Skocz do zawartości

barhaj89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O barhaj89

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Rosanów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia barhaj89

0

Reputacja

  1. Witam. Kilka dni temu kupiłe avanta na 17 225 z zawieszeniem na oko -40. Jazda jest koszmarem (Łódź i okolice). Wczesniej smigalem A4 z 1BE i 1BA komfort bardzo dobry. W tym awdi zmienie lada moment zawieszenie na ori 1BE. Z mojego punktu widzenia mamy za kiepskie drogi na tak niskie zawieszenie
  2. barhaj89

    1.8T Logi do oceny.

    Witam. Mam prośbę potrzebuje porady odnosnie logów. Autko pali bardzo dużo i kiepsko przyspiesza temp. silnika tez bardzo wysoko. Z góry dziekuje. http://vaglog.rtnet.pl/log_185211.html
  3. barhaj89

    Problem z 1.8T

    Sprawdź cewki i świece.
  4. Pompa oryginał. Po zamontowaniu zero poprawy więc pudło
  5. Jak napisał wyżej pompa jest wymieniona.
  6. Napinacz nowy oryginał. Na zimny ciśnienie jest ok 2.5 bar natomiast kiedy temp. oleju osiągnie ponad 80 stopni ciśnienie spada i klekocze.
  7. Klekotanie ewidentnie napinacza. Ciśnienie na wolnych obrotach ok. 1.7 bara troche mało więc stawiam na panewki niestety Po dodaniu gazu ciśnienie wzrasta powyzej 2barów jest cisza.
  8. Witam. Zacznę od początku. Kupiłem w kwietniu autko 1.8ADR. Po tygodniu uzytkowania wymienilem olej + filterek mobil 10W40. Po kilku dniach zaczął delikatnie odzywać się łańcuch i napinacz. Po jakiś 4000 tyś km juz było głooosno! Wiem ze to bolaczka tych silników wiec zabralem sie do roboty. Wymienilem napinacz i łańcuch olej i filtr. Cisza ! Pokonałem 300 km i zaczął pukać jak wcześniej. Zwaliłem miskę wymieniłem pompe oleju rozebrałem podstawe filtra oleju w celu wyczyszczenia zaworka jednokierunkowego ktory sie tam znajduje. Efekt koncowy niestety kiepski. Na zimnym po odpaleniu klekocze przez ok 1-3 sek nastepnie po rozgrzaniu sie do 80 stopni (olej) klekocze na wolnych obrotach po przekroczeniu 1200obr cisza. Jest jeszcze jakis inny zawor przelewowy w tym silniku lub ma ktos jakis pomysl na rozwiazanie mojego denerwujacego problemu. Pozdrawiam
  9. Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...