Skocz do zawartości

walo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O walo

Osiągnięcia walo

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie wątek mi pomógł. Tylko że w tym komputerze dostępna jest tylko grupa 000 w BS i Measuring Blocks. Zna ktoś może odpowiedzi na pozostałe pytania. Nurtuje mnie jedno bo zauważyłem że odpięty jest czujnik ABS-u a kompa nie wykrywa żadnego błędu (dlaczego tak jest)?
  2. Witam. Mam do was prośbę o pomoc. Brat ma audi 100 C4 2.5 tdi i silnik AAT i nie mogę się połączyć z silnikiem za pomocą vag-coma. Łącze się z climatronikiem, ABS-em a jak chce się połączyć z silnikiem wyskakuje mi nais CANT SYNCH BAUD RATE (jakoś tak). 1. Jak się połącze z ABS-em to nie mam błędów ale ABS nie działa i jak wejde w BS lub MS to nie mam żadnych grup, czy mógł ktoś wyłączyć jakoś programowo ABS? 2. Jaki jest Login do tego samochodu?? 3. Wiecie na co uważać przy eksploatacji tego silnika i na co zwracać uwagę? Z góry dziękuje za pomoc
  3. Ja wstępnie bym się pisał. :> Ładna pogoda się robi to będzie można dłużej pogadać
  4. Gdzieś na forum czytałem że co jak co ale układ dolotowy w audi jest bardzo dobry i nawet jak podnoszą moc w 1.8T to dolot zostawiają (puszke i rury) jedynie co to wkład sportowy można założyć. Ale u mnie (nie wiem jak u Dudi75) jak hamowany był u Rogala na Chipie to nadmuch był skierowany na chłodnie i bardziej na intercooler w celu chłodzenia dolotu i chłodnicy. U mnie silnik hamowali i stroili 2 godziny i bez nadmuchu zagotowałby się Bo u nas i tak turbina wytwarza ciśnienie i nie ma sensu kierować strumienia powietrza w kierunku dolotu. Moim zdaniem zakładaj puche seryjną i nowy filtr i nie będziesz narzekał (tylko dzwięku już nie będzie )
  5. Ciężko będzie 145KM uzyskać. U mnie z takiej serii wyszło 134KM a Witek mówił że mam bardzo ładną serie (kolega również ma ładny wykres).
  6. Skasowałem bez problemu. Pisać jak coś kto coś potrzebuje to będziemy wspólnymi siłami walczyć Vagiem
  7. Najlepiej się spotkać przy stacji i jechać na brody. Tam będzie cisza i spokój i nikt nie będzie się gapił i dowalał że to jego parking (stacji) i grilla sobie spokojnie zrobimy. Wymianę oleju polecam na bałtowskiej w Ostrowcu. Po prawej stronie zakład Zenon Fojcik. Godny polecenia, jeszcze nigdy mnie nie zawiódł.
  8. 6. walo To i ja się pisze na spocik. Najlepiej brody ale tam nie znam miejsca na większe spotkanie i teraz jeszcze ten śnieg. Również mogę zabrać na spocik kompa z vagiem (tylko nie mam na CAN a jedynie KKL). Pozdrawiam i będę śledził wątek :good:
  9. Witam. Co prawda ja nie jeżdże A4 tylko Toledo ale tak jak pisałem już do kolegi DUDI75 z chęcią się pojawie jeżeli nie będzie to przeszkadzać. W weekendy najlepiej mi pasuje po 16.00 jeżeli to będzie poza Ostrowcem, jeżeli w Ostrowcu to od 15.00 jestem dostępny prawie zawsze.
  10. Witam. Możesz mieć dziure gdzieś w dolocie ale bardziej bym obstawiał zapiczone kierownice. Musisz mieć grupę 011BS tylko może nie masz pełnej wersji vaga i dlatego nie możesz wejść w grupę BS. Wsadź kogoś do samochodu a sam dotykaj sztange i niech osoba w samochodzie daje gwałtownie gazu i zobaczysz czy sztanga pracuje. Możesz również podać podciśnienie do sztanki pomijając N75 to pomoże Również sprawdzić działanie sztangi. Podmień N75 z N18 i loguj ponowniePrzepływomierz masz nieźle padnięty Proponuje go wyczyścić preparatem KONTAKT S ja go stosowałem i mi pomogło.
  11. walo

    Nierówna praca

    Cześć. Mój tata ma problem z silnikiem 1.8 125KM w swoim passacie z 1998r . Jak jest zimny to obroty bardzo falują i czasami lubi zgasnąć, jak się zagrzeje już nie gaśnie ale obroty nadal są nie stabilne. Od czego zacząć bo błędów żadnych nie pokazuje pod Vagiem. Można wykonać próbę dynamiczną lub statyczną w benzynie i czy może wiecie gdzie jest jakiś opis dla benzyniaka bo ja nie mogę znaleźć. Pozdrawiam i wielkie dzięki za pomoc popraw profil bo nie wiadomo jaki masz silnik
  12. Witam koledzy. Ostatnio przyjechał do mnie kumpel i ma problem z poduszkami. Podłączyłem go pod VAG-a i wywaliło mi takie błędy których sie nie da usunąć. To jest silnik AFN VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8L0 959 655 A Component and/or Version: Airbag VW 3-S 0304 Software Coding: 00065 Work Shop Code: WSC 40001 10 Faults Found: 01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180) 36-10 - Open Circuit - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent 01219 - Rear Airbag Igniter: Driver Side (N201) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01220 - Rear Airbag Igniter: Passenger Side (N202) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 00654 - Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side (N131) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Pomóżcie
  13. Jeszcze raz wielkie dzięki Witek za wymęczenie mojego autka. Dieselek śmiga pięknie. Ciągnie w całym zakresie pięknie. Nie porównanie przed a po. Oczywiście teraz jest chrapka na więcej ale to już spore koszty się szykują ;( ;( (turbo, Fmic, sprzęgło, wtryski i chyba pompa). Jak zmienię auto to powalczymy następnym razem. Pozdrawiam
  14. Witam. Całkowicie inna jazda ciągnie w całym zakresie obrotów :notworthy: A oto wynik zabiegu Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...