Skocz do zawartości

gregory84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gregory84

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Sulejówek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gregory84

1

Reputacja

  1. A wiec tak, zrobiłem próbę przyspieszenia ale byłem sam i uważam że jednak konieczna jest druga osoba do stopera. patrząc na licznik i włączając stoper dwa razy wyszło mi ~10,5s Próbę powtórzę jak będę miał drugą osobę do dyspozycji
  2. To może po prostu spróbuje zmierzyć czas od 0-100km/h Trzeba wziąć pod uwagę błąd kierowcy,ale z grubsza będzie wiadomo w jakiej jest kondycji nie....
  3. Hmm... jak tam panowie,jakieś sugestie? Podpowiedz?
  4. Witam,od jakiegoś czasu czuje ze moje auto trochę tak tępo idzie. Jest wyraźnie mało żwawe. Z takich prostych technicznych spraw jest porobione. Od jakiś 3tys. km rozrząd nowy, świece nowe, olej, filtry, silnik ładnie pracuje, nie kopci,nie ma wycieków. Przy rozbieraniu przodu był oczywiście olej między turbo a intercoolerem. Zrobiłem logi na drodze i bardzo proszę o interpretacje. Niestety każdy jest robiony oddzielnie,nie w grupach. Ale za każdym razem były te same warunki. 002 http://vaglog.pl/log-002_007_017_89lNT.html 011 http://vaglog.pl/log-011_007_017_u5i04.html 020 http://vaglog.pl/log-020_007_017_bIyRM.html 031 http://vaglog.pl/log-031_007_017_5Z42mM.html 032 http://vaglog.pl/log-032_007_017_P4HLO.html 033 http://vaglog.pl/log-033_007_017_v4OW4.html 034 http://vaglog.pl/log-034_007_017_P0pHJ.html 115 http://vaglog.pl/log-115_007_017_tdOjD.html 118 http://vaglog.pl/log-118_007_017_b0LDR4.html
  5. No i często zapominamy krócieć za termostatem, takie kolanko bez wylotu. Tzw zaślepka bloku
  6. No nie powinno. Dmuchnąć nie powinno w ogóle sie dać, a przy zassaniu powinno podciągać tłoczek
  7. Tak wlasnie powinno byc jak na filmiku. Po wcisnieciu tloczka i zatkaniu podcisnienia tloczek zostaje w miejscu. Po puszczeniu podcisnienia tloczek wraca. Albo nieszczelnie zatykales krociec,albo membrana jest uszkodzona.
  8. Zawór wymieniony,poszedl oryginal, + odetkany wydech i auto odzyskalo dawny wigor.
  9. Panowie, potrzebuje tłumiki końcowe do 1.8T. Da się dostać jakieś zamienniki, czy tylko oryginalne. Jakie są ceny?
  10. Ok,masz racje kolego. Jeszcze sprawdze ile org. kosztuje i zamawiam.
  11. Witam panowie,mam do wymiany zawor DV, jak myslicie czy zamiennik za 90zl bedzie dobrym zakupem,czy lepiej uzywany oryginal? I drugie pytanie, czy zawor ktory nie reaguje na zadne podcisnienie czy cisnienie (ewidetmnie uszkodzona membrana) ma wplyw na to ze turbo laduje tylko 0,4 bara?
  12. Dodam ze jestem juz po wymianie rozrzadu z pompa wody,oleju,plynu chlodzacego,plynu do wspomagania przy okazji sciagania pasa przedniego,wszystkich filtrow,swiec zaplonowych. dolozylem diody ambiente przy lusterku i wymiana mieszka dzwigni zmiany bieegow. wymiana dwoch zarnikow,i zakup dywanikow gumowych. teraz bede walczyl z turbo bo laduje 0,4 bara, poki co wiem ze zawor DV jest do wymiany (uszkodzona membrana)
  13. Witam wszystkich, od niedawna jestem posiadaczem a4 b6. Lubie sam pogrzebac przy swoim aucie wiec to forum to dobra skarbnica dla mnie. Pozdrawiam i zapraszam do romowy ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...