Witam wszystkich forumowiczów.
Czytałem kilka tematów z podobnym wątkiem, lecz moje objawy wydają się być ciutkę inne.
Auto po kilku minutach jazdy, zaczyna szarpać, a obrotomierz skacze, gdy wcisnę sprzęgło i puszcze gaz(by nie szarpało) obrotomierz przez chwile jeszcze fiksuje. Po ustabilizowaniu się obrotów, moc auta totalnie spadła. Po takiej akcji odpalanie samochodu jest również ciężkie.
spostrzegłem też że silnik szybko się nagrzewa do 90st.
http://www.youtube.com/watch?v=YM1iJRTK8Lk&feature=youtu.be
Filmik przedstawia sytuacje podczas postoju(falujace obroty) oczywiście powyżej 2tys/min pojawia sie gdy dodaje gazu.
http://youtu.be/75uXXenJApk
Podczas odpalania( po odpalenia dodaje gazu ale auto jak widać nie reaguje)
Wczoraj świece wymieniłem na NGK V-Line i przewody zapłonowe również wymienione, na SENTECH-a.
Przy czym zauważyłem że silnik terkocze bądź stuka?!?
http://youtu.be/yRgSQiK-oSg
PS. Nie wiem czy ma to jakiś wpływ ale do wymiany mam jeszcze wyłącznik ciśnieniowy klimatyzacji (już jest zamówiony NRF i jutro odbieram) przy okazji, czy zawór zablokuję się jak będę wymieniał czujnik?? czy nie ryzykować utraty gazu i fachowiec niech zrobi?
Czy wie ktoś co może być przyczyną takiego stanu rzeczy??