Skocz do zawartości

ryba

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ryba

Osiągnięcia ryba

0

Reputacja

  1. Wiesz jaki jest tego koszt? I czy jestem wstanie to sam wymienić bez jakiś specjalnych narzędzi. Nie pamiętam czy ona jest jakoś łączona z katalizatorem, bo z turbiną jest na pewno skręcana.
  2. Już uzupełniam. Sprawa zdarza się tylko i wyłącznie na ciepłym silniku.
  3. Tak, raz na jakiś czas przy rozgrzanym silniku mam problem z wrzuceniem jedynki i wstecznego. Problem jest w tym, że nie jestem w tanie dokładnie tego wszystkiego sprawdzić bo sprawa nie jest na razie nagminna. Co do poduch od silnikiem to wymieniałem je w marcu. Dzięki serdeczne za rady.
  4. No chyba, że kolega ma takiego pecha, że czujnik też padł. To byłby już szczyt Ja na przykład miałem problem z klimą, która w zeszłym roku chodziła. Okazało się, w tym roku ,że przewód klimy był dziurawy, wentylator spalony, urwany czujnik temperatury zewnętrznej i strzelona opornica. Więc mnie nic nie zdziwi.
  5. Fakt, może tak być. Kierowałem się rocznikiem. Tak czy siak orientację w cenie masz. Pozostaje teraz obadać temat dokładnie.
  6. Z wymianą sprzęgielłka to może nie być taka prosta sprawa. U mnie w AFN klima jest napędzana osobnym paskiem, więc z paskiem i jego naciągnięciem nie ma problem (pewnie u Ciebie jest tak samo). Ale może się okazać, że nie będzie dojść do śrub na sprzęgiełku i jedyną opcją jest posadzenie przodu na glebę a z tym jest trochę zabawy, ale bez przesady. Co do ceny to najlepiej jak zadzwonisz do audi i się zapytasz (na allegro kosztuje tyle http://allegro.pl/item400949622_sprzeglo_sprezarki_klimatyzacji_audi_a4_1_9tdi.html ). :decayed:
  7. UUU misiu kolorowy to się narobiło . Da się wymienić samo sprzęgło bez problemu i fakt może to być problem. A powiedz czy masz wahnięcie obrotów przy załączaniu klimy. Jeżeli tak to kompresor się załącza i problem może być w czymś innym. Pozdrawiam
  8. Requan z tego co pamiętam na opornicy są 3 rezystory . I te dwa przekaźniki służ chyba do ustawianie jednego z tych 3 biegów. Popraw mnie jeśli się mylę. Wentylator generalnie startuje z najniższego biegu jak coś jest nie tak z klima ładuje od razu na najwyższy bieg.
  9. Klima-Kar ul. gen. Stefana Grota - Roweckiego 129 52 - 214 Wrocław http://www.klima-kar.wroclaw.pl/ Naprawy, nabijanie i czyszczenie układów klimatyzacji. Regeneracja kompresorów. Naprawa przewodów. Diagnostyka oraz serwis układów klimatyzacji. Panowie znają się na robocie i są dobrzy w tym co robią. Widać to zresztą po ilości samochodów jakie tam stoją. Polecam serdecznie.
  10. Tak jak piszą nasi weseli koledzy . Sprawdź, zbiorniczek wyrównawczy czy nie masz brązowego nalotu w środku albo budyniu. Sprawdź na bagnecie czy nie masz maśłanego nalotu (powoli zaczyna sie robić jakiś program kulinarny ). Obadaj wszystkie rurki czy nie ma wycieku, zobaczysz je doskonale bo się płyn krystalizuje i widać to gołym okiem. Jak tu nic nie znajdziesz to możesz sprawdzić termostat albo pompę wody też lubi cieknąć.
  11. W AFN'ie są dwie uszczelki od łączenia z wydechem i przy dopływie oliwy. Co do numerów to nie posiadam przy sobie ETKA, więc niech któryś z kolegów, który ma wypisze Ci je. A co do kupna to jak najbardziej w ASO, nie jest to duży koszt a miałem w ręce oryginalne uszczelki i nie orginalne, i wykonanie tych drugich odstaje znacząco od tych pierwszych.
  12. Kolego generalnie wymiana turbiny to nie jest jakaś skomplikowana operacja. Musisz być jednak świadomy problemów, na które możesz napotkać a mogą to być zapieczone nakrętki przy kolektorze i wydechu, i to, że może trzeba będzie też czyścić IC z powodu zarzygania oliwą. Co do zalewania turbiny to jak już zamontujesz odpływ oleju to zaleca się wstrzyknięcie porcji oleju do turbiny przed pierwszym rozruchem (ile wlać, wyjdzie w praniu). Nie wiem też jak kat zniósł klęknięcie twojej turbiny. Mi poszedł olej w wydech, ale na szczęście nie zapchał kata i furmanka śmiga jak nigdy. Może się jednak zdarzyć, że będziesz sie musiał nim zając.
  13. Może podczas wymiany chłodnicy coś Ci źle skręcili i albo wentylator o coś ociera albo rezonuje z jakimś elementem (źle przykręcony). Obadaj temat
  14. Powiem tak kolego. Ja kupiłem turbinę w firmie Turbo-Julia z Wrocławia. Koszt turbiny po regeneracji 1000zl (cena sprzed miesiąca). Stara skorupa i wirnik cała reszta nowa. Do tego 12 miesięcy gwarancji. Po powrocie z zagranicy (niestety auto wysypało mi się no obczyźnie) pojechałem do nich ze starą turbiną. Umowa była taka: sprawny wirnik 2 stówki w przypadku krzywego dają stówkę za samą skorupę. Turbina chodzi jak złoto. Przehulałem już na niej około 3000 km. Co do tego czy nowa czy regenerowana to pozostawiam już Twojej decyzji. Wiem na razie z własnej autopsji i z opinii paru kolegów, że dobrze zregenerowana turbina trochę Ci pojeździ. Więc jak będziesz decydował sie na regeneracje to wybierz zakład polecany przez któregoś z kolegów. Koszty są niższe, a z tego co widzę gwarancji masz więcej.
  15. Potwierdzam wypowiedz kolegi Bastka. Ja kupiłem miesiąc temu turbinę po regeneracji z 12 miesięczną gwarancją.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...