Skocz do zawartości

mate64

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mate64

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mate64

0

Reputacja

  1. PyRaS ja ekspertem nie jestem, ale z tego co zdążyłem zauważyć wisko działa na zasadzie hydrauliki płynu i nie załącza go żaden czujnik. jest w nim bimetal który reaguje na temperaturę i przepychając odpowiednio jakiś płyn blokuje lub odpuszcza "śmigło". Ale niech mnie poprawią mądrzejsi. Pytanie moje jest kolejne. Podczas weekendowej trasy miałem od 90 do 105 stopni na zegarze, bez żadnej zależności (stojąc w korku miał 90 stopni, jadąc 120 miał 105 stopni, a za jakiś czas znowu 90 itd) Na zewnątrz było ponad 30 stopni, ale już wracając dwa dni później gdzie na zewnątrz było 27 stopni auto miało równo 90. Pytanie moje brzmi, podejrzenie wariującego zegara czy szukać dalej? Niestety nie miałem kabla żeby go zvagować i nie miałem neta żeby sprawdzić kody klimatronika
  2. Jeszcze nie wiem czy muszę wymieniać, chciałbym się dowiedzieć czy jest to mechanizm rozbieralny i jak działa
  3. Test przeprowadzony, wisko moim skromnym zdaniem kręci się zbyt mocno (praktycznie wyje jak na pełnych obrotach, gazetą ani niczym innym zatrzymać łatwo sie nie da, a gumke rwie od razu). TO jest w ogóle rozbieralne?? Na jakiej zasadzie ono działa?
  4. hmmm zatrzymać go można ale mam wrażenie że palce połamie.
  5. Czy wentylator chłodnicy powinien się kręcić cały czas? Tj rozumiem że kręci się uślizgiem na wirniku od obrotów koła pasowego ale w moim ADP kręci się z dosyć dużą siłą nawet na zimnym silniku. Dodam że w aucie jest klimatronic (ma to znaczenie?), a na wyłączonym silniku bez wysiłku obracam go palcami więc wiskoza nie jest "zabetonowana". Jak to z nim jest?
  6. Witam serdecznie, właśnie kupiliśmy z żonką a4 b5 w sedanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...