolice ECU jak i samo ECU suche. Diabli wiedzą co się stało:( Temat do zamknięcia.
  8. Na Twoich nowych wtryskach powinien normalnie pracować. po ustawieniu prawidłowego kąta i dawki musi pracować. To że pompa będzie miała cięzko - zgoda, ale pracować (odpalać i pracować) powinien normalnie
  9. Kolektor kolektorem, ale czyszczenie EGRa musowe!
  10. Za duża ta dawka, przestaw nastawnikiem na 4,6 mg.
  11. W a4 b5 nie ma tego nr. jest analogiczny z numerem, 212 i jest pod kierownicą.
  12. Sprawdź jaką masz dawkę. Wiadomo że masz opóźniony kąt wtrysku. Ale jaką masz dawkę? Grupa 001 pozycja 2.
  13. Montujesz wtryski, ustawiasz kąt wtrysku na 51. czyli grupa 000 pozycja druga. Czyli luzujesz 4 śrubki na pompie wtryskowej i delikatnie przesuwasz pompę w stronę silnika, czyli zwiększasz wartość kąta. sprawdzasz dawkę paliwa - ustawiasz np. 4,6mg - grupa 001 pozycja druga. luzujesz 4 śrubki nastawnika i pukasz w niego w stronę rozrządu albo skrzyni w zależności jaką wartość chcesz uzyskać.
  14. Immo odpada. Kontrolka na blacie zapala się i gaśnie. Kontrolka od świec szybko mruga.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...