Skocz do zawartości

salamander

Pasjonat
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O salamander

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CDUC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia salamander

0

Reputacja

  1. Niedlugo planuje wymiane paska wielorowkowego i napinacz hydrauliczny Co oprocz samego paska i tego napinacza warto wymienic - jakies rolki prowadzace itp? Jakiej firmy czesci polecacie ?
  2. Przed chwila bylem przy aucie i zauwazylem cos nowego...ten wentylator chodzi nawet jak auto jest wylaczone i zaplon tez (kluczyk wyjety ze stacyjki). Roznica taka ze chodzi na wolniejszych obrotach. Jak to mozliwe? Wczesniej nie napisalem ze auto troche ciezko dzisiaj rano odpalalo, wracajac z pracy do domu bylo podobnie...widocznie akumulator musial dostac po d*pie bo ten wentylator chodzil
  3. Podczas wymiany tych 2 czesci (czujnik i termostat) to mechanik na Vagu odczytal tylko blad czujnika G62 i wlasnie ten byl wymieniony. Profil uzupelniony
  4. Mam taki oto ostatnio problem z autem, ze zaraz po przekreceniu kluczyka wlacza sie wentylator chlodnicy i chodzi na pelnych obrotach. Dzieje sie to od kilku dni. Jakies pol roku temu tez bylo to samo, ale po jakims czasie ustalo i bylo ok . Teraz znowu sie wlacza i chodzi w zasadzie non stop, dopoki nie wylacze auta (pracuje jeszcze z kilka sekund po wylaczeniu) Termostat i czujnik temperatury plynu chlodzacego sa ok bo niedawno byly wymieniane. Auto normalnie nagrzewa sie do 90 stopni i caly czas trzyma ta temperature po wymianie w.w. czesci. Co moze wiec byc tego przyczyna?
  5. Mam taki o to objaw, ze po zahamowaniu i i dalszym ruszeniu lub przyspieszeniu cos puknie jeden raz w tylnim kole. Co to moze byc? Pojawiało sie przed wymiana tarcz i klockow jak i po wymianie
  6. Mialem to do niedawna, okazało sie ze napinacz paska klinowego był uszkodzony (mimo ze nówka, oryginał - wymieniany kilka miesiecy wczesniej przy okazji zmiany kompletengo rozrządu i pasków). Mechanicy wstawili stary i jest ok, dźwięki ustały. Chociaz kilka osob sugerowało ze to cos z alternatorem itp, a jednak prawie nowy napinacz dał d**y
  7. salamander

    Wskaznik paliwa

    Pomogło mi jednak wyjęcie i ponowne wpięcie bezpiecznika nr 15 Taka prosta rzecz i jest już wszystko w porządku, wskaźnik paliwa działa poprawnie, po tankowaniu tez.
  8. salamander

    Wskaznik paliwa

    Czyli sprowac tankowanie do pełna? Dzis chce zalać 20 litrow (w baku jest ok 10 litrow) co razem da 30 litrow. Jesli to nic nie da to czekanie do wypłaty i lanie do pełna
  9. Dzisiaj sprawdzalem napiecie aku na wlaczonym silniku i takie o to wartosci: - 14,15V lub 14,30V przy obrotach 2000 - przy wlaczonych swiatlach dlugich 14V lub 14,15V przy dodaniu gazu - przy wiekszym obciazeniu (swiatla, radio, klima, max nawiew, grzanie tylnej szybi i dwoch foteli) - 13,60V lub 13,80V przy dodaniu gazu. Sa to dobre parametry? Pytam bo znajomy cos mi sugerował ze z alternatorem jest nie tak (dziwne odgłosy, piszczenie i lekko czuć dziwny zapach). Na dodatek wczoraj odpalajac auto po 4dniach postoju nie dało rady, nawet 1 raz sie nie zakrecił rozrusznik. Czy to wina juz padajacego aku (jest jeszcze fabryczny Moll-a) lub/i słabo ładujacego alternatora ?
  10. salamander

    Wskaznik paliwa

    Dzisiaj własnie mam identyczny problem. Ktory bezpiecznik odpowiada za wskaznik paliwa? W instrukcji nie moge znaleźć ---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ---------- Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i są w porządku. Zrobilem auto-scan VAG-iem i nie wykryło bledow z tym zwiazanych. Pierwszy raz mi padło aku przy probie odpalenia (auto stało kilka dni) i takie jaja teraz ze wskaznikiem paliwa. Lekko drgnie wskazowka (jest przed czerwoną kreską), na komputerze pokazuje 0km zasięgu, swieci sie rezerwa
  11. Dzieki za artykuł. Naswietliło mi to temat podróbek i wole nie ryzykowac ich zakupu i używania na naszych "pięknych" drogach Akurat znalazłem w mojej okolicy firme ktora ma bardzo duzy wybór felg orgynalnych i napewno cos tam wybiore dla siebie
  12. Chce zakupic do swojego autka komplet felg do opon letnich 16" Przegladajac allegro widze duzy wybor nowych nieoryginalnych felg w cenie 1200-1500zł, ktore dosc ladnie sie prezentuja i mysle o takich aby jest zakupić Zaczalem teraz przegladac oferty felg oryginalnych uzywanych i cena to ok 1400-2500 zł Pojawił sie dylemat ktore brac: ori uzywane ktore sa drozsze, czy podrobki nowki ktore sa tansze. Głownie mi zalezy na jakosci i wytrzymałosci, wiec cena nie ma tutaj az takiego znaczenia. Warto sie zdecydowac na oryginalne?
  13. Wiec co moze byc przyczyna ze nie łapie wcale stacji radiowych?
  14. Narazie z plusem od stacyjki sobie daruje robote Co mnie niepokoi po zmianie radia to, ze po wyłączeniu go z tylnych glosnikow wydobywa sie takie dość głosne puknięcie. Czy to moze miec zwiazek z tym adapterem ktory sie stosuje aby dzialaly tylne glosniki przy wymianie radia?? Jeszcze jest kwestia samego odbioru stacji radiowych, nic mi nie łapie - czy to z separatorem (ktory dostalem z reszta kabelkow) czy bez. z tego separatora jest taki cienki niebieski kabel z napisem - "power antene" gdzie go dokladnie podłaczyc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...