Skocz do zawartości

darooe36

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darooe36

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darooe36

0

Reputacja

  1. Jestem po montażu intercoolera z b5 2,5 tdi przed montażem miałem w dolocie temp przy 6000tyś 64 stopnie a teraz od 37 do 46max po kilku przejazdach przy normalnej jeździe oscyluje między 34-37stopni , odczucia jakby przybyło z 15km pomiary robione przy 25 stopniach na zewnątrz najniższa temperatura wyniosła 24 stopnie , ogólnie polecam auto ciągnie do końca bez zadyszki , nie mogłem kupić mocowania intercoolera więc zeszlifowałem jeden bolec mocowania ic tak aby weszło w wycięcie jak na rysunku i intercooler się trzyma ogólnie jest tam bardzo ciasno i nie ma się jak ruszyć bo węże są na sztywno minusem tego jest to że kierownica powietrza mi się nie zmieściła i przeciąłem ją i mam tylko jej cześć w tym miejscu co jest kratka , chyba najlepsze chłodzenie by było gdyby wywalić halogeny:) ale i to jest ok , pompę sai zdemontowałem i na razie od 220km nie ma checka ale pewnie sie pojawi ... w filtrze standardowo korek z pepsi i na tą rure z pompy sai co jest przykręcona do turbiny założyłem korek z butelki po benzynie ekstrakcyjnej ....dorażnie żeby nie ciągnęło lewego powietrza , w kanale 32 mam korektę na 5,5% więc chyba jest ok , wąż od dv został oryginalny nie rozcinałem go , ogólnie polecam ten mod i pytanie czy w silniku AVJ 2001 wystarczy dać przekażnik żeby oszukać ecu że nie ma sai ? i jaki polecacie ewentualnie?
  2. Po pierwsze masz wypadanie zapłonu na 1 cylindrze czyli świeca/cewka do wymiany najlepiej zmień komplet jak nie zmieniałeś NGK mi po założeniu lpg cewka padła na 2 dzień świece wymieniłem przed montażem świece radze wymienić od razu bo za chwile padnie reszta a jak wymieniałeś to cewka pada spróbuj zamienić np z 1 na 2 i jak bład sie przeniesie na 2 cylinder to masz pewne że cewka padła a pozostałe błędy wykasuj i sprawdż czy nie powrócą wtedy szukaj reszty coś z przepustnica i czujnikiem wałka i temp.
  3. Witam jeśli można to dodam swoje logi do oceny pacjent 1,8t AVJ po programie bez hamowni logi z dziś temp 22c podejrzewam nieszczelny dolot 3tyś temu wymienione cewki i świece oraz filtry paliwa oleju powietrza oraz odma z zaworkiem PB http://vaglog.com/log-002_115_118_8cmU6A4.html lpg http://vaglog.com/log-115_118_033_A5qzzy.html wydaje mi się że auto osłabło ostatnio nie wiem czy to wina temp bo mam jeden IC czy coś z dolotem bo słychać jak turbina się załącza , wszelkie uwagi mile widziane
  4. Dzięki kolego teraz już wszystko jasne
  5. Koledzy potrzebuje informacji jaka długość tych rurek fi51 do zamontowania ic z 2,5tdi b5 wystarczą 2 o długości 20cm ? mam w okolicy sklep i mają takie http://allegro.pl/rura-aluminiowa-dolotowa-51mm-20cm-lacznik-turbo-w-i6669050105.html kupiłbym odrazu kolanka 2x90 stopni fi51 z opaskami , do tego ic z b5 lewy i kierownica powietrza z b6 i byłby chyba komplet ? jak zamocowaliście intercooler z b5 w b6 ? trzeba uchwyty z lewego ic z b5 czy da się przystosować mocowanie z pompy sai czy własny patent ? może ma ktoś zdjęcia po montażu chce to zamontować za tydzień i kupić wszystko żeby nie rozbierać na daremno porobię zdjęcia jak mi się uda to zmontować i wstawię tutaj żeby było jasne dla potomnych:) jest to najtańsza wersja drugiego ic w 1,8t a do 200km nie trzeba nic więcej a w ciepłe dni moja audiczka po programie już dostaje zadyszki.... chce zrobić taki patent jak na tym, zdjęciu
  6. Jestem właśnie po zmianie alternatora 120A valeo 06b903016s na bosch 06b903016p w 1,8t wszystko pasuje rolka na sprzegiełku jest taka sama a do wymiany wystarczy odpiąć rure dolotową przepustnicy odchylić ją na bok i odkręcić przepustnice i bez spuszczania płynu alternator wychodzi tylko trzeba nim troche po manewrować roboty na 30min na spokojnie
  7. darooe36

    Problem z odpaleniem 1.8T

    Witam podepnę się pod temat mam taki problem miałem wypadanie zapłonu i szarpało silnikiem więc kupiłem nowe cewki beru po ich założeniu silnik nie chciał zapalić założyłem jedna starą na 1 cylinder i zapalił , pierwsza myśl nowa cewka padnięta ale po przejechaniu krótkiej trasy założyłem jeszcze raz tą nową i auto odpaliło i jeździło cały dzień następnego dnia z rana odpalił od strzału po 8 godzinach postoju znowu to samo nie odpali wiec znów założyłem starą i na 1 cylinder i odpalił od strzała ... zamieniłem jeszcze pierwszą cewke nową miejscami z drugim cylindrem i jeździłem cały dzień bez problemu aż na kolejny dzień znowu odpalił dopiero po podmianie 1 cewki na starą na vagu brak błędów co może być nie tak czy czujnik wału świruje po całym dniu jazdy zero błędów na silniku gdyby nowe cewki były walnięte to byłoby wypadanie zapłonu na starych odpalał zawsze nie wiem którą cewkę reklamować bo nie jestem pewny czy to one czy przy okazji nie padło coś innego i co ma cewka do odpalania jeśli po odpaleniu na starej zgasze i założe nową to pali normalnie a na nowych odpala kiedy chce?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...