Skocz do zawartości

pinder_m

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pinder_m

  1. Nic nie uszkodziłeś. Skrzynia, a raczej synchronizator zgrzyta bo nie może wyrównać obrotów wałków. Też tak miałem po wymianie na olej oryginalny z ASO. Lekarstwem okazało się zalanie skrzyni olejem o oznaczeniu G052512A2 do nabycia w ASO. Olej stworzono dla skrzyń, które problem ze zgrzytaniem miały od nowości (dotyczy skrzyń w Octaviach). Żeby nie było, na oleju jak wyżej przejechałem ponad 100 000 km i wszystko jest w najlepszym porządku. Pozdrawiam
  2. pinder_m

    Jak wyjąć pompowtryski?

    Link do filmu od TDI PD - ciekawe od 8 minuty PD TDI Motor működése - YouTube
  3. pinder_m

    Wibracje samochodu

    Wpadanie w wibracje przy przyspieszaniu, może być spowodowane zużyciem przegubów wewnętrznych przy półosiach napędowych (szybciej zużywa się przegub po stronie krótszej półosi). Przerabiałem taki temat i naprawa polegała na wymianie przegubów. Trochę trudno zdiagnozować przypadłość, ale dobrym symptomem jest np. delikatny wyciek z uszczelniacza półosi w skrzyni biegów.
  4. pinder_m

    Jak wyjąć pompowtryski?

    Moja propozycja to w serwisie youtube.com poszukaj filmiku "TDI PD". Szkoda tylko, że filmik jest w języku węgierskim.
  5. pinder_m

    Wąż do turbo

    Proponuję zapytać w Servisie. Na stronie sklep.gajos.com.pl jest po 206,90 zł, a to przecież Dealer Volkswagen.
  6. Witam, Witam i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...