
salamander
Pasjonat-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O salamander

Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
PL
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CDUC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
[B6 AVF/AWX] Co jeszcze wymienić/sprawdzić przy pasku klinowym ?
salamander opublikował(a) temat w 1.9TDI
Niedlugo planuje wymiane paska wielorowkowego i napinacz hydrauliczny Co oprocz samego paska i tego napinacza warto wymienic - jakies rolki prowadzace itp? Jakiej firmy czesci polecacie ? -
Wentylator chlodnicy chodzi prawie caly czas :/
salamander odpowiedział(a) na salamander temat w Audi A4 B6/B7
Przed chwila bylem przy aucie i zauwazylem cos nowego...ten wentylator chodzi nawet jak auto jest wylaczone i zaplon tez (kluczyk wyjety ze stacyjki). Roznica taka ze chodzi na wolniejszych obrotach. Jak to mozliwe? Wczesniej nie napisalem ze auto troche ciezko dzisiaj rano odpalalo, wracajac z pracy do domu bylo podobnie...widocznie akumulator musial dostac po d*pie bo ten wentylator chodzil -
Wentylator chlodnicy chodzi prawie caly czas :/
salamander odpowiedział(a) na salamander temat w Audi A4 B6/B7
Podczas wymiany tych 2 czesci (czujnik i termostat) to mechanik na Vagu odczytal tylko blad czujnika G62 i wlasnie ten byl wymieniony. Profil uzupelniony -
Mam taki oto ostatnio problem z autem, ze zaraz po przekreceniu kluczyka wlacza sie wentylator chlodnicy i chodzi na pelnych obrotach. Dzieje sie to od kilku dni. Jakies pol roku temu tez bylo to samo, ale po jakims czasie ustalo i bylo ok . Teraz znowu sie wlacza i chodzi w zasadzie non stop, dopoki nie wylacze auta (pracuje jeszcze z kilka sekund po wylaczeniu) Termostat i czujnik temperatury plynu chlodzacego sa ok bo niedawno byly wymieniane. Auto normalnie nagrzewa sie do 90 stopni i caly czas trzyma ta temperature po wymianie w.w. czesci. Co moze wiec byc tego przyczyna?
-
Mam taki o to objaw, ze po zahamowaniu i i dalszym ruszeniu lub przyspieszeniu cos puknie jeden raz w tylnim kole. Co to moze byc? Pojawiało sie przed wymiana tarcz i klockow jak i po wymianie
-
Mialem to do niedawna, okazało sie ze napinacz paska klinowego był uszkodzony (mimo ze nówka, oryginał - wymieniany kilka miesiecy wczesniej przy okazji zmiany kompletengo rozrządu i pasków). Mechanicy wstawili stary i jest ok, dźwięki ustały. Chociaz kilka osob sugerowało ze to cos z alternatorem itp, a jednak prawie nowy napinacz dał d**y
-
Pomogło mi jednak wyjęcie i ponowne wpięcie bezpiecznika nr 15 Taka prosta rzecz i jest już wszystko w porządku, wskaźnik paliwa działa poprawnie, po tankowaniu tez.
-
Czyli sprowac tankowanie do pełna? Dzis chce zalać 20 litrow (w baku jest ok 10 litrow) co razem da 30 litrow. Jesli to nic nie da to czekanie do wypłaty i lanie do pełna
-
Jakie wartosci napiecia powinien miec alternator podczas ladowania aku?
salamander opublikował(a) temat w Audi
Dzisiaj sprawdzalem napiecie aku na wlaczonym silniku i takie o to wartosci: - 14,15V lub 14,30V przy obrotach 2000 - przy wlaczonych swiatlach dlugich 14V lub 14,15V przy dodaniu gazu - przy wiekszym obciazeniu (swiatla, radio, klima, max nawiew, grzanie tylnej szybi i dwoch foteli) - 13,60V lub 13,80V przy dodaniu gazu. Sa to dobre parametry? Pytam bo znajomy cos mi sugerował ze z alternatorem jest nie tak (dziwne odgłosy, piszczenie i lekko czuć dziwny zapach). Na dodatek wczoraj odpalajac auto po 4dniach postoju nie dało rady, nawet 1 raz sie nie zakrecił rozrusznik. Czy to wina juz padajacego aku (jest jeszcze fabryczny Moll-a) lub/i słabo ładujacego alternatora ? -
Dzisiaj własnie mam identyczny problem. Ktory bezpiecznik odpowiada za wskaznik paliwa? W instrukcji nie moge znaleźć ---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ---------- Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i są w porządku. Zrobilem auto-scan VAG-iem i nie wykryło bledow z tym zwiazanych. Pierwszy raz mi padło aku przy probie odpalenia (auto stało kilka dni) i takie jaja teraz ze wskaznikiem paliwa. Lekko drgnie wskazowka (jest przed czerwoną kreską), na komputerze pokazuje 0km zasięgu, swieci sie rezerwa
-
Kupic felgi ori czy inne? Jaka jest roznica?
salamander odpowiedział(a) na salamander temat w Koła, felgi i opony
Dzieki i temat mozna zamknac -
Kupic felgi ori czy inne? Jaka jest roznica?
salamander odpowiedział(a) na salamander temat w Koła, felgi i opony
Dzieki za artykuł. Naswietliło mi to temat podróbek i wole nie ryzykowac ich zakupu i używania na naszych "pięknych" drogach Akurat znalazłem w mojej okolicy firme ktora ma bardzo duzy wybór felg orgynalnych i napewno cos tam wybiore dla siebie -
Chce zakupic do swojego autka komplet felg do opon letnich 16" Przegladajac allegro widze duzy wybor nowych nieoryginalnych felg w cenie 1200-1500zł, ktore dosc ladnie sie prezentuja i mysle o takich aby jest zakupić Zaczalem teraz przegladac oferty felg oryginalnych uzywanych i cena to ok 1400-2500 zł Pojawił sie dylemat ktore brac: ori uzywane ktore sa drozsze, czy podrobki nowki ktore sa tansze. Głownie mi zalezy na jakosci i wytrzymałosci, wiec cena nie ma tutaj az takiego znaczenia. Warto sie zdecydowac na oryginalne?
-
Nieoryginalne radio nie chce działać :(
salamander odpowiedział(a) na salamander temat w Nawigacja i car audio
Wiec co moze byc przyczyna ze nie łapie wcale stacji radiowych? -
Nieoryginalne radio nie chce działać :(
salamander odpowiedział(a) na salamander temat w Nawigacja i car audio
Narazie z plusem od stacyjki sobie daruje robote Co mnie niepokoi po zmianie radia to, ze po wyłączeniu go z tylnych glosnikow wydobywa sie takie dość głosne puknięcie. Czy to moze miec zwiazek z tym adapterem ktory sie stosuje aby dzialaly tylne glosniki przy wymianie radia?? Jeszcze jest kwestia samego odbioru stacji radiowych, nic mi nie łapie - czy to z separatorem (ktory dostalem z reszta kabelkow) czy bez. z tego separatora jest taki cienki niebieski kabel z napisem - "power antene" gdzie go dokladnie podłaczyc?