Skocz do zawartości

waldiosa

Pasjonat
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O waldiosa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia waldiosa

0

Reputacja

  1. Witam W turbinie wymieniona została gruszka. Wstępnie ustawiona przeładowywała. Poluzowałem napięcie. Proszę o info czy poluzować bardziej, zostawić czy może napiąć. Auto strojone na LPG, ale logi na PB. Logi na 2 biegu: http://vaglog.pl/log_218359.html Logi na 3 biegu: http://vaglog.pl/log_218360.html Z góry dzięki
  2. Ok, to jeszcze tylko jaka pojemność do 1.8t B6 załadowanej elektryką? Na wlepce serwisowej mam 70Ah, w aucie jeździło chyba ze 100Ah. Banner 80Ah czy 74Ah? Czy może Fiamm 80Ah czy 75Ah?
  3. A Exide Premium 77AH/760A to można kupić? Wcześniej coś chyba pisałeś, że nie najgorszy.
  4. Centra: 3 lata gwarancji 2 lata Assistance technologia Carbon Boost: - 30% więcej mocy rozruchowej - do 1,5 raza szybsze doładowanie najlepszy prąd rozruchu należy do Exide (te same obudowy, technologie) stosowana na pierwszy montaż m.in. w Opel, Mercedes-Benz opatentowany system labiryntowy zapobiegający wyciekowi elektrolitu podwójne, hermetycznie zamknięte wieczko Teraz to chyba Banner się nie umywa
  5. Panowie jaki jest teraz najlepszy aku do 1.8Tq AVJ? Na wyposażeniu mam klimę, BOSE, pakiet oświetlenia, pełna elektryka szyby, lusterka. Nie wiem co jeszcze jest istotne. Dodam, że siedzi teraz jakiś kolos, chyba Banner, nie widzę oznaczeń ale jest długi, wygląda na 80 ++ Ah. Czy wcześniej zmierzyć alternator??? Może ktoś celowo taki włożył?
  6. Możesz jeżeli sytuacja tego wymaga. Ja usuwam nim trudne zacieki. Dwa ekstremalne przypadki. Po długim postoju w garażu który ciekł - woda z rdzą ze zbrojenia i czymś białym jeszcze na szybie auta zrobiły mi się plamy-zacieki, bardzo widoczne i brzydkie, w dodatku wyczuwalne pod palcem jakby szyba przereagowała z tym co ciekło. Próbowałem zmyć wszystkim dosłownie, benzynami, rozpuszczalnikami itp. Nawet tego nie ruszyło. Nawet kupiłem tlenek ceru bo myślałem, że tylko polerka mechaniczna to usunie. Zaciek miał 2 lata i nic go nie ruszało. Przy czyszczeniu auta miałem rozrobiony APC Nielsen w stężeniu ok 1:10 - 1:15. Popsikałem na zaciek, na gąbką i zacząłem trzeć. Byłem w szoku jak to zaczęło schodzić. Po 5 minutach nie było śladu!!! Drugi przypadek to zaciek na masce z tego samego rdzawego nalotu. Myjnie ehrle, Intermarche, piana z domowego karchera, szampony i dalej zaciek był. To samo stężenie APC + gąbka i nie ma śladu.
  7. Zamiast bardzo drogiego IronX możesz użyć dość nowego na polskim rynku Tuga Chemie Alu-Teufel Spezial Gel. Za 1000ml często zapłacisz poniżej 30 zł, a jest w postaci żelu więc bardzo tanio. Działanie bardzo zbliżone do IronX, też występuje efekt krwawienia
  8. Jestem świeżo po wymianie na Motul X-max 0w40, wcześniej Valvoline Synpower 5w40. Odczucia. Silnik chodzi ciszej, bardziej miękko, gładko. Przy niskiej temperaturze na zimnym silniku odpala równie łatwo jak na rozgrzanym. Dużym plusem jest niska lepkość zimowa, która teoretycznie będzie minimalizować efekt zimnego rozuchu co jest szczególnie ważne przy turbo.
  9. Znalazłem interesujący artykuł. Jak wiadomo większość naszych A4 jeździ na 5w40, a polecany (bynajmniej do 1.8T) jest 5w30. Oto fragment, szczególnie drugi akapit jest ciekawy: "Olej a prędkość obrotowa Choć brzmi to paradoksalnie, dla większości elementów silnika wyższa prędkość obrotowa jest korzystniejsza, ze względu na tworzenie się trwalszego tzw. klina smarnego. Okazuje się, że jednostkowe zużycie podczas jednego obrotu wału korbowego silnika jest mniejsze przy prędkości np. 6000 obr./min. niż przy 1000 obr./min. Wydatek pompy oleju (ilość przetłoczonego oleju) zależy nie tylko od obrotów, ale też od samego oleju. Jeśli producent silnika zaprojektował układ smarowania na olej SAE 5W-30 to przy zastosowaniu oleju 5W-40 opory pracy silnika przy 100°C (jest to najczęstsza temperatura pracy oleju), jak i pompy oleju będą większe. Skutkować to będzie większym zużyciem paliwa lub mniejszą mocą silnika oraz mniejszą ilością przepompowanego oleju przez węzły tarcia, co z kolei może doprowadzić do pogorszenia ochrony przeciwzużyciowej silnika." Zapraszam do wypowiedzenia opinii.
  10. Witam Chciałbym zmienić zawieszenie ze źle dobranego 1BA na 1BE w sedanie 1.8T quattro sedan. Auto było ważone - 1600 kg. Obecnie jest 1BA przód - OJH (klasa 8), tył OYK (klasa 10) lub OYL (klasa 11). Nie pamiętaam dokładnie ale wydaje mi się, że był to OYL (11). Dodam, że tył siedzi nisko i poddaje się zbyt mocno, potrafi ocierać na wybojach. Proszę o pomoc w dobraniu odpowiednich klas dla 1BE i 1BA (może na razie pozostanę przy standardzie). Możecie podawać oznaczeniami lub kolorami sprężyn. Z góry dzięki.
  11. Ja jeżdżę http://a4-klub.pl/index.php?/topic/271365-a4-18tq-k04-lpg-by-gregor10/ wykres gdzieś wciągnęło ale wypluło 260km, 370Nm
  12. Lepszą elektronikę ma LPGTech 224, jest bardziej rozwojowy. Wtryskiwacze hana zielona lub niebieska, zależy w jakie moce celujesz. Ja u siebie mam 260 KM i niebieska to obrabia. Droższe ale lepsze są Keihiny, Medy. Możesz spróbować Alex - Napoleon, następca Barracud - bardzo wydajne, ale mało o nich opinii. Reduktor AC R01 czerwony, KME Gold/Gold Turbo, LOVATO RGF FAST SHP - do wyboru. Ja jeżdżę na Goldzie. Przewody FARO 13mm (8mm), węże Parker. Najlepiej wtrzskiwacye osobno na krótkich wężykach, zasilone obustronnie. Lepszej instalki nie znajdziesz. Zapomnij, że jakiś zestaw, który niektórzy pseudo-instalatorzy będą Ci wciskać obrobi Ci to jak należy. Auto maj jeździć na LPG tak jak na benzynie lub lepiej.
  13. Niestety niektórzy myślą, że konie spadają z nieba. Jeszcze to - to już nie 202 w serii, a 209KM. Pewnie jak by chłopaki w ecu project mieli więcej czasu to wyszło by z 220KM lub więcej i z 370Nm
  14. wariat19804 nie ściemniaj chłopaków z forum;) jesteś ode mnie z ulicy więc jak zjedziesz z de to robimy logi! Seria 163KM ma 225Nm, chcesz nam powiedzieć że masz in plus 35Nm bez niczego. Auto na bank było wcześniej dłubnięte lub coś zmienione, albo ten wykres jest fake. Ps. Nie wiedziełem, że masz to auto od nowości... chyba, że 10 lat trzymałeś w piwnicy:D Ten przebieg to też z d*py 3 razy.
  15. Ciekawe jak to będzie jeździło. Jakie będą do tego graty? Wrzucaj i testuj bo wszyscy ciekawi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...