-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O rabirabi

Informacje
-
Imię
Maniek
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
Q5
-
Nadwozie
Inne
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki chłopaki za odpowiedz. Troszke uspokoiłem się z tymi cylindrami bo już nie wiem komu wierzyć :/ W kwestii rozrządu i następstw Audi dalo mi wydruk z pomiaru ciśnienia cylindrów z tym że bez daty i danych auta (puste pola) wydalo mi się to dziwne. Dodatkowo opiekun powiedział że po auto z lawetą mam przyjechać bo nie nadaje się do jazdy a jak odbierałem to chłopaki z serwisu Audi dziwili się że lawetą przyjechałem bo "przecież auto jeździ" - niezłe tam wałki chyba robią :/
-
A powiedz mi czy masz wiedzę do kogo i komu zaufać we Wro w kwestii skrzyni?
-
Witam Panowie, mam prośbę o pomoc w interpretacji błędów bo moja droga przez usterki w ciągu ostatniego miesiąca już mnie wprowadza do grobu. W skrócie historia jest taka: - Łańcuch rozrządu przeskakuje o 3 ząbki - Audi wymienia go za 4K i stwierdza że nastąpiła kolizja w silniku (na 4 cylindrze spadek kompresji do 8) i za 27K może zrobić naprawę wraz z wymianą pierścieni, korbowodów itp. dzięki czemu auto przy okazji przestanie brać 1L oleju na 1000km - Zabieram auto do polecanego przez znajomych mechanika we Wrocławiu (auto od nowości naprawiane w ASO) - Mechanik stwierdza że wszystko jest w 100% sprawne i nie ma opcji że na jednym cylindrze był by spadek kompresji - stwierdza że Audi chciało zarobić a silnik pracuje jak marzenie - Jeżdżę więc autem do tej pory (już około 1000km zrobione) - Powraca problem ze skrzynią S-Tronic (przebieg 183000km) - czasami tylko błąd na FISie a czasami automatyczne przeskakiwanie na N'eutralny bieg a to wszystko jak skrzynia dobrze już się rozgrzeje. I teraz pytanie do was Panowie z racji tego że nie jestem aż tak biegły w "dekodowaniu" a chcę auto naprawić w 100% - co radzicie robić z moją małą Q5, czy wedle tych błędów naprawiać skrzynię - czy to może być czujnik temperatury czy cała mechatronika oraz czy błąd w grupie 01 dotyczy problemu z ciśnieniem w cylindrze? Bardzo proszę Was o radę co robić i w jakiej kolejności Audi Q5 2.0 TFSI 211KM 2009r PS. LEDy w przednim reflektorze mam uszkodzone i o tym wiem 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 02-Auto Trans -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010 05-Acc/Start Auth. -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010 53-Parking Brake -- Status: Malfunction 0010 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (CL0MA-CDNC) Labels: 06H-907-115-CAB.clb Part No SW: 8R0 907 115 A HW: 8K2 907 115 D Component: 2.0l R4/4V TF H14 0006 Revision: E1H14--- Coding: 0121000C240F0160 Shop #: WSC 00670 259 80263 ASAM Dataset: EV_ECM20TFS8R0907115A A02007 VCID: 326F1EFBD6EF 1 Fault Found: 8172 - Selector Lever: Malfunction P0919 00 [038] - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 180771 km Date: 2016.11.07 Time: 20:26:22 Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (J217) Labels: 0B5-927-156.clb Part No SW: 8R0 927 156 AB HW: 0B5 927 156 E Component: 0B5 20TFSIRdW H04 0004 Revision: --H04--- Serial number: 0000001332 Coding: 000001 Shop #: WSC 04940 001 00001 ASAM Dataset: EV_TCMDL501 A02087 ROD: EV_TCMDL501_AU48.rod VCID: 7BF1F3DF4125 2 Faults Found: 8053 - Selector Lever Sensor: Electrical Malfunction P179E 00 [036] - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 180770 km Date: 2016.11.07 Time: 20:21:57 8056 - Selector Lever Sensor: Malfunction P179F 00 [046] - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 180771 km Date: 2016.11.07 Time: 20:26:22 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 8R0-907-379.clb Part No SW: 8R0 907 379 D HW: 8R0 907 379 D Component: ESP8 quattro H06 0160 Revision: -------- Serial number: -------------- Coding: 027D08 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 418D41376349 1 Fault Found: 00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540) 013 - Check DTC Memory Freeze Frame: Fault Status: 01101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 159 Mileage: 180771 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.07 Time: 20:26:22 Freeze Frame: Hex Value: 0x1D00 Hex Value: 0x4006 Hex Value: 0x1216 Hex Value: 0x02AE Hex Value: 0x00FF ------------------------------------------------------------------------------- Address 05: Acc/Start Auth. (J393) Labels: 8K0-907-064-05.clb Part No SW: 8K0 907 064 DQ HW: 8K0 907 064 DQ Component: BCM2 1.1 H02 0321 Revision: 00002001 Coding: 050500 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 820F0E3BA6CF Subsystem 1 - Part No SW: 8K0 905 852 D HW: 8K0 905 852 D Component: J764 ELV MLB H36 0042 1 Fault Found: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 199 Mileage: 180771 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.07 Time: 20:26:27 ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 8K0-907-063.clb Part No SW: 8K0 907 063 P HW: 8K0 907 063 P Component: BCM1 1.0 H25 0380 Revision: 10025001 Serial number: 00000000288419 Coding: 2600D0914074AF311F01000300001D0D0F9CC74A02010141000000 Shop #: WSC 00670 259 10320 VCID: 3C7330C304AB Subsystem 1 - Part No SW: 8R1 955 119 A HW: 8R1 955 119 Component: WWS416 090608 H10 0041 Coding: 01DD13 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Component: RLS H04 0003 Coding: 024D25 Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 AL HW: 8K0 941 531 AL Component: E1 - LDS H08 0090 2 Faults Found: 02897 - Supply Voltage for LED Module for DRL and Parking Light; Right 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 153 Mileage: 180675 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.06 Time: 08:28:00 01315 - Transmission Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 199 Mileage: 180771 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.07 Time: 20:26:00 ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. (J393) Labels: 8K0-907-064-46.clb Part No SW: 8K0 907 064 DQ HW: 8K0 907 064 DQ Component: BCM2 1.1 H02 0321 Revision: 00002001 Serial number: 0119055740 Coding: 013E0E2020393C810530050000000000 Shop #: WSC 06342 000 00000 VCID: 820F0E3BA6CF Subsystem 1 - Part No: 8K0 951 177 Component: DWA-Sensor H02 0040 Subsystem 2 - Part No: 1K0 951 605 C Component: LIN BACKUP HO H03 1301 1 Fault Found: 01315 - Transmission Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 199 Mileage: 180771 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.07 Time: 20:26:27 ------------------------------------------------------------------------------- Address 53: Parking Brake (J540) Labels: 8K0-907-801.clb Part No SW: 8K0 907 801 G HW: 8K0 907 801 G Component: EPB Audi B8 H08 0080 Revision: 00000003 Serial number: 00000000381553 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 33611BFF29F5 1 Fault Found: 01315 - Transmission Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 199 Mileage: 180771 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.07 Time: 20:26:22 Freeze Frame: Voltage: 13.90 V Count: 57 Speed: 28.0 km/h Hex Value: 0x0260 Hex Value: 0x0004 Hex Value: 0x0101
-
Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)
rabirabi odpowiedział(a) na maudia4 temat w Audi A4 B6/B7
A jest jakiś kolega z dolnośląskiego który ma chęć podłubać w mojej niuni? no ostatecznie trójkącik ---------- Post dopisany 16-11-2012 at 09:57 ---------- Poprzedni post napisany 14-11-2012 at 20:29 ---------- Update o tempo wykonany Dzięki wielkie @Evil71 i koledze za chwile wolnego czasu i pomoc w wykonaniu. Akurat byłem w Katowicach ... przedzwoniłem ... i bez żadnych problemów koledzy pomogli. SZACUN I DZIĘKI -
Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)
rabirabi odpowiedział(a) na maudia4 temat w Audi A4 B6/B7
poducha ma być z kablem do sterowania MF (więc chodzi chyba o ten do trapezu 8Z0 971 589 E) więc zostaje mi dokupić kabel łączący poduszkę z taśmą i modułem trapezem (8E0 971 589 S) - kusi mnie żeby spróbować przerobić ten kabel co jest bo wychodzi na to że cała zmiana w dołożeniu trapezu polega tylko na przeprowadzeniu klaksonu przez niego (wcześniej szedł bezpośrednio do złącza w poduszce) pytanie 1 - czy ma ktoś taki kabel do opędzenia pytanie 2 - czy jest może jakiś kolega z okolic Wrocławia który robił już dokładke tempomatu i MF Kierownicy? -
Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)
rabirabi odpowiedział(a) na maudia4 temat w Audi A4 B6/B7
Witam, postanowiłem założyć tempomat i poduche MF czteroramienną B6 posiadam aktualnie to: http://zapodaj.net/images/46f62f4980c47.jpg od kolegi wrclaguna (szacunek za szybką wysyłkę )zakupiłem -Tasma 12 PIN pod MF do B6 - manetka tempomat - MODUL N do B6 - dodatkowo dobrałem poduche z kablem do MF http://zapodaj.net/images/4e7bbb5bf2d92.jpg - i trapez w kierownice http://zapodaj.net/images/0e86bae75ce68.jpg i teraz pytanie : czy stary przewód od poduchy podoła tej modyfikacji? Ma końcówkę AA -
Logi... ... jedyne co mogłem zrobić po tym bluetooth to błędy czytać
-
nieaktualne
-
Witam, Panowie poszukuję osoby która pomoże mi w temacie montażu RNS-E w Avancie 2004 (potrzebna przeróbka z 1 DIN/mała navi + sprzęt) - oczywiście usługa płatna
-
Witam, jestem nowy na forum i zaczynam dzięki Wam powoli kombinować i myśleć jak podnieść standardzik swojej Audi Avant 1,9 TDi 10/2004 BLACK. Jeśli chodzi o sprawy mechaniczne (silnik) jestem zielony jak liść , natomiast w sprawach elektroniczno-elektrycznych nie jest źle , interesuje mnie póki co rozbudowa o tempomacik, dużą navi, parktronic i może lampy xenon. W standardzie mam kolorowy FIS miedzy zegarami, bluetooth i navi w zegarach. Kolejność moich działań jest zaplanowana następująco: 1. Tempomat - poczytałałem Wasze posty i wydaje mi się to mało skomplikowane 2. Czujniki parkowania - i tu pytanie czy lepiej wymienić tylny zderzak z czujnikami czy kombinować na istniejącym (czy oryginalne czujniki z nowego zderzaka da sie jakoś wpiąć) 3. Duża nawi - to już temat zapewne grubszy i nawet nie wiem co będe musiał wymienić (tunel?) 4. Lampy tył i przód ale zupełnie nie mam pojęcia co wybrać Z moich dotychczasowych "przeróbek" to jedynie wymiana uszkodzonego buzera w liczniku na "inny" - jak ktoś jest zainteresowany jak to wygląda moge zamieścić fotki. Pozdrawiam.