
pablo85pg4
Pasjonat-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O pablo85pg4

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Białystok
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
ALZ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
pablo85pg4 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Proszę o rozkodowanie Vin. Z góry dziękuję. WAUZZZ8KX8N014636 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
pablo85pg4 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Witam. Jeszcze raz proszę o rozkodowanie takiego Vinu. Z góry dziękuję. WAUZZZ8K58N018014 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
pablo85pg4 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Proszę o rozkodowanie Vinu. Z góry dziękuję. WAUZZZ8K1AN041858 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
pablo85pg4 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Proszę o rozkodowanie. Z Góry dziękuję. Wauzzz8k39A186354 -
Witam. Od pewnego czasu silnik bierze duże ilości oleju ok 1l na 1000km. Kilka miesięcy temu zaczęły się problemy. Czasem zapalał się check engine. I czasem był problem z odpaleniem ale tylko po ok godzinnym postoju. 2 m-ce temu zapchał się katalizator i został wstawiony przelot. Dzisiaj znowu czerwony kolektor i check engine. Cały czas jest problem z jazdą na benzynie. Na zimnym chodzi ok a jak już się nagrzeje to jak się przełączy na benzynę to przechodzi w tryb awaryjny. Na gazie było ok. Do tej pory wymienione świece,przewody ,filtr paliwa,listwa wtryskowa benzyny. Wizyta u gazownia i wszystko ok. Czemu tak szybko znowu zapchalo układ wydechowy? Czy z innego powodu mógł być czerwony kolektor? Co się lepiej opłaca remont silnika czy wymiana na drugi? A może lepiej się nie bawić i sprzedać jako uszkodzony tak jak stoi?
-
Witam. Auto bierze spore ilości oleju. Ok 0.8 na 1000km. Więc chyba nieuchronnie zbliża się remont silnika. Jaki może być mniej więcej koszt takiego remontu? Czy może lepiej opłaca się poszukać drugiego silnika i przełożyć. Ale tutaj nie ma żadnej gwarancji na taki silnik że będzie dobry. Czekam na opinie. Z góry dziękuję.
-
Witam. Posiadam audi a4 b7. Jaki będzie dobry kabel do diagnostyki? Czyli odczytanie błędów i skasowanie?
-
Witam. Kupiłem audi b7. Auto ma przebieg 186000 i kupione w komisie więc nie wiem jaki był olej wcześniej zalany. Lepszy będzie 5w 30 czy 5w 40?
-
Zostałem szczęśliwym tatusiem swojej córeczki. I dzisiaj odbyliśmy pierwszą podróż samochodem. I jadąc słonce bardzo mocno świeciło na dziecko. A więc w związku z tym mam pytanie. Jakie są sprawdzone sposoby żeby nie świeciło. Wiem że są różnego rodzaju roletki i zasłony na przylepce ale wiem nie zdają egzaminu. Dlatego pytam bardziej doświadczonych w tym temacie.
-
Witam. Mam problem z pasami bezpieczeństwa z tyłu. Są 3 pasy ale są tylko dwie klamry do wpinania pasów. Chciałbym zamontować prawidłowo nosidełko,do którego są potrzebne 2 pasy. Jak rozwiązać ten problem?
-
Wymiana wachacza dolnego (banan), a ustawianie geometrii.
pablo85pg4 odpowiedział(a) na kafarek temat w Audi A4 B5
Ale przecież po założeniu nowego wahacza muszę go dokręcić na "obciążeniu". Jak to zrobić? -
Wymiana wachacza dolnego (banan), a ustawianie geometrii.
pablo85pg4 odpowiedział(a) na kafarek temat w Audi A4 B5
Podepnę się pod temat. Mam pytanie odnośnie wahacza dolnego czyli banana. Chciałbym spróbować zrobić to sam. Czy dam radę to zrobić w domowych warunkach tzn bez kanału? -
A więc filtr paliwa odrzucam. Ponieważ dzieje się to zarówno na benzynie jak i na gazie. A jeśli chodzi o spalanie na 1 biegu przy bucie i przy 120 na 5 biegu przy bucie, uważam że spalanie na 1 biegu jest większe. Więc jeśli byłby to filtr to już byłyby problemy od początku. Jednak tak jak awaria sama się pojawiła tak i sama "zginęła'. Teraz jest wszystko oki. Ale dalej będę obserwował.
-
Robiłem test na 4 i na 5 biegu przy obrotach 1500 i auto rozpędza się normalnie, bez szarpania itd. Jeśli chodzi o filtr i wtryskiwacze to nie wiem w jakim są stanie. Po kupnie auta nie zmieniałem. Ale mi się wydaje że to nie będzie od filtra i wtryskiwaczy. Bo jak ruszam z miejsca i gaz do dechy to ładnie się wkręca na obroty i przyspiesza. Jak filtr byłby stary to pewnie już z miejsca byłoby odczuwalne szarpanie. A czy to nie mógł paść jakiś np czujnik?