Skocz do zawartości

przemek16z

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemek16z

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Człuchów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia przemek16z

0

Reputacja

  1. kable można pozamieniać pierwszy z drugim i trzeci z czwartym, błędu jako takiego to nie ma na silniku, świece wymieniane ok miesiąc temu a po tym co nagrałem to nic nie widać że jest za słabe napięcie?
  2. czasami przerwie pedał gazu, trzeba 2 razy wcisnąć aby ruszyć bo za pierwszym razem obroty czasami idą w dół ale nie gaśnie
  3. też tak miałem u mnie to było jakiś plastik KRÓCIEC WODY kosztowało to ok 15zł tam był czujnik z temperaturą, jakieś rozgałęzienie, zobacz z tyłu za napinaczem czy tam nie masz mokre... mi wykruszyło plastik i uszczelka nie trzymała http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i4475295509.html kup taki kabelek napewno się kiedyś przyda jak nie chcesz płacić po 100zł za odczyt błędów podłącz i sprawdź jakie masz błędy program vcds lite lub vag-com 409.1 podaj je tutaj i będziem działać
  4. Witam przy sprawdzaniu samochodu komputerem kolega powiedział że wypada zapłon na świecy (jest za niskie napięcie) nie ma żadnego błędu na silniku... Chciałbym aby ktoś się wypowiedział kto się zna (jest cewko moduł) Nagrałem filmik jakie jest napięcie na świecach https://plus.google.com/u/0/photos/115588095574108769601/albums/6052381406331568257/6052381407087563346?pid=6052381407087563346&oid=115588095574108769601 z góry Dzięki za odpowiedź
  5. Witam miałem podobny problem w ostatni weekend rozwiązany w końcu... a mianowicie silnik chodził jak diesel, została wymieniona pompa, też miałem takie drobinki czegoś( jakby jakiś plastik) ale koloru zielonego w misce i w pompie, po wymianie pompy silnik stracił moc nie szło jechać, miałem 2 błędy na silniku, 515 i 17934( nastawnik napinacza) i został wymieniony napinacz z łańcuszkiem i samochód zaczął chodzić jak nowy tylko że u mnie jest zmienna faza rozrządu proponuję Ci podłączenie pod kompa i sprawdzenie błędów na pewno coś powiedzą
  6. Witam też miałem takie problemy w ADR, zostało wyczyszczone od przepływki do przepływomierza, zostały wgrane nowe mapy benzyny i gazu, problem zniknął
  7. Czyli jest dobrze ustawione tak jak masz na zdjęciu, silnik skręcony czas testów wszystko działa błędy zniknęły
  8. Jak o jedną rolkę za słabo naciągnięty? Możesz to dokładnie opisać lub pokazać na zdjęciu? Ma być 16 rolek od znaków Jak jest pomalowane to z np lewej strony o jedną rolkę bardziej naciągnąć? Tak jak jest ta kreska biała zrobiona(na zębatce) po lewej stronie i do tego miejsca ma być 16 rolek łańcuszka? wtedy od punktu do punktu będzie 15 ... a chyba ma być 16 (według książki) te kreski i kropki są korektorem zrobione
  9. zostało zakupione nowy napinacz i łańcuszek czy dobrze został założony? tu są zdjęcia jak został ustawiony: https://plus.google.com/u/0/115588095574108769601/posts/1baNVCLniMu
  10. Witam. Mam pytanie, jak ustawić łańcuszek rozrządu? Miałem 2 błędy na vagu 515-czujnik Halla G40 zwarcie do masy 17934-nastawnik wałka rozrządu strona 1- zwarcie na plus brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY I jeszcze 3 świeca wypada z zapłonu czy jakoś tak Silnikiem strasznie szarpie przy ruszaniu i bardzo powoli się rozpędza max 120km/h Co do ustawienia łańcuszka to ma być po między znakami 16 rolek łańcuszka? tu są zdjęcia jak został ustawiony: https://plus.google.com/u/0/115588095574108769601/posts/1baNVCLniMu Czy dobrze? (jeszcze samochód nie złożony dlatego pytam) zostało tak jak na zdjęciu i jest wszystko dobrze błędy poznikały
  11. aa ok znalazłem już jakiś jak sprawdzę to dam znać będę gdzieś 16-17 to tak: skasowałem błędy, przejechałem się ok 30km, samochód ledwo co się rozpędzał, pod górkę nie mogłem ruszyć, musiałem dalej pojechać i zawrócić. w silniku coś jak by grzechotało, przeskakiwało, coś się przelewało, ciężko opisać (ciszej niż łańcuszek), silnik cały się trzęsie, przy dodawaniu gazu jakby coś przeskakiwało po prostu masakra. gdy wróciłem pojawiły mi się błędy na polskim VAGu: 515-czujnik Halla G40 zwarcie do masy 17934-nastawnik wałka rozrządu strona 1- zwarcie na plus brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Czy to chodzi o napinacz (z elektroniką) z łańcuszkiem? Proszę o pomoc co robić? https://plus.google.com/u/0/115588095574108769601/posts/YAgtFg43Ay6?pid=6047106157767030594&oid=115588095574108769601 przy jeździe 5 bieg pedał wciśnięty do podłogi https://plus.google.com/u/0/115588095574108769601/posts/Aycd1NP8hZE?pid=6047107181666487874&oid=115588095574108769601 po małych przemyśleniach stawiam to na napinacz z łańcuszkiem ponieważ: jak samochód został kupiony po krótkim czasie zaczął łańcuszek brzęczeć więc został wymieniony napinacz z łańcuszkiem ale pochodziło to ok 1,5 roku i znowu zaczęło brzęczeć więc została wymieniona pompa oleju i nie brzęczy ale wywaliło ten błąd 17934 że coś jest nie tak z napinaczem, myślę że wcześniej po wymianie napinacza, napinał jakoś ten łańcuszek ale było za słabe ciśnienie, aż się te "kostki" na napinaczu zjechały, a teraz ma duże ciśnienie oleju ale napinacz się rozwalił i teraz trzeba go wymienić. Co myślicie? Może tak się stać?
  12. ok dziś je skasuje, przejadę się i odczytam to co się pojawi i tu je podam abyście pomogli naprawić a mógłbyś podać jakiś sprawdzony link gdzie program działa? z góry dzięki
  13. co do czujnika challa to był on wymieniony i przewody zostały sprawdzone te które idą do sterownika i są całe i nikt nie wie jak to rozwiązać... może wiesz co innego trzeba sprawdzić, po południ skasuje błędy i się przejadę i wtedy podam jakie wyskoczyły a masz może jakiegoś sprawnego VAGa?
  14. cały czas silnik słabnie teraz czuć jak by miał chyba z 70KM do 3 biegu się w miarę buja ale 4 i 5 bieg to jakaś masakra np. przy 120km/h jadąc na 5 biegu przy wyprzedzaniu zredukuje się na 4 a on nic cały czas ledwo co przyspiesza ... czy to może być wina łańcuszka? bo było tak że 2 lata temu haczył o obudowę i został wymieniony na nowy oraz napinacz ok. pół roku temu zaczął znowu haczyć i została wymieniona pompa i teraz nie słychać już go, ale czy mógł się w jakiś sposób rozciągnąć czy coś ? bo mechanik się upiera że to nie przez łańcuszek ale innego pomysłu nie ma ... aa i zwiększyło się spalanie z 10l gazu na ok 14l
  15. po przeczyszczeniu była adaptowana przepustnica, były wgrywane nowe mapy benzyny i gazu, ale przy wymianie pompy został odłączony akumulator i czy może się przez to adaptacja "rozwalić"? od przepływki do przepustnicy wszystko zostało wyczyszczone
×
×
  • Dodaj nową pozycję...