Skocz do zawartości

matys1406

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matys1406

Osiągnięcia matys1406

0

Reputacja

  1. Ja nadal ciągle jednak sie męcze... niby juz szczelny na maksa ale co odpowietrzam to powietrze leci, ostatnio juz w ogole przestal dawac nawet letnie wiec dzis odpowietrzylem znow i znow lepiej ale jak daje obroty to slysze jak plyn do nagrzewnicy wlatuje wiec znowu jakies powietrze ? Teraz mechanik mi mowi ze to pompa dobrze nie pcha, ale i znow sam mysle ze moze tez cos z nagrzewnica ze raz przepcha przez nią a raz zapchana....
  2. Dokładnie obejrzyj sobie cały silnik, u mnie w 1,6 jest z tyłu, przykręcony do głowicy plastik na 2 śrubki z 4 wyjściami jedno na czujnik, dwa węże i jedno zasłonięte jakby rezerwowe
  3. U mnie to tam nie ma ciepełka jak podkręce obroty jest tylko nie aż tak lodowate ;p Hmm drugi mechanior co ze mną pracuje to mówi że pompa, żebym lepiej najpierw ją sprawdził. Bo może być tak ze nie jest wydajna i poprostu pcha tyle aby nie zagotować wody ale nie daje rady na tyle przepchac by nagrzac nagrzewnice.
  4. No więc jestem, u mnie widać było pęknięcie bez ściągania, także wymieniłem wczoraj i jest sucho juz tam i przejechałem sie też jakies niespełna 100km i przed tym dolaniem ostatnim wczorajszym płynu dziś nie zauważyłem żadnej róznicy więc chyba jest szczelność, no zobaczymy po tygodniu. ale dobra ! nadal nie grzeje ! odpowietrzałem go z 10 min na obrotach męczyłem go nawet takich dużych aby to wydmuchał i tak na pierwsze oko lepiej sie zachowywał bo nie wyglądało żby bąble lecialy do zbiorniczka tylko płyn ciagle prawie leciał no ale nadal zimno i to bardzo ;( raz troche pogrzeje raz wcale ;( jutro jeszcze powyje nim troche poodkręcam korek moze tak sie odpowietrzy no ale chyba nie ma co sie oszukiwac i jest tak jak mi mowil mechanik ze uszczelka...
  5. wasyl właśnie moje po wymianie węża przy pompie wody grzalo ale po tygodniu przestalo znow... i przedwczoraj wlasnie zauważyłem że ten króciec mam pęknięty w miejscu gdzie jest śruba do jego przykręcenia i pienił mi sie płyn a przy obrotach wiekszych wyglądalo tak jakby zasysało także po sylwestrze jade kupić go ( nie wiem czy w sklepie dostane orginał jak nie to lece do serwisu) no i wymienie i zobaczymy, poinformuję Was. Dodam ze mechanior wczoraj powiedział że te objawy to uszczelka pod głowicą napewno bo widzial bomble ze zbiorniczka ale wg mnie to bomble spowodowane tym wlaśnie rozszczelnieniem króćca.
  6. Mój problem pisałem 3 posty wyżej dodam że ze zbiorniczke dodatkowo co okolo 8 sekund wylatywał bombel, wybijalo plyn. Ten przewód miałem problem z kupnem bo w sklepach nie miali i mowili ze nie jest do zamówienia... ani na szrocie nie mieli lub szukac sie nie chcialo wiec nie tracąc czasu pojechalem do serwisu tam na drugi dzień mi zamówili. Kupiłem i wymieniłem, bombel juz sie nie pokazuje, odpowietrzylem nie wiem czy calkowicie no ale już na niskich obrotach leci ciepłe nawet na 3 stopniu takie w miare prędzej na 2gim lodowate juz lecialo )) także jestem happy, no zobacze jeszcze jak w trasie ale to jeszcze lepiej powinno byc
  7. Dobra opisze swój problem może coś pomoże. Swój temat już zakładałem też. Otóż u mnie wygląda tak jak i u większości, nie grzeje na wolnych wcale, jedynie troche na wyższych obrotach. Tak więc stwierziłem że nagrzewnica zapchana więc przepłukałem wodą z węża, pomogło na pare dni, następnie spojrzałem do zbiorniczka czy nie ma czasem plam od oleju co by mogło świadczyć o uszkodzonej uszczlce, na szczęście nie ma, potem pomyślałem że może zapowietrzony i tak też było, przy odpowietrzaniu bardzo dużo wyleciało tego powietrza i już było super, ładnie grzał ale przez jeden dzień! Potem coraz bardziej zaczęło ubywać płynu, No więc wjeżdżam na kanał i wszyyystko dokładnie z lampą oglądam cały układ chłodzenia, od góry zauważyłem mokro koło pompy wody, wąż do niej przypięty jest uszkodzony (kolanko). W okolicy widze taką samą A4 stoi u mechaniorów na części, więc spróbuje wymienić tą gume. W tej chwili nie jestem pewny czy problem zniknie (mam nadzieję że tak) ale logicznie myśląc wszystko na to wskazuje że to rpzez to, układ z tej dziurki łapie lewe powietrze i sie zapowietrza cały czas przez to nie grzeje. Jutro może już bedzie wymienione to odrazu bedę pisał.
  8. Powodem jest układ zapowietrzony )
  9. I ta zabawa z rozbieraniem całego kokpitu.. masakra ;p
  10. Aha to pewnie racja, chodzi pewnie o ten przepływ plynu, no nagrzewnica pewnie już tam jest niczego warta skoro w ciagu pol roku musialem 2 razy ją płukać... Dzieki za sugestie.
  11. Witam, miał ktoś podobny problem ? Mam ciepłe powietrze z nawiewu tylko podczas jazdy, gdy na postoju rozgrzeje do 90 stopni to mimo to nie dmucha gorącym powietrzem, gdy tylko rusze i jade to tak powyzej 50km/h to juz grzeje nieźle. Wentylator kręci.. I o co mu może chodzić ?
  12. No czyli też to mam, bo żadne wd nie pomaga ;<
  13. Cześć, odkąd jestem posiadaczem mojej a4 nie udało mi sie otworzyć bagażnika kluczykiem, zawsze musze iść do przodu i otworzyć drzwi centralnym i wtedy bagaznik też sie otworzy, natomiast po włożeniu kluczyka w zamek bagażnika nie ma możliwości żadnego przekręcenia w celu otwarcia. Ktoś wie o co może chodzic ?
  14. Wracając do mojego problemu, rozebrałem schowek przyjrzalem sie a nawet wsłuchałem jak klapki sie zamykają i nic zlego nie zauważyłem, wszystko dobrze chodzi jak na moje oko, tak więc pomyślałem że może jednak ta nagrzewnica nie jest w pełni drożna, fakt faktem płukałem ją już przed latem i dlatego nie rpzyjmowałem tego do świadomości że może być znów zapchana bo jeszcze oba węże były ciepłe, no ale przepłukałem i jest ciepłe powietrze, nie jestem pewny czy cała nagrzewnica jest drożna ale wydaje mi sie że tak, mam nadzieje że na jak najdłużej a nie że za pare miesiecy ebde musiał znow to robic...
  15. Okej, na dniach będę kombinował, i dam znac jak to wygląda...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...