-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Jaski19

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
X
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
MMI 2g dane komórkowe przy podłączeniu bluetooth
Jaski19 odpowiedział(a) na buchcialdo temat w Audi A4 B8
Mam tak samo jak Ty mmi2g high i na poprzednim telefonie bluetooth nie blokował mi dostępu do karty sim... Po zmianie pojawił się problem, z którym nie bardzo umiem sobie poradzić. -
MMI 2g dane komórkowe przy podłączeniu bluetooth
Jaski19 odpowiedział(a) na buchcialdo temat w Audi A4 B8
Hej, panowie a co jest przyczyną tego, że po zmianie telefonu umiem go sparować z autem ale niestety dane komórkowe i smsy nie są na telefonie dostępne? Na starym telefonie nie było takiego problemu i wszystko działało, można było rozmawiać przez zestaw głośnomówiący oraz oglądać mapy czy tam inne. Na tym niestety ale połączę i mam tylko połączenia przez zestaw albo telefon z danymi... W telefonie zmieniałem w opcjach bluetooth na dostęp do połączeń ale nie działa i wraca do sim. -
Każdy będzie polecał swój olej Do 2.0 tdi Caga wchodzi 4,5l. Ja lałem Motula X-clean ale w tym roku chyba zaleję tańszy olej...
-
Ja mam też ten problem u siebie... Pojawił się po wymianie łożyska w przednim lewym kole. Ewidentnie czuć, że to od tego koła. Mechanik coś źle poskładał, tylko co? Może przegub albo ciężarek na półosi? Czasami mocniej czuć te wibracje...
-
I okazało się, że u mnie stukały amortyzatory. Co do kręcenia kołem to możesz nie usłyszeć łożyska chyba, że masz hamulce w świetnym stanie ? i nic w nich nie trze podczas obrotu koła.
-
Przecież napisałem, że sprężynami się obniża auto. Jak kupisz dobrej jakości gwint najlepiej z regulacją twardości to będziesz zadowolony. W drugim aucie mam gwint mts i powiem Ci, że jest bardzo miękki jak na gwint ale dużo sztywniejszy od serii. Z koni dużo twardszy, z ta technix dużo miekszy od mts...
-
Bo dzisiaj samochody są coraz słabsze i mniej trwałe. Jakość wykonania idzie do góry, za to niestety jakość materiałów spada. Do tego te nowe samochody nie mają duszy... Ale dzisiaj się tak robi samochody - mają się podobać.
-
Tak BTW gdybym miał kupować nowe amorki i sprężyny to kupiłbym gwint - zawsze można obniżyć lub podnieść auto
-
Przecież auta nie obniża się amortyzatorami... Eibach będzie niższy niż 1 ba czy 1bv i sline
-
Jaki ON tankujecie do swoich 2.0 CR zwykły czy uszlachetniony?
Jaski19 odpowiedział(a) na karol_lodz temat w 2.0TDI
Nie, to był zwykły dystrybutor z różnymi paliwami. To droższe paliwo w Chorwacji ponoć jest korzystniejsze dla dpfów, ot tak ? -
To fakt, a czwórki są bardzo przeczulone na punkcie krzywych felg i kiepskiej jakości (twardych) opon. Ale to mogą być także inne rzeczy. Zaczynając od elementów zawieszenia (tzw. Banany), na skrzyniach i półosiach kończąc. Trzeba szukać. Temat przerabiany na forum.
-
Jaki ON tankujecie do swoich 2.0 CR zwykły czy uszlachetniony?
Jaski19 odpowiedział(a) na karol_lodz temat w 2.0TDI
Niby nie. Ale pistolet ze zwykłego diesla nie pasuje do wlewu. Jest dużo grubszy... -
Wymiana świateł dziennych na LED w zwykłych przednich lampach
Jaski19 odpowiedział(a) na prott3 temat w Audi A4 B8
W przedlifcie wychodzi bez problemu. Pewnie w po lifcie też tak samo jest. U mnie wyszło tak. W halogenach też zamontowałem ledy h11 a żarówki h7 wymieniłem na h7 osram hyper cool Blue. Jak sobie zdjęcia to wrzucę. -
Jaki ON tankujecie do swoich 2.0 CR zwykły czy uszlachetniony?
Jaski19 odpowiedział(a) na karol_lodz temat w 2.0TDI
Staram się tylko Shell. Obecne i proszę poprzednie auta. Ciekawostka na Chorwacji trzeba tankować uszlachetniony On do silników z dpfem. -
Być może Wasze dpf-y zostały wycięte. Przewody powinny iść w okolice dpfa. Jak sama nazwa mówi, czujnik ten porównuje różnicę ciśnienia przed i za dpfem. Kapcia8 zapala Ci się check?