Skocz do zawartości

bulbo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bulbo

Osiągnięcia bulbo

0

Reputacja

  1. ja montnalem HELIXY, HERTZ ma papierowa membrane ..... i gwizdki za bardzo gwizdaja .. zalezy jaki masz budzet
  2. dzieki za info, dzis padla decyzja nie wiem na ile wytrzymam ale zakupilem Helixa B52C zamontowalem gra poprawnie, lepiej niz te popierdolki ktore byly pojawil sie bas i bardzo ladnie graja wysokie tony, tego nie bylo takze na razie wstrzymuje rozbudowe, zobacze jak mi sie to bedzie sprawowalo ---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ---------- dzieki za info, dzis padla decyzja nie wiem na ile wytrzymam ale zakupilem Helixa B52C zamontowalem gra poprawnie, lepiej niz te popierdolki ktore byly pojawil sie bas i bardzo ladnie graja wysokie tony, tego nie bylo takze na razie wstrzymuje rozbudowe, zobacze jak mi sie to bedzie sprawowalo
  3. tomaszstn - podziekwal poczytam i czas zaczac cos dzialac a najgorzej sie zabrac
  4. moge podeslac by @ chyba ze czasu starczy to tu wrzuce ale to moze potrwac ---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 20:16 ---------- Ok zatem zapodaje kilka fot i krotki opis, niektorzy moga mnie wysmiac bo to naprawde proste jak sie przejdzie przez etap srubkow itp etc link do fotek : http://bulbo.fm.interii.pl/a4_3m.jpg foto 1 by zdjac galke trzeba zastosowac sie do opisu z linku : http://img148.imageshack.us/img148/90/skrzyniat.jpg naprawde proscizna, by to poskladac robi sie to w odwrotnej kolejnosci foto 2 odkrecamy srubki tunelu z lewej i prawej strony foto 3 zdejmujemy ramke, zamontowana na kilku zatrzaskach, umiejetnie wyczuc temat pociagnac schodzi latwo raczej nie da sie nic urwac foto 4 wykrecamy wkrety ramki radia, chyba ze ktos ma oryginal to nie musi tego robic foto 5 (widok z gory) sruba mocujaca tunel tuz za hamulcem recznym - odkrecamy, jak rowniez te dwie sruby pod tylna popielniczka foto 6 widok po zdemontowaniu tunelu i ramki, ukazuje nam sie obudowa skrzyni foto 7 delikatnie rozchylamy prostokatna oslone i wyskakuje ona nam do gory z 4 zaczepow jak na foto foto 8 widok po demontarzu obudowy skrzyni, jej demontarz jest juz banalnie prosty, nie da sie nic zepsuc, trzeba uwazac na taki maly plastik wewnatrz by nie wypadl jedynie bo pozneij moze on nam uniemozliwic zmiane przelozen trzeba go umiejscowic dokladnie tak jak przed tym jak wam wypadnie foto 9 tutaj juz poskladane wszystko razem po oklejeniu jak ktos ma jakies pytanka to sluze pomoca, pisze na szybko ten opis ale o wiele lepiej jak sie ma troche czasu i sie nie spieszy rozkreca sie to powoli wowczas moj opis to taki dodatek pozdrawiam ---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:37 ---------- Ok zatem zapodaje kilka fot i krotki opis, niektorzy moga mnie wysmiac bo to naprawde proste jak sie przejdzie przez etap srubkow itp etc link do fotek : http://bulbo.fm.interii.pl/a4_3m.jpg foto 1 by zdjac galke trzeba zastosowac sie do opisu z linku : http://img148.imageshack.us/img148/90/skrzyniat.jpg naprawde proscizna, by to poskladac robi sie to w odwrotnej kolejnosci foto 2 odkrecamy srubki tunelu z lewej i prawej strony foto 3 zdejmujemy ramke, zamontowana na kilku zatrzaskach, umiejetnie wyczuc temat pociagnac schodzi latwo raczej nie da sie nic urwac foto 4 wykrecamy wkrety ramki radia, chyba ze ktos ma oryginal to nie musi tego robic foto 5 (widok z gory) sruba mocujaca tunel tuz za hamulcem recznym - odkrecamy, jak rowniez te dwie sruby pod tylna popielniczka foto 6 widok po zdemontowaniu tunelu i ramki, ukazuje nam sie obudowa skrzyni foto 7 delikatnie rozchylamy prostokatna oslone i wyskakuje ona nam do gory z 4 zaczepow jak na foto foto 8 widok po demontarzu obudowy skrzyni, jej demontarz jest juz banalnie prosty, nie da sie nic zepsuc, trzeba uwazac na taki maly plastik wewnatrz by nie wypadl jedynie bo pozneij moze on nam uniemozliwic zmiane przelozen trzeba go umiejscowic dokladnie tak jak przed tym jak wam wypadnie foto 9 tutaj juz poskladane wszystko razem po oklejeniu jak ktos ma jakies pytanka to sluze pomoca, pisze na szybko ten opis ale o wiele lepiej jak sie ma troche czasu i sie nie spieszy rozkreca sie to powoli wowczas moj opis to taki dodatek pozdrawiam
  5. podziekowal za odp, tyl mam juz poprawiony na lekko lepszy niz fabryka (czytaj popierdolki 8cm-smiech na sali) zamontowalem 16cm graja byle zapelnic pole, mam fabrycznego suba z jakims tam wzmakiem ktory to wlasnie napedza teraz te 16'' na dzis dzien bardziej chce sie skupic na przodzie i podmianie tych firmowych glosnikow na odseparowane 13'', zapodalem juz inny watek moze znajde odpowiedzi na moje pytania ---------- Post dopisany at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- podziekowal za odp, tyl mam juz poprawiony na lekko lepszy niz fabryka (czytaj popierdolki 8cm-smiech na sali) zamontowalem 16cm graja byle zapelnic pole, mam fabrycznego suba z jakims tam wzmakiem ktory to wlasnie napedza teraz te 16'' na dzis dzien bardziej chce sie skupic na przodzie i podmianie tych firmowych glosnikow na odseparowane 13'', zapodalem juz inny watek moze znajde odpowiedzi na moje pytania
  6. one strasznie ciasno siedza, do dzis dnia nie wymienilem, zadne cienkie ustrojstwo typu srubokret nie chce tam podejsc a nie chce zedrzec lakieru
  7. Witam, wiem ze bylo wiele watkow dotyczacych audio w tym modelu. Mam nadzieje ze admin mnie nie wypier...yka za kolejny watek, bo szukalem szukalem ale nie znalazlem nic konkretnego z watkow ktore klubowicze pisza, konkretnego co daloby odpowiedz na moje pytania moze dla niektorych blache ale mysle ze nie jeden cos nie cos poczytalby na ten temat. Interesuje mnie przebudowa standardowego naglosnienia przednich drzwi. Szukam glosnikow 13cm w zestawie odseparowanym oczywiscie cale prace na razie przebiegaja na zebraniu info, milo bedzie jak ktos z forumowiczow wykorzystal co najmniej jeden element z listy ponizej. Etap 1 oczywiscie wytlumienie drzwi, tutaj mam zamiar zastosowac maty : http://www.paneleakustyczne.pl/panele/index.php?p=productsMore&iProduct=46&sName=mata-bitumiczna-MATOPLAST-AL80-(PREMIUM) Etap 2 potrzebuje dokladnych danych głębokości osadzenia gloścnika (woofera) w drzwiach, ktos kto montowal mysle ze pomoze, gdyz dalej bede mogl przystapic o zakupie zestawu, wstepnie myslalem o : http://allegro.pl/u-dimension-el-comp-5-audi-a3-a4-bmw-3-5-volvo-w-w-i2325763830.html lub http://allegro.pl/crunch-hifonics-gtx5-2c-2x100w-rms-audi-a3-a4-e39-i2325764467.html lub http://allegro.pl/glosniki-samochodowe-hertz-dsk-130-promocja-i2338042645.html Etap 3 to poskladanie tego do "kupy" i teraz wiem ze do tego potrzebny bedzie pierscien dystansowy i rodzi sie pytanie jaki ? bo chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie jakis wlasnego pomyslu z MDF a z tym z tego co udalo mi sie wynalezc na forum sa jaja bo trzeba go wyprofilowac odpowiednio. mysle ze wszystko w miare jasno opisalem i ktos z glowa na karku opisze lub podesle jakis link do juz publikowanego tematu a bedzie tam zawarte kilka odpowiedzi na moje pytania, z gory dzieki pozdro dla wszystkich audimaniakow
  8. Witam, pytanie do tych ktorzy juz przerabiali ten temat albo chca przerobic, moze sie powtorze ale potrzebuje konkretnej odpowiedzi otoz : posiadam A4 B5 avant i seryjne glosniki z przodu z gwizdkami seryjnymi, moje pytanie brzmi: co zmienic by gralo lepiej ? moja idea to zostawic gwizdki i kupic HERTZa woofery i jak tu czytam na forum sa one srednicy 13cm, czy to zagra lepiej ? nie chce wymieniac gwizdkow i nie chce bawic sie w zmiane na 16cm. Biore opcje wytlumiania matami bo wiem ze to daje efekt i to dobry efekt. etap drugi to prosze mi napisac jakie glosniki jakiej srednicy montowane byly w tylnich drzwiach ? te mam podpiete pod wzmac ten standardowy znajdujacy sie w czesci bagazowej i nie wiem czy jest sens je wogole zmieniac. wdzieczny bede za odpowiedzi od kolegow co to ten temat juz przerabiali pozdr ---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 20:31 ---------- Witam, pytanie do tych ktorzy juz przerabiali ten temat albo chca przerobic, moze sie powtorze ale potrzebuje konkretnej odpowiedzi otoz : posiadam A4 B5 avant i seryjne glosniki z przodu z gwizdkami seryjnymi, moje pytanie brzmi: co zmienic by gralo lepiej ? moja idea to zostawic gwizdki i kupic HERTZa woofery i jak tu czytam na forum sa one srednicy 13cm, czy to zagra lepiej ? nie chce wymieniac gwizdkow i nie chce bawic sie w zmiane na 16cm. Biore opcje wytlumiania matami bo wiem ze to daje efekt i to dobry efekt. etap drugi to prosze mi napisac jakie glosniki jakiej srednicy montowane byly w tylnich drzwiach ? te mam podpiete pod wzmac ten standardowy znajdujacy sie w czesci bagazowej i nie wiem czy jest sens je wogole zmieniac. wdzieczny bede za odpowiedzi od kolegow co to ten temat juz przerabiali pozdr
  9. Czy ktos z was wyjmował te male kierunki w blotnikach z przodu ? jak i z ktorej strony docisnac by wyjac ? prosze o jakas instrukcje ... pozdrawiam
  10. dzieki wszystkim, juz problem rozwiazany, sluze pomoca, foto etc jak rozebrac okleic i zlozyc w komplecie pozdrawiam ---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 19:56 ---------- dzieki wszystkim, juz problem rozwiazany, sluze pomoca, foto etc jak rozebrac okleic i zlozyc w komplecie pozdrawiam
  11. witam, a czy ktos z was rozkrecal ten plastiuk ale w wersji automat ? jak tam umiejscowione sa zatrzaqski by czegos nie pourywac ?
  12. tomek040486 ile razy to robiles ? masz jakies foto, wogole nie wiem ale w B5 jest ciut inaczej, odwaznych widze nie ma ktorzy demontowali automata :|
×
×
  • Dodaj nową pozycję...