Skocz do zawartości

Jaski19

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Jaski19

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam tak samo jak Ty mmi2g high i na poprzednim telefonie bluetooth nie blokował mi dostępu do karty sim... Po zmianie pojawił się problem, z którym nie bardzo umiem sobie poradzić.
  2. Hej, panowie a co jest przyczyną tego, że po zmianie telefonu umiem go sparować z autem ale niestety dane komórkowe i smsy nie są na telefonie dostępne? Na starym telefonie nie było takiego problemu i wszystko działało, można było rozmawiać przez zestaw głośnomówiący oraz oglądać mapy czy tam inne. Na tym niestety ale połączę i mam tylko połączenia przez zestaw albo telefon z danymi... W telefonie zmieniałem w opcjach bluetooth na dostęp do połączeń ale nie działa i wraca do sim.
  3. Każdy będzie polecał swój olej Do 2.0 tdi Caga wchodzi 4,5l. Ja lałem Motula X-clean ale w tym roku chyba zaleję tańszy olej...
  4. Ja mam też ten problem u siebie... Pojawił się po wymianie łożyska w przednim lewym kole. Ewidentnie czuć, że to od tego koła. Mechanik coś źle poskładał, tylko co? Może przegub albo ciężarek na półosi? Czasami mocniej czuć te wibracje...
  5. I okazało się, że u mnie stukały amortyzatory. Co do kręcenia kołem to możesz nie usłyszeć łożyska chyba, że masz hamulce w świetnym stanie ? i nic w nich nie trze podczas obrotu koła.
  6. Przecież napisałem, że sprężynami się obniża auto. Jak kupisz dobrej jakości gwint najlepiej z regulacją twardości to będziesz zadowolony. W drugim aucie mam gwint mts i powiem Ci, że jest bardzo miękki jak na gwint ale dużo sztywniejszy od serii. Z koni dużo twardszy, z ta technix dużo miekszy od mts...
  7. Bo dzisiaj samochody są coraz słabsze i mniej trwałe. Jakość wykonania idzie do góry, za to niestety jakość materiałów spada. Do tego te nowe samochody nie mają duszy... Ale dzisiaj się tak robi samochody - mają się podobać.
  8. Tak BTW gdybym miał kupować nowe amorki i sprężyny to kupiłbym gwint - zawsze można obniżyć lub podnieść auto
  9. Przecież auta nie obniża się amortyzatorami... Eibach będzie niższy niż 1 ba czy 1bv i sline
  10. Nie, to był zwykły dystrybutor z różnymi paliwami. To droższe paliwo w Chorwacji ponoć jest korzystniejsze dla dpfów, ot tak ?
  11. Jaski19

    Trzęsie autem

    To fakt, a czwórki są bardzo przeczulone na punkcie krzywych felg i kiepskiej jakości (twardych) opon. Ale to mogą być także inne rzeczy. Zaczynając od elementów zawieszenia (tzw. Banany), na skrzyniach i półosiach kończąc. Trzeba szukać. Temat przerabiany na forum.
  12. Niby nie. Ale pistolet ze zwykłego diesla nie pasuje do wlewu. Jest dużo grubszy...
  13. W przedlifcie wychodzi bez problemu. Pewnie w po lifcie też tak samo jest. U mnie wyszło tak. W halogenach też zamontowałem ledy h11 a żarówki h7 wymieniłem na h7 osram hyper cool Blue. Jak sobie zdjęcia to wrzucę.
  14. Staram się tylko Shell. Obecne i proszę poprzednie auta. Ciekawostka na Chorwacji trzeba tankować uszlachetniony On do silników z dpfem.
  15. Być może Wasze dpf-y zostały wycięte. Przewody powinny iść w okolice dpfa. Jak sama nazwa mówi, czujnik ten porównuje różnicę ciśnienia przed i za dpfem. Kapcia8 zapala Ci się check?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...